Annie87 Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 40 minuten geleden zei doorbijter: @Annie87 geef ons zijn fb naam, dan kunnen we hem bestoken met vervelende posts. Grapje natuurlijk, maar wellicht iets voor de toekomst. Ik kan zelf eigenlijk niks posten hoor, want heb geen fb, Hahaha. Haha hij heeft geen Facebook of social media. Maar zou het ook niet doen. Maar het is afschuwelijk. Ik zal nooit kunnen begrijpen hoe zoiets werkt in iemands hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 @Cyclad58neem alsjeblieft de tijd echt te luisteren naar de onrust. Als het iets zegt: neem het serieus, al kan dat eng zijn. Hoor je echt niets en is het puur een gevoel, dan is de benzo ontwenning gewoon ook nog lekker bezig. Zie het maar als genenzing die je lichaam aan het uitvoeren is en waardoor je onrust merkt. Een verbouwing in je huis zou je ook merken ;-) en zo merk je ook de 'verbouwing' in je lichaam. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 @EefjeJ, die onrust had ik het begin van de ontwenning ook dagelijks. Het is heel lang weg geweest, maar de laatste weken/maanