Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 10-8-2019

Cyclad58

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Hoe is het met iedereen? 

Wat lastige nacht, het waait hier stevig en alle leuke zonnige elementen in onze tuin en de tuin van de buren maken heerlijk lawaai daardoor. Was vroeg wakker daardoor, maar wel 6 uur geslapen weer.
Nog plannen voor dit weekend? Wij houden het rustig, krijgen vanmiddag vrienden op bezoek en verder zien we wel. 

Lieve @bolletje, sterkte met je hondje. Ik hoop dat het meevalt en dat rust voldoende is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)

Hier waait het ook zo hard @Cyclad58 ik werd er inderdaad ook al wakker van... hoe gaat het verder met je? Fijne middag!

Ik heb aardig wat uurtjes geslapen, paar keer wakker, wel intensief gedroomd. Ik voel me ook niet helemaal wakker moet ik zeggen -_- mijn maag/darmen zijn ook aardig aan het opspelen de laatste dagen. Ik merk echt dat ik bepaald voedsel minder goed kan hebben... hoort er volgens mij ook wel bij?
Hier gaan we vanmiddag opruimen, we gaan binnenkort de woonkamer veranderen. Schilderen, andere bank, andere gordijnen...dus nu eerst maar eens puinruimen haha... Inmiddels wonen we hier 9 jaar en hebben aardig wat spullen verzameld ;)

Hoe gaat het met de rest vandaag???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @EefjeJ, het ging deze week best heel goed. Vandaag ietsjes minder, wat jij schrijft over buikklachten in combinatie met voeding herken ik wel. Sinds het benzoverhaal ben ik daar ook gevoeliger voor dan voorheen. 

Het is prachtig weer om op te ruimen, al is het nog best warm qua temperatuur hier, bij kleine inspanningen begint het zweet al lichtjes te parelen :-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt toch best goed @Cyclad58 fijn dat de rust weer wat is wedergekeerd :) hopelijk aankomende nacht weer een wat betere nacht.
Ja het is inderdaad nog best warm in huis...er staan wel wat ramen open, maar niet te ver anders waait alles naar buiten haha....dat is wel heel rigoureus opruimen :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lievertjes!
Ik denk dat het overal stormt op het moment. Lekker gevarieerde zomer zo. :rolleyes:

@Cyclad58Fijn dat je volhoudt. Je klinkt wat rustiger en hoor ik daar wat acceptatie? Laat je niet gek maken door de onrust van de wind he :lol:
@EefjeJ Dat slechte wakker worden en intensieve dromen is zo herkenbaar. En het gekke is dat ik de laatste week ineens verandering merk in slapen en in darmen. Ik slaap weer eerder in, en heb niet 10 uur nodig, maar 8,5 uur, en ik moet netjes weer naar de wc in de ochtend. Dat kwam het laatste 1,5 jaar altijd pas in de middag langzaam op gang. Nu lijkt het zich ineens te herstellen naar een meer 'normaal' patroon van toiletgang bij het opstaan.  Is dit de genezing die echt zichtbaar is voor mijzelf? Ik hoop het hoop het hoop het!

Ik hoop vandaag wat gezellige tijd met mijn partner te hebben. Het is tijd voor wat tijd voor 'ons' !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Kannietmeer:

@EefjeJ Dat slechte wakker worden en intensieve dromen is zo herkenbaar. En het gekke is dat ik de laatste week ineens verandering merk in slapen en in darmen. Ik slaap weer eerder in, en heb niet 10 uur nodig, maar 8,5 uur, en ik moet netjes weer naar de wc in de ochtend. Dat kwam het laatste 1,5 jaar altijd pas in de middag langzaam op gang. Nu lijkt het zich ineens te herstellen naar een meer 'normaal' patroon van toiletgang bij het opstaan.  Is dit de genezing die echt zichtbaar is voor mijzelf? Ik hoop het hoop het hoop het!

Ik hoop vandaag wat gezellige tijd met mijn partner te hebben. Het is tijd voor wat tijd voor 'ons' !

Ik hoop het ook heel erg voor je! ^_^
Mooie dag vandaag, fijn even wat tijd voor jullie saampjes, enjoy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kannietmeer:

Goedemorgen lievertjes!
Ik denk dat het overal stormt op het moment. Lekker gevarieerde zomer zo. :rolleyes:

@Cyclad58Fijn dat je volhoudt. Je klinkt wat rustiger en hoor ik daar wat acceptatie? Laat je niet gek maken door de onrust van de wind he :lol:

Fijne dag met je partner, @Kannietmeer. Dat heb je wel verdiend! 

Het feit dat je slaappatroon normaliseert is een prima teken. Het zelfde geldt voor je darmen. 
Dat laatste is bij mij hollen en stilstaan. Sinds ik de supplementen D3 en B12 en van de natuurarts slik is de obstipatie wel over en slaat om naar het tegenovergestelde. Donderdag en vrijdag ging het echt prima, dat geeft hoop. En of de acceptatie beter is? Nja, ik doe mijn best :-) 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Cyclad58:

Fijne dag met je partner, @Kannietmeer. Dat heb je wel verdiend! 

Het feit dat je slaappatroon normaliseert is een prima teken. Het zelfde geldt voor je darmen. 
Dat laatste is bij mij hollen en stilstaan. Sinds ik de supplementen D3 en B12 en van de natuurarts slik is de obstipatie wel over en slaat om naar het tegenovergestelde. Donderdag en vrijdag ging het echt prima, dat geeft hoop. En of de acceptatie beter is? Nja, ik doe mijn best :-) 

dikke knuffel voor jou Ad!
Ik ben ook echt verrast door deze plotselinge veranderingen in mijn lichaam, die ik gewoon helemaal niet heb zien aankomen en ook niets voor heb gedaan. Dat is weer eens een bewijs dat er gewoon geen echte grip op te krijgen is. Het is een kwestie van accepteren en geduld hebben en niet denken dat we er alles aan kunnen doen. We doen wat we kunnen en dan laten we de rest los.
Dat jouw buik de boel ontspant en laat lopen is mogelijk wel een goed teken dat er dingen veranderen. Voordat het lichaam 'normaliseerd' zal dat nog wel even duren denk ik.
Wat is het vervolg met de natuurarts?  Heeft ze ook je medicatie getest op je?  Ben heel benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ze heeft me niet getest op mijn huidige medicatie. Ik heb nu de D3 en B12 supplementen en korrels tegen de gemuteerde infectie/bacterie. Dat zijn sacharosekorrels die zijn ingestraald met Ultra moleculaire frequentie (UMF). De bacterie en dus ook het middel heet Bormenvegat. Ik weet niet wat ik me daarvan moet voorstellen, maar geef het zeker een kans. Over 4 weken ga ik terug naar de natuurgeneeskundige. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had beloofd even iets te laten weten.
Mijn klein poepie is gisterenavond geopereerd en alles ik goed gegaan. Ze heeft vanochtend al wat gedronken maar niets gegeten. Heeft al; wat gelopen en dat ging redelijk goed. Ze heeft wel erge dikke billetjes vond de chirurg. Ik zei "mens dat is juist zo mooi, daar geniet ik juist van. Een teken dat ze het bij mij goed heeft". Maar goed ik weet dat Belgische dierenartsen hun dieren graag wat slanker zien. Verder heeft ze vanmiddag weer gebeld en maandag  mag ze naar huis. God wat mis ik haar zeg. Heb heel m'n leven honden gehad maar zoveel ik van haar houd is niet te beschrijven. Morgen belt ze weer en ik ga maandag met de dierenambulance naar België.

Verder vanochtend weer om 9uur ff naar bed gegaan en heb ruim 2 1/2 uur nog geslapen. en vanmiddag ook nog een uur. Nog wel veel verdriet.

Gisteren kwam ik een kennis tegen toen ik naar de dierenarts ging en meteen kwamen die tranen weer. Maar even tegen haar vertellen was al genoeg om me wat sterker te voelen. Haar reactie deed me goed.

Dat was het voor vandaag dadelijk weer plat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...