bolletje Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 (bewerkt) Goeie morgen slaapkoppen. Zijn jullie niet wakker geworden van de regen en het onweer? Ik wel en het is gelukkig een stuk koeler. 27 juli 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Goedemorgen Hier helaas nog geen onweer en regen... Het is nog steeds behoorlijk benauwd en weer een rommelig nachtje, dat breekt me nu wel op. Heb ook weer wat meer klachten, dus moet nu niet in de put gaan zitten Hoe is het met de rest vandaag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Ha @bolletjeen @EefjeJ, soms heb je van die nachten waardoor je buiten je eigen "schuld" wakker gehouden wordt. Gisteren een luidruchtig feest in de buurt, dat duurde tot 2 uur. Vervolgens onweer en harde klappen en vanmorgen om 6 uur onze achterburen die luid sprekend naar hun vakantieadres reden. Ik heb mijn uren wel gemaakt, maar rustig was het bepaald niet. Helaas heeft het onweer nog niet voor veel afkoeling gezorgd, het is hier nog steeds erg warm, maar veel warmer dan 30 graden zal het waarschijnlijk niet worden, dus het is al beter uit te houden. En @EefjeJ, soms zijn de klachten wat prominenter aanwezig. Die verdwijnen ook wel weer. Fijne dag allemaal! @Kannietmeer, is het bij jou binnen al wat afgekoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leen Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Hallo allemaal, bij mij blijven de zenuwen door mijn lijf gieren. Verschrikkelijk. Onrust is nog niet minder sinds de overstap op de diazepam. Alleen naar de 1e omzetting, ben dus nog niet blij met de wijziging naar de dia. Wat een hel is dit.... wel goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Redelijk geslapen Tis hier nog steeds heet. Het gaat moeilijk. Licht uitgedrukt. Veel angst hyperventilatie en weet niet waar te zoeken. Veel pijn. Vooral dat onwerkelijke gevoel is afschuwelijk. Ik ben bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 @Leen en alle anderen die het moeilijk hebben....veel sterkte vandaag !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 @Leen, er zit even niets anders op dan doorzetten. Vanwege de stapelwerking van Diazepam moet het één dezer dagen echt beter gaan. Hoe lastig het ook is (ik weet het|) , probeer daar toch op te vertrouwen. @Verbloemen, die symptomen horen er helaas bij. Ook bij jou gaat het beter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leen Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 @Cyclad58 ik begreep idd dat het tot Max 2 weken duurt voordat de spiegel optimaal bereikt is, ik zit nu op dag 9 van 2e omzetting. Ik twijfel om toch niet iets op te hogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 @Leen, als het even kan niet doen. Over een dag of 3 tot 5 begint de spiegel het punt waarop het echt beter moet gaan. Je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 3 uur geleden zei Cyclad58: En @EefjeJ, soms zijn de klachten wat prominenter aanwezig. Die verdwijnen ook wel weer. Fijne dag allemaal! Ja ik weet het inderdaad, ik vind het lastig om ermee om te gaan en dan weer niet te gaan denken, het komt nooit meer goed... Maar goed het is gewoon een wat moeilijkere dag en dat komt WEL weer goed Dat slapen is ook geen touw aan vast te knopen...nu heb ik weer moeite met inslapen, maar slaap ik wel weer 4 uur achter elkaar. Terwijl ik vorige week zo sliep en elk uur wakker werd... De onrust bij jou weer helemaal weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Ja, dat is al vanaf woensdag weer weg. Hopelijk blijft het nu eens weg EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 4 uur geleden zei Cyclad58: @Kannietmeer, is het bij jou binnen al wat afgekoeld? Redelijk... niet meer tot kookpunt gekomen en echt een stuk dragelijker. met een korte broek en hemd aan zit je niet meer te zweten. Maar ik voel me even niet helemaal top, doordat ik moe was en net even een dutje deed. Veel onrust nu. Wat is het een toch een raar gebeuren in ons lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 5 uur geleden zei Kannietmeer: Redelijk... niet meer tot kookpunt gekomen en echt een stuk dragelijker. met een korte broek en hemd aan zit je niet meer te zweten. Maar ik voel me even niet helemaal top, doordat ik moe was en net even een dutje deed. Veel onrust nu. Wat is het een toch een raar gebeuren in ons lichaam. Is de rust alweer wedergekeerd?? x Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Misschien word je hier wat vrolijker van K.N.M. rustiger niet maar wel genieten van zo'n klein aapje. Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 16 uur geleden zei EefjeJ: Is de rust alweer wedergekeerd?? x ik heb duidelijk meer ontwenningsklachten op het moment. Mijn lijf is in rep en roer wanneer ik wakker wordt in de ochtend. Trillend en gespannen gevoel over mijn hele lichaam, en klopgeluiden in mijn oor ( die ik alleen hoor als ik ermee op mijn kussen lig). Als ik opsta gaat het beter, maar de spanning in mijn. lichaam is duidelijk aanwezig. Mijn humeur en hoofd doen het prima gelukkig, dus ik trek me er maar niet veel van aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 @bolletje Dat was geweldig! Ik heb het gelijk met mijn partner gedeeld. Mijn partner is een echte trommelaar en ik heb hem overgehaald drumlessen te gaan nemen. Hij was stomverbaast dat ik zo aan hem dacht en hem stimuleerde iets te doen wat hij fijn vindt. Jammer dat zijn familie dat vroeger niet kon geven, want hij wordt er duidelijk echt heel blij van als hij drumt en trommelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 1 uur geleden zei Kannietmeer: ik heb duidelijk meer ontwenningsklachten op het moment. Mijn lijf is in rep en roer wanneer ik wakker wordt in de ochtend. Trillend en gespannen gevoel over mijn hele lichaam, en klopgeluiden in mijn oor ( die ik alleen hoor als ik ermee op mijn kussen lig). Als ik opsta gaat het beter, maar de spanning in mijn. lichaam is duidelijk aanwezig. Mijn humeur en hoofd doen het prima gelukkig, dus ik trek me er maar niet veel van aan. Jeetje wat vervelend! Gelukkig werkt je humeur wel mee dat scheelt. Ik ben vooral erg moe de afgelopen dagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 4 uur geleden zei EefjeJ: Jeetje wat vervelend! Gelukkig werkt je humeur wel mee dat scheelt. Ik ben vooral erg moe de afgelopen dagen... veel gedaan ook, of komt het misschien door de warmte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 24 minuten geleden zei Kannietmeer: veel gedaan ook, of komt het misschien door de warmte? Voornamelijk de warmte denk ik, slapen gaat ook niet zo best... Komt wel weer goed het is hier nu sinds een paar uurtjes ook aan het afkoelen, dus nu even alles tegen elkaar open... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Hoop dat jullie het kunnen verdragen, al die rakkertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ahhh echt te schattig @Kannietmeer het toverde bij mij een big smile op mijn gezicht Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 4 minuten geleden zei EefjeJ: Ahhh echt te schattig @Kannietmeer het toverde bij mij een big smile op mijn gezicht dat is de bedoeling EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden