Spring naar bijdragen

Huiskamer 30 aug


Annie87

Aanbevolen berichten

Hoi lieve mensen, 

het gaat met mij echt heel slecht. Voel me op het randje van opname balanceren. Weet niet wat te doen. Afgelopen nacht weer 0 uren geslapen. Ben zo kapot, hevige pijn en onrust in het lichaam. Voel me net alsof ik in de 1e week na stop zit, misschien wel erger. Hoop dat het geen opname wordt, bang voor wat er gaat komen. Hoop dat het met jullie beter gaat.

veel liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Annie87 we hadden zo gehoopt dat je ook vannacht een beetje zou slapen. Het zit ook niet mee. Je lichaam zit de hele dag vol adrenaline denk ik. Ik ken t, heb t zelf ook gehad. En toen heb ik slaapmedicatie gekregen. Ik kon ook niet meer. 

Persoonlijk zou ik dan ook met je behandelaren overleggen over slaapmedicatie, anders dan benzos natuurlijk. Er zijn verschillende ad, ap en andere medicatie, waar je slaperig van wordt. Ook die moet je de meeste natuurlijk weer afbouwen, maar dat is niks vergeleken met de benzo. Ook daar spreek ik uit ervaring. 

Sterkte meid. Dikke knuffel vanaf hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei doorbijter:

Lieve @Annie87 we hadden zo gehoopt dat je ook vannacht een beetje zou slapen. Het zit ook niet mee. Je lichaam zit de hele dag vol adrenaline denk ik. Ik ken t, heb t zelf ook gehad. En toen heb ik slaapmedicatie gekregen. Ik kon ook niet meer. 

Persoonlijk zou ik dan ook met je behandelaren overleggen over slaapmedicatie, anders dan benzos natuurlijk. Er zijn verschillende ad, ap en andere medicatie, waar je slaperig van wordt. Ook die moet je de meeste natuurlijk weer afbouwen, maar dat is niks vergeleken met de benzo. Ook daar spreek ik uit ervaring. 

Sterkte meid. Dikke knuffel vanaf hier

Thx een ad durf ik niet, heb 2 gehad en viel extreem verkeerd. Promethazine heb jij gehad toch? Hoe heb je dat gebruikt? Elke nacht? Of af en toe? En kon je ineens stoppen? Denk dat ik zo de huisarts ga bellen en dat misschien maar moet proberen. Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo moeilijk die keuze, promethazine aanvragen of niet? Ik lees ook dat mensen met onrust reageren en klachten omschrijven die doen denken aan acathisie. Maar ook weer positieve berichten. Ben zo bang voor medicatie vanwege de bijwerkingen die ik allemaal gehad heb. Maar dit gaat ook zo niet langer. Geen idee wat te doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi!! Ik gebruik promethazine en slaap er redelijk op. Ik ben wel vaak nog vroeg wakker. Ik slik het sinds september vorig jaar. Sinds ik ben overgestapt naar de diazepam voor mijn afbouw lorazepam heb ik mijn promethazine gehalveerd naar 25 Mg. Ik slikte eerst 50 Mg. Ik kon dit heel makkelijk doen. Het is geen doorslaap medicijn maar een medicijn om van in slaap te vallen en houdt je suf. Ik hoor wisselende verhalen. Ik heb momenteel wel redelijk wat klachten maar ik weet niet of dit van de dia  is of prohmetazine. Succes xx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Leen:

Hi!! Ik gebruik promethazine en slaap er redelijk op. Ik ben wel vaak nog vroeg wakker. Ik slik het sinds september vorig jaar. Sinds ik ben overgestapt naar de diazepam voor mijn afbouw lorazepam heb ik mijn promethazine gehalveerd naar 25 Mg. Ik slikte eerst 50 Mg. Ik kon dit heel makkelijk doen. Het is geen doorslaap medicijn maar een medicijn om van in slaap te vallen en houdt je suf. Ik hoor wisselende verhalen. Ik heb momenteel wel redelijk wat klachten maar ik weet niet of dit van de dia  is of prohmetazine. Succes xx 

Dankjewel @Leen voor het delen van je ervaring xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 Ik zou zeggen  weg te blijven bij alles wat mogelijk  je lichaam nog meer uit balans kan maken en in de war. Vertrouw op de eerdere ervaringen van weer goed slapen en ook het herstel dat  je eerst hebt ervaren. De stress zal echt weer uit je lichaam trekken en je zal ook weer slapen en genezing zal komen. Dag voor dag, gewoon blijven ademen en wachten totdat je lichaam het doorheeft dat er niets aan de hand is en dat het de balans moet zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Kannietmeer:

@Annie87 Ik zou zeggen  weg te blijven bij alles wat mogelijk  je lichaam nog meer uit balans kan maken en in de war. Vertrouw op de eerdere ervaringen van weer goed slapen en ook het herstel dat  je eerst hebt ervaren. De stress zal echt weer uit je lichaam trekken en je zal ook weer slapen en genezing zal komen. Dag voor dag, gewoon blijven ademen en wachten totdat je lichaam het doorheeft dat er niets aan de hand is en dat het de balans moet zoeken.

Thx Liz, het gaat nu heel even redelijk. Hele dag al beroerd. En ondanks het slaapgebrek kijk ik nu opeens helder uit mijn ogen. Super raar. Heb wel valdispert in huis gehaald. Tijdens het afbouwen kon ik niks hebben maar misschien nu wel. Alleen voor nood om te proberen en ook de allerlaagste dosering. Dikke kus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 @Annie87 sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar we hadden de hele dag bruiloft. De avond sla ik over, dat zijn veel te veel prikkels, dus nu weer thuis lees ik pas t forum. 

Ik gebruikte 25 mg. En je kan er zo mee stoppen. Heb je nog contact met je huisarts gehad? Ik lees t morgen wel, want ik kruip mn bed in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei doorbijter:

 @Annie87 sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar we hadden de hele dag bruiloft. De avond sla ik over, dat zijn veel te veel prikkels, dus nu weer thuis lees ik pas t forum. 

Ik gebruikte 25 mg. En je kan er zo mee stoppen. Heb je nog contact met je huisarts gehad? Ik lees t morgen wel, want ik kruip mn bed in

Geen probleem hoor! Heb je het leuk gehad? Ik heb de afspraak verzet naar volgende week. Wil dan ook een onderzoek aanvragen voor farmacogenetisch paspoort gezien mijn hevige reacties op medicatie. 

Maar ik heb geslapen! En behoorlijk goed zelfs! Zo fijn! Volgens mij heb ik een window. Hoop dat ie lang duurt. Wordt behoorlijk normaal wakker nu. Geen onrust nog, geen hartkloppingen. Wat wilde ik me toch voor altijd weer zo voelen als nu! 

Veel liefs xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...