Spring naar bijdragen

Vrijdag 4-10-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

Vanochtend begonnen met "Lang zullen enz." anders had ik m'n bed niet uit gemogen.;) Toen lekker eten gegeven. M'n katten een heel duur merk, dat ze vervolgens lieten staan, wat een ondankbare donders. 't Lijken wel boeren.

Hoe hebben we geslapen kanjers? Verbloemen is het bij jou ook een beetje gelukt?

Liz, ga jij vandaag ook een beetje rustig aan doen?

Ik ga dadelijk weer werken. Heb ik er zin in? Moehaaa niet zo, hier ook wat rustig aan doen, maar dat heb ik zelf helemaal in de hand. Hele fijne pijnloze dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje en de rest :)

Hahaha ja katten kunnen lekker kieskeurig zijn....hier vreten ze bijna het bakje erbij op :P

Ik slaap al drie nachten slecht en voel me ook wat minder....gisterochtend ook weer zo'n angst gevoel, dat gaat mijn brein alweer met me aan de haal....maar ik ben op dat moment nergens bang voor, het is alleen een gevoel, heel vreemd. Mijn zoontje was gisteren ook behoorlijk ziek en heel veel huilen en hoge koorts, dat slaat dat ook gelijk in als bom en sta ik onder hoogspanning. Straks een massage, hopelijk is dat een beetje helpend. Vanavond zouden er vrienden langskomen, maar ik wil heel graag vroeg naar bed en mijn zoontje is ook nog niet helemaal beter... En die gedachten van ik heb wat anders en het gaat nooit meer over kan ik ondertussen ook missen als kiespijn, maar daar sta ik niet alleen in...

Hoe gaat het met de rest van de strijders???

Dikke knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen bedankt die met me meeleeft, wat betreft mijn zieke moeder! Ik ben gisteravond bij haar geweest en ga vanavond weer. Ze kan nog maar met één oog zien, en dan maar een klein beetje. Voor mij voorlopig nog maar geen zopiclon afbouwen. Dat ik doe ik pas als ik in een rustiger vaarwater zit.

gr. Jeroen

bewerkt door Lightspacer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bolletje:

Liz, ga jij vandaag ook een beetje rustig aan doen?

Ik probeer het. Mijn vriend zei ook gisterenavond: neem je ook wel pauze? Ik zei: ik wissel de werkzaamheden af. Dus soms huiswerk, soms lezen, soms leren, soms schrijven , soms telefoneren, soms boodschappen doen.....:lol:
Hij zei: dat bedoel ik niet.... Paauuuzzzeee!! echt even niets doen.  Toen ik terugstotterde, zei hij: laat ik het zo zeggen : zorg alsjeblieft voor jezelf!

Ik neem jullie advies ter harte en ga nu absoluut pauze nemen. NU... laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiiiiie aaf mensen,

Ik geloof je Liz, en ben blij dat je het ga doen. Als je mensen helpt moet je zelf lekker in je vel zitten.

Zoooooooo ik ben thuis. Nu heel rustig aan want  een vriendin van mij woont in een grote loods vlak bij een motorcrossterrein  en nu komen die motormuizen morgen een feestje bouwen, en zo rond een uur of vier 's nachts slapen in de loods. Ik heb gezegd dat ik wel achter de bar ga, want lopen gaat me niet meer zo goed af. heb er veel zin in,  Hoop dat ik een stoere motormuis zie met een grote snor en baard, een lange staart, flink behaard en wereldkampioen kickboksen  en body bulder is. Ppppffffff mensen even m'n trui uit trekken en nee dit is geen opvlieger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Vanochtend begonnen met "Lang zullen enz." anders had ik m'n bed niet uit gemogen.;) Toen lekker eten gegeven. M'n katten een heel duur merk, dat ze vervolgens lieten staan, wat een ondankbare donders. 't Lijken wel boeren.

Hoe hebben we geslapen kanjers? Verbloemen is het bij jou ook een beetje gelukt?

Liz, ga jij vandaag ook een beetje rustig aan doen?

