Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 26-9-2019

bolletje

Aanbevolen berichten

Gaap heu smak smak o Goeie morgen ,

Iedereen goed geslapen? Ik wel maar word al een tijd zo rond 3 uur wakken. Raar.

Vandaag een dagje Beekse Bergen, met de dagbesteding waar ik werk en heb er veel zin in mensen. En nog een B.B.Q. na. Is dat een verwennerij of niet?:)

Tot vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen 

Wat leuk @bolletje heel veel plezier vandaag!

Hoe gaat het met iedereen vandaag? @Cyclad58 gaat het wat beter met je?

Ik word weer een beetje bang van mezelf...mijn gedachten gaan weer alle kanten op...een stemmetje die zegt dat ik het zelf oproep, dat ik wel een angststoornis heb...waarom nou, het ging zo goed... Misschien gaat het wel weer wat slechter omdat ik een virus heb opgelopen...ik weet het niet... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Verbloemen je hebt het zo ontzettend zwaar! Het is echt afschuwelijk. Dikke knuffel 

@EefjeJ dat is balen, twijfel niet! Je bent nooit zo geweest. Dat zijn de rare benzo gedachtes. Het brengt dingen uit balans in ons lichaam. Wat er allemaal precies gebeurt, geen idee, aangezien daar weinig onderzoek naar gedaan wordt. Maar als neurotransmitters of hormonen uit balans zijn, kan je je zo voelen. Lees alleen al maar eens wat voor gevoelens je kan hebben bij een schildklier die niet goed werkt. Die mensen kunnen ook angstig zijn of een nerveus gevoel hebben. Hebben die dan een angststoornis? Naar mijn mening niet. Gaan ze medicatie gebruiken die hun schildklierhormoon weer in balans brengt dan verdwijnen de klachten... er is iets uit balans geweest na je bevalling. Dat hoor je zo vaak. Dat is hormonaal. Helaas heeft je huisarts je op de benzo’s gezet wat het vele malen erger heeft gemaakt. Het duurt gewoon lang. Veel te lang helaas....

met mij gaat het ook niet zo top. Vannacht en gister weer wat nachtmerries. Wel minder intenst als destijds, maar ik word midden in de nacht wakker met een extreem angstig en brandend gevoel in mijn binnenste. Het gaat gecombineerd met die nachtmerries dan. Dat had ik in mijn acute ontwenning ook heel hevig. Het trekt wel sneller weg nu, maar het is niet fijn. Voel me dan weer terug bij af ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Verbloemen ik stuur je alle kracht en knuffels toe :heart: sterkte lieverd... Hou vol

@Annie87 het was zo naar, ik zag vanmorgen ook op tegen de dag, dat heb ik eigenlijk nooit! Misschien waren het idd intrusive thoughts zoals ze op BB zeggen... Gisteravond was ik op een voorlichtingsavond op de school van mijn dochter. Daar begon ik enorm te zweten en werd ik wat raar in mijn hoofd. Toen was ik bang voor een paniekaanval, maar het zette niet door. Later had ik nergens meer last van. Ik zweet wel erg veel de laatste dagen omdat ik ziekig ben en had net hete thee op, maar toch ga ik denken, doe ik dit zelf?          Wat vreselijk toch weer die nachtmerries :( en die angst... Ik hoop toch zo dat je scheiding gauw rond is en je dat kan afsluiten...en uiteindelijk een plekje kan geven. Sterkte lieverd xxx en bedankt voor je reactie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge Jonge wat een roerige week is het hier geweest wat veroorzaken die rot pillen toch een ellende.Ik ben zelf nu 20 maanden bezig om van 6 mg Lorazepam af te komen,waar van ik dacht even wat pillen afbouwen de lorazepam ging moeilijk nu achteraf gezien, waarbij  ik dacht dat  ik zelf ook  wat mankeerde,ik heb ook een lange tussenstop gehad voordat het is overgezet naar Diazepam wat helemaal verkeerd viel, ik was van mijn padje. Wat die pillen hebben veroorzaakt bij langdurig gebruik en wat ontwenning inhoud kom ik de laatste maanden pas achter.Jezus waar heb ik gezeten heb ik onder een steen geleefd.Ik heb dit nooit geweten. Gelukkig kom ik in mijn hoofd steeds meer bij ....nog 4 mg diazepam te gaan en het is zeker niet makkelijk.Sinds de overzet ben ik toch wel huisgebonden en ben bij dat ik mijn honden nog even kan uitlaten.Ik ga heel rustig verder met micro tappen om de eindstreep te halen  en gewoon door blijven ademen ....Liz zij dat wel eens en ik dacht jajaja makkelijk kletsen jij:huh: ,maar meer kunnen we i.i.d niet doen blijven ademen en doorzetten.We gaan er allemaal wel komen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei EefjeJ:

Goeiemorgen 

Wat leuk @bolletje heel veel plezier vandaag!

Hoe gaat het met iedereen vandaag? @Cyclad58 gaat het wat beter met je?

Ik word weer een beetje bang van mezelf...mijn gedachten gaan weer alle kanten op...een stemmetje die zegt dat ik het zelf oproep, dat ik wel een angststoornis heb...waarom nou, het ging zo goed... Misschien gaat het wel weer wat slechter omdat ik een virus heb opgelopen...ik weet het niet... 

Lieve @EefjeJ, ik denk niet dat je een angststoornis hebt. Die benzo's hebben je centrale zenuwgestel ontregeld en dat zorgt soms voor vervelende onrustgevoelens. Ik weet er zelf alles van zoals je weet. Je hebt nu een virus, dat kost ook energie, daardoor kun je je inderdaad onrustiger voelen. Komt goed joh! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

@Cyclad58Hoe is met onze strijdmakker Ad?

Ha lieve @Kannietmeer, vannacht ruim 7 uur geslapen. Voelde me vanmorgen zeker niet top. Toch maar naar werk gegaan en gaande weg de dag ging het beter. 
Het is ook een bizarre week bij ons, met mijn partner gaat het ook verre van lekker en er is een reden voor.

Op 25 september 1989 (nu 30 jaar geleden) is ons dochtertje levenloos geboren en 2 jaar terug op 26 september is mijn schoonvader overleden. Dit zijn 2 dagen met een hele dikke lading. Het hoort bij het leven, maar het slaat je ook wel even uit het lood. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Cyclad58:

Ha lieve @Kannietmeer, vannacht ruim 7 uur geslapen. Voelde me vanmorgen zeker niet top. Toch maar naar werk gegaan en gaande weg de dag ging het beter. 
Het is ook een bizarre week bij ons, met mijn partner gaat het ook verre van lekker en er is een reden voor.

Op 25 september 1989 (nu 30 jaar geleden) is ons dochtertje levenloos geboren en 2 jaar terug op 26 september is mijn schoonvader overleden. Dit zijn 2 dagen met een hele dikke lading. Het hoort bij het leven, maar het slaat je ook wel even uit het lood. 

Jeetje wat heftig Ad... Dat zijn zeker zeer beladen dagen :rose:     wel fijn om te lezen dat je een goede nacht hebt gehad. Sterkte deze dagen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Gelukkig herhaalt jouw patroon zich volledig en blijf je gewoon weer slapen na 2 barre nachten en kom je weer terug in het 'normale' . De heftige gebeurtenissen die je beschrijft zijn inderdaad littekens die je altijd kan blijven ervaren en het is logisch dat je vrouw en jij die goed voelen rond deze tijd.  Dikke knuffel voor jou! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...