bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Goeie morgen allemaal, Het slapen gaat, sinds het wat minder warm is, goed. Slaap zo'n 8-9 uur dus mag niet klagen. En jullie? En...…. ik heb rolluiken besteld. Die komen binnenkort. De airco alleen is nog niet voldoende voor mij. Heeft iemand hier ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ha @bolletje, fijn dat je zul je goede nachten maakt. Bij mij wisselt het nog steeds. Soms 7 uur, vannacht hooguit 5 uur. Gemiddeld 6 uur per nacht, dat is het wel. Volgens vrijwel iedereen te weinig, maar ik kan er niet meer van maken. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Moghu Cyclad, Mijn moeder had aan 3-5 uur per nacht genoeg. Een ander heeft weer 10 uur nodig. Als je je uitgerust voelt is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Nou, ik kan de klok wel rond slapen sinds ik volledig op diazepam zit. Echt niet normaal. Jullie mogen wel eennoaar uurtjes van mij hebben hoor. @Leen, wel goed dat je überhaupt je verjaardag hebt gevierd. Dat heb ik al 5 jaar niet meer gedaan. Soms samen met zoonlief, Ben zelf nl 2 wkn geleden jarig geweest, maar niet s avonds. Wij vieren zondag de verjaardag. Tot 5 uur, kunnen de kinderen nog even rustig aan doen. Die moeten de volgende dag weer voor t eerst naar school Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ha @bolletje ik heb sinds kort elektrische zonwering. Dat ga ik de komende warme periode veel gebruiken. Het zit aan de buitenkant van mijn ramen en ik kan ze bedienen met een afstandsbediening, ideaal! Het is nu 23 graden hier, ik ben benieuwd of dat zo blijft. gr. Jeroen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Hé Spacer ik ben super benieuwd. Wat voor 'n zonnewering heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) Het zijn screens van Somfy... wel zo'n 750€ per stuk, inclusief plaatsing, maar ik heb grote ramen. 21 augustus 2019 bewerkt door Lightspacer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Dat hebben ze mij afgeraden omdat ze die dingen zo kapot kunnen snijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leen Geplaatst 22 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2019 22 uur geleden zei doorbijter: Nou, ik kan de klok wel rond slapen sinds ik volledig op diazepam zit. Echt niet normaal. Jullie mogen wel eennoaar uurtjes van mij hebben hoor. @Leen, wel goed dat je überhaupt je verjaardag hebt gevierd. Dat heb ik al 5 jaar niet meer gedaan. Soms samen met zoonlief, Ben zelf nl 2 wkn geleden jarig geweest, maar niet s avonds. Wij vieren zondag de verjaardag. Tot 5 uur, kunnen de kinderen nog even rustig aan doen. Die moeten de volgende dag weer voor t eerst naar school Fijne dag allen Hi doorbijter, heerlijk dat je zo goed slaapt. Ik sliep erg goed op de diazepam maar dat is sinds ik terug ben van vakantie helaas ook niet meer zo. Ik slaap ongeveer 6/7 uur per nacht. Ik word meestal rond 6 uur wakker. Iets te vroeg waardoor ik ga liggen denken. Ik probeer nu veel meditatie en ontspanningsoefeningen te doen in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2019 22 uur geleden zei bolletje: Dat hebben ze mij afgeraden omdat ze die dingen zo kapot kunnen snijden. woon je in een omgeving waar zoveel gespuis rond loopt die dat zou doen dan Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2019 (bewerkt) Nee hoor maar je weet het nooit. Er loopt overal jong gespuis rond ook hier in Brabant 22 augustus 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 23 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2019 Ik woon op de 1e verdieping, dus van snijden heb ik geen last... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden