Spring naar bijdragen

Huiskamer 29 augustus


Annie87

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve iedereen! 

Ik ga even beginnen met goed nieuws, na meer dan 48 uur (2 nachten echt 0,0 slaap gehad!) heb ik vannacht geslapen!! Jiehaaaa!

Jeetje ik had dat echt nog nooit gehad! Keek gister raar uit mijn ogen, kon ze amper open houden en toch niet kunnen slapen. Extreme onrust en hoge hartslag al 48 uur lang. Als ik ging liggen extreme spiertrekkingen en schokken om de paar minuten. Wat een hel. 

Wat heb ik gedaan? Ik weet niet of het echt daardoor komt, maar denk dat het heeft geholpen:

mijn moeder zei; zet een ventilator aan, dat is een heel monotoon geluid en overstemt andere geluiden. Het werkte! Ik sliep heel snel heb het zelfs niet meer gehoord dat zij naar bed gingen en in de badkamer bezig waren. Normaal hoor ik dat wel. Heb helemaal doorgeslapen zelfs zonder wakker worden. Pffff wat ben je kapot als je echt helemaal niet meer slaapt zeg! Sliep altijd nog wel 1 of 2 uurtjes in de eerste week na de volledige stop. 

Nou hopelijk slaap ik vanavond weer. 

Ik hoop dat jullie ook een goede nachtrust hebben gehad. Jullie zijn toppers!

verder wilde ik nog even kwijt dat ik dit een top forum vind! Jullie zijn allemaal zo lief en lief voor elkaar! 

Ik wens iedereen een fijne dag! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lieve @Annie87,

Wat fijn!!! Gelukkig zeg. En het klopt inderdaad, kan heel goed werken dat geluid. Ik heb hem zelf ook elke nacht aan daarvoor. Fijn dat het voor jou in ieder geval vannacht gewerkt heeft. Dat geeft weer moed. 

Yes, we zijn hier om elkaar te ondersteunen. Je weet me te bereiken als je wil of behoefte hebt. 

Veel liefs en weer sterkte voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dikke knuffel voor Jou! @Annie87


Ik denk dat ik vandaag nog wat moet slapen, want ik sliep pas om 3 uur vannacht doordat ik mijn zenuwstelsel had geirriteerd door tegen de wasmachine te staan tijdens het centrifugeren. ER staan spullen op die de neiging hadden eraf te stuiteren en ik wilde het even 'makkelijk' oplossen. Nou dat heb ik geweten. Ik werd echt beroerd, eigenlijk al terwijl ik het deed. Spanning op mijn hoofd, ogen gingen raar staan en ik werd ineens heel misselijk. Ik ben in bed gekropen, en het gevoel van beroerd zijn ging weg, maar de slaap kon ik niet vatten. Ben toen toch maar wat Youtube gaan kijken en na 1 uur er even uit want ik zag dat mijn vriend ook nog wakker was. Toen weer in bed en weer youtube gekeken, totdat mijn ogen graag dicht gingen. Toen wel prima geslapen, maar iets te kort.  Het is geen klacht hoor, want ik denk dat ik vanmiddag gewoon ook even ga tukken en dan komt alles goed. Wat een zegen dat ik geen werk buiten de deur heb nog, want daardoor kan ik direct voor mijzelf zorgen als het nodig is.

@Cyclad58Fijn dat het zo goed gaat op het moment Ad. Dit is het grote plaatje: je bent aan het genezen en hebt soms nog wat klachten. You will make it! Hoe en wanneer gaan ze testen of je gemuteerde infectie verdwenen is?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kannietmeer:

Dikke knuffel voor Jou! @Annie87


Ik denk dat ik vandaag nog wat moet slapen, want ik sliep pas om 3 uur vannacht doordat ik mijn zenuwstelsel had geirriteerd door tegen de wasmachine te staan tijdens het centrifugeren. ER staan spullen op die de neiging hadden eraf te stuiteren en ik wilde het even 'makkelijk' oplossen. Nou dat heb ik geweten. Ik werd echt beroerd, eigenlijk al terwijl ik het deed. Spanning op mijn hoofd, ogen gingen raar staan en ik werd ineens heel misselijk. Ik ben in bed gekropen, en het gevoel van beroerd zijn ging weg, maar de slaap kon ik niet vatten. Ben toen toch maar wat Youtube gaan kijken en na 1 uur er even uit want ik zag dat mijn vriend ook nog wakker was. Toen weer in bed en weer youtube gekeken, totdat mijn ogen graag dicht gingen. Toen wel prima geslapen, maar iets te kort.  Het is geen klacht hoor, want ik denk dat ik vanmiddag gewoon ook even ga tukken en dan komt alles goed. Wat een zegen dat ik geen werk buiten de deur heb nog, want daardoor kan ik direct voor mijzelf zorgen als het nodig is.