Ik ga dadelijk weer werken. Heb ik er zin in? Moehaaa niet zo, hier ook wat rustig aan doen, maar dat heb ik zelf helemaal in de hand. Hele fijne pijnloze dag mensen.

Beestjes blij met de verwennerij? 
Wij hebben onze Foxy ook maar wat extra in het zonnetje gezet. Vond ze heel fijn, extra kluifje en een koekje die ze anders zelden krijgt...en een piepbeestje...is ze uren zoet mee! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen Bolletje en de rest :)

Hahaha ja katten kunnen lekker kieskeurig zijn....hier vreten ze bijna het bakje erbij op :P

Ik slaap al drie nachten slecht en voel me ook wat minder....gisterochtend ook weer zo'n angst gevoel, dat gaat mijn brein alweer met me aan de haal....maar ik ben op dat moment nergens bang voor, het is alleen een gevoel, heel vreemd. Mijn zoontje was gisteren ook behoorlijk ziek en heel veel huilen en hoge koorts, dat slaat dat ook gelijk in als bom en sta ik onder hoogspanning. Straks een massage, hopelijk is dat een beetje helpend. Vanavond zouden er vrienden langskomen, maar ik wil heel graag vroeg naar bed en mijn zoontje is ook nog niet helemaal beter... En die gedachten van ik heb wat anders en het gaat nooit meer over kan ik ondertussen ook missen als kiespijn, maar daar sta ik niet alleen in...

Hoe gaat het met de rest van de strijders???

Dikke knuffel

Hey @EefjeJ, gek he, dat je angstgevoelens kunt hebben terwijl je nergens bang voor bent. Ik herken het, en het kan alleen maar de invloed zijn van de benzo's/de ontwenning.
Hopelijk gaat het met je zoontje al wat beter? 

Hier een wat bizarre week. Werk nu 7 uur per dag en dat gaat goed, maar het voelt als 11 uur per dag omdat ik door het geduvel met wegwerkzaamheden op de A12 ongeveer een reistijd heb van 1,5 tot 2 uur in plaats van 45 minuten. Ik ben dan minimaal 10 uur in totaal geconcentreerd en dat merk ik. Gelukkig is het nu weekend en duren de wegwerkzaamheden nog maar 5 weken. Komt vanzelf goed. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik probeer het. Mijn vriend zei ook gisterenavond: neem je ook wel pauze? Ik zei: ik wissel de werkzaamheden af. Dus soms huiswerk, soms lezen, soms leren, soms schrijven , soms telefoneren, soms boodschappen doen.....:lol:
Hij zei: dat bedoel ik niet.... Paauuuzzzeee!! echt even niets doen.  Toen ik terugstotterde, zei hij: laat ik het zo zeggen : zorg alsjeblieft voor jezelf!

Ik neem jullie advies ter harte en ga nu absoluut pauze nemen. NU... laters!

Je hebt een verstandige vriend, @Kannietmeer
Zorg inderdaad goed voor jezelf! Gelukkig zie je het zelf ook in. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Hey @EefjeJ, gek he, dat je angstgevoelens kunt hebben terwijl je nergens bang voor bent. Ik herken het, en het kan alleen maar de invloed zijn van de benzo's/de ontwenning.
Hopelijk gaat het met je zoontje al wat beter? 

Hier een wat bizarre week. Werk nu 7 uur per dag en dat gaat goed, maar het voelt als 11 uur per dag omdat ik door het geduvel met wegwerkzaamheden op de A12 ongeveer een reistijd heb van 1,5 tot 2 uur in plaats van 45 minuten. Ik ben dan minimaal 10 uur in totaal geconcentreerd en dat merk ik. Gelukkig is het nu weekend en duren de wegwerkzaamheden nog maar 5 weken. Komt vanzelf goed. 

 

Ja heel gek en ook heel naar vind ik het... Met mijn zoontje gaat het gelukkig wat beter, hij heeft de zesde ziekte denk ik. Koorts is weg, hij krijgt nu hele kleine vlekjes en slaapt veel. Maar wel levendiger :)

Pfoe dat is wel pittig, auto rijden vergt ook veel concentratie... Nu weekend, geniet ervan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...