Spring naar bijdragen

Alcolverslaving van 3 jaar


Puk86

Aanbevolen berichten

Puk, je moet uit deze ellende. Ik herken het. Maar kun je niet bij je huisarts aangeven hoe het nu met je gaat? -écht gaat?-

Dit is zo geen leven.

Je bent te moe van het drinken, waarschijnlijk ook om van de bank/ stoel af te komen of om nog iets anders te doen dan drinken. Maar kun je proberen je laatste beetje energie te gebruiken om naar je huisarts te gaan? Van mijn part daar te blijven zitten met je ogen dicht. Je moet geholpen worden. Nu. Drastisch. En dat weet je zelf ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens met @Bob. Afkicken is niet eenvoudig. Ik ben er nu zelf mee bezig en ik dronk ook echt veel. Net zoiets als jij. Het is mogelijk, maar alleen als je die drank laat staan en de diazepam neemt in plaats van. Veel sterkte. Ik wens je een hoop wilskracht, tot je het uit eigen perspectief ook inziet, dat dit echt de beste weg is.

En ik ben geen betweter. Ik ben zelf nog maar net 'onderweg'. Ik gun het je alleen. Ik ken de ellende al te goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit die opname in een kliniek er echt aan te komen? En wanneer dan precies? Zoals het nu gaat, gaat het niet echt goed. Afbouwen op jezelf
lijkt niet echt succesvol, dat moet je huisarts toch ook wel in de gaten hebben. En dan die combinatie met diazepam zit me ook niet lekker in
zo'n lijf vol alcohol.
Is er niet iets van een crisisopname, daar in den Haag? Kun je daar niet een balletje over opgooien?
Man, man, wat een ellende. Wat een sleur zit je in. Die sleur doorbreken lukt je niet, je hebt daar volgens mij direct concrete hulp bij nodig.

Ik ben het met Jopie eens dat je vooral je huisarts precies zo moet inlichten zoals je ons hier inlicht. De naakte feiten vertellen en daarbij het woord
crisisopname of detoxopname laten vallen.. zoals zij al zegt, met alleen de berichtjes van dit forum kom je niet over die drempels van 'minder' tot
zelfs 'niets' heen, daar heb je werkelijke, tastbare hulp bij nodig... zo snel mogelijk en zelfs sneller, mogelijk zelfs direct een kliniek..

Wees eens lief voor jezelf, Puk, en zit achter die opname aan... desnoods 'drammen'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet eerst 2 keer op gesprek daar voordat ik opgenomen kan worden, daarom duurt het ook 3 weken. Ik heb de huisarts gebeld voor een detox maar zit binnen 2 dagen zonder geld, dus moet dan op eigen houtje doen. Ben bang voor een epeleptisch aanval. En binnen 2 dagen is geen detoxopname te regelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je gaat over een paar weken naar een kliniek in den Haag, schreef je. Wat is dat dan voor soort kliniek, dat je daar zo ver voor weg moet.
Is er geen kliniek in je buurt? Ik werd hier (Deventer) door de verslavingszorg opgenomen in een kliniek in Zutphen, pak 'm beet 15 kilometer verderop..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...