@Cyclad58Fijn dat het zo goed gaat op het moment Ad. Dit is het grote plaatje: je bent aan het genezen en hebt soms nog wat klachten. You will make it! Hoe en wanneer gaan ze testen of je gemuteerde infectie verdwenen is?

 

 

Is het slapen nog gelukt vanmiddag, Liz @Kannietmeer
 

Ik ben weer de fout in gegaan. Voelde me gisteren al wat beroerd worden, ging al onrustig naar bed en kon niet slapen. Legde mezelf te veel druk op, dus er maar weer een Temazepam in gegooid. Stom. Wel geslapen daarna, zo'n 5 uur. Verder een slechte dag gehad, veel dingen op het werk die ik wil afronden voor mijn vakantie. Gelukkig heb ik na morgen 3 weken vakantie, dan is die druk van het van mezelf moeten slapen in elk geval weg. 

Verder gaat het inderdaad al weken best aardig, laten we het maar op een slechte dag houden vandaag. 

Ik moet 18 september terugkomen bij de natuurgeneeskundige, dan weet ik meer over de gemuteerde infectie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Cyclad58:

Erg fijn om te lezen, @Annie87. Heb je vandaag minder last van je klachten? 

Heb iets minder last vandaag, maar nog steeds te erg hoor, loop al de hele dag in pyjama ook. Echt een zware terugval. 

Balen dat je toch het gevoel had om een temazepam te nemen. Ervaar je het ook echt als een fout? Omdat je nu een rotdag hebt? Heb je al eens gekeken wat er gebeurt als je er geen neemt en dan idd niet slaapt? Misschien heb je dan ook een rotdag maar toch minder erg dan als je een temazepam neemt? Maar vind het ook lastig hoor. Was gister zo wanhopig dat ik over diazepam zat na te denken en er weer op te gaan. Ik heb wel een verwijsbrief naar jellinek geregeld want wil nu toch wel eens een arts spreken die hier wat meer verstand van heeft. Ik maak me veel zorgen over mijn toekomst. Wanneer zal dit over zijn? Ga ik de wia in? Hoeveel gezeur nog? Pffff

ik begon gister al wel vreemd uit mijn ogen te kijken, schrikken van voorwerpen omdat je ze voor iets anders aanziet, maar meteen daarna; rustig dat is gewoon een tas pffff. Werd echt een beetje paranoia van langer dan 48 uur wakker zijn. Afschuwelijk. 

Hopelijk hebben we de komende nacht allebei een goede nachtrust. 

Veel liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Cyclad58:

Is het slapen nog gelukt vanmiddag, Liz @Kannietmeer

ja, weet niet hoelang, maar ik heb zeker even geslapen. Ik laat het dan gewoon natuurlijk gebeuren, zat iets te lezen, ogen vallen dicht dus ga ik liggen en toedeloe. :moon:zzzz

Jammer dat je de temazepam nog inneemt als het niet lukt, maar ben wel blij dat je vandaag niet in paniek bent. Met compassie met jezelf omgaan blijft de beste manier.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Annie87:

@Kannietmeer heb je nog een beetje kunnen slapen? Hoe gaat het eigenlijk met de wond van je vriend? Xx

Ik heb zeker even geslapen, maar weet niet hoe lang.

De wonden van mijn vriend gaan redelijk, zien er nog steeds netjes uit en hij begint er eindelijk iets minder pijn aan te hebben, nu 10 dagen na de operatie. Maar genezing is nog ver hoor...
Hij voelt zich niet ziek zoals zaterdag en zondag, en dat is het belangrijkste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Annie87:

Heb iets minder last vandaag, maar nog steeds te erg hoor, loop al de hele dag in pyjama ook. Echt een zware terugval. 

Balen dat je toch het gevoel had om een temazepam te nemen. Ervaar je het ook echt als een fout? Omdat je nu een rotdag hebt? Heb je al eens gekeken wat er gebeurt als je er geen neemt en dan idd niet slaapt? Misschien heb je dan ook een rotdag maar toch minder erg dan als je een temazepam neemt? Maar vind het ook lastig hoor. Was gister zo wanhopig dat ik over diazepam zat na te denken en er weer op te gaan. Ik heb wel een verwijsbrief naar jellinek geregeld want wil nu toch wel eens een arts spreken die hier wat meer verstand van heeft. Ik maak me veel zorgen over mijn toekomst. Wanneer zal dit over zijn? Ga ik de wia in? Hoeveel gezeur nog? Pffff

ik begon gister al wel vreemd uit mijn ogen te kijken, schrikken van voorwerpen omdat je ze voor iets anders aanziet, maar meteen daarna; rustig dat is gewoon een tas pffff. Werd echt een beetje paranoia van langer dan 48 uur wakker zijn. Afschuwelijk. 

Hopelijk hebben we de komende nacht allebei een goede nachtrust. 

Veel liefs 

Ik heb niet eens een pyjama :)

Goed dat jij niet voor de verleiding gezwicht bent. Bij mij is het een keuze. Achteraf heb ik wel spijt, maar ja. Als ik een nacht niet slaap is werken geen optie, dat lukt dan echt niet. Dat heb ik al wel meegemaakt. Bovendien werk ik nu 75% (voor 25% ziek nog) en dat gaat doorgaans goed, dat wil ik ook graag volhouden. Straks heb ik vakantie, dan is de slaapdruk ivm werk er even niet, hopelijk stabiliseert het slapen zich dan. Het is bij mij nu 1, soms 2 nachten per week gewoon pet, de overige nachten gaan goed. 

Je zorgen over de toekomst snap ik helemaal, zeker bij jou als jonge blom. Het moet nu even niet je eerste zorg zijn, maar het speelt altijd een rol.
Ik moet nog 6 jaar tot mijn pensioen, en deze jongeman moet het alleen verdienen, want mijn partner is chronisch ziek, werkte destijds voor zichzelf en had geen voorzieningen, dus nu al 10 jaar geen inkomen. Dat houdt mij zeker bezig, maar als ik de 100% niet haal is dat pas na 1 oktober 2020 een issue. Dat schuif ik dan toch maar even voor me uit. Ik verdien op zich prima, maar als ik 25% achteruitga per maand moet ik toch andere keuzes maken. 

Slaap lekker vannacht! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik heb zeker even geslapen, maar weet niet hoe lang.

De wonden van mijn vriend gaan redelijk, zien er nog steeds netjes uit en hij begint er eindelijk iets minder pijn aan te hebben, nu 10 dagen na de operatie. Maar genezing is nog ver hoor...
Hij voelt zich niet ziek zoals zaterdag en zondag, en dat is het belangrijkste.

Gelukkig als het maar de goede kant op gaat :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Cyclad58:

Ik heb niet eens een pyjama :)

Goed dat jij niet voor de verleiding gezwicht bent. Bij mij is het een keuze. Achteraf heb ik wel spijt, maar ja. Als ik een nacht niet slaap is werken geen optie, dat lukt dan echt niet. Dat heb ik al wel meegemaakt. Bovendien werk ik nu 75% (voor 25% ziek nog) en dat gaat doorgaans goed, dat wil ik ook graag volhouden. Straks heb ik vakantie, dan is de slaapdruk ivm werk er even niet, hopelijk stabiliseert het slapen zich dan. Het is bij mij nu 1, soms 2 nachten per week gewoon pet, de overige nachten gaan goed. 

Je zorgen over de toekomst snap ik helemaal, zeker bij jou als jonge blom. Het moet nu even niet je eerste zorg zijn, maar het speelt altijd een rol.
Ik moet nog 6 jaar tot mijn pensioen, en deze jongeman moet het alleen verdienen, want mijn partner is chronisch ziek, werkte destijds voor zichzelf en had geen voorzieningen, dus nu al 10 jaar geen inkomen. Dat houdt mij zeker bezig, maar als ik de 100% niet haal is dat pas na 1 oktober 2020 een issue. Dat schuif ik dan toch maar even voor me uit. Ik verdien op zich prima, maar als ik 25% achteruitga per maand moet ik toch andere keuzes maken. 

Slaap lekker vannacht! 

 

 

Ik snap je ook heel goed. Zelfde zorgen. Minder inkomsten hoe moet het met wonen dan etc etc.

hopelijk krijg je niet nog meer klachten van de tema

xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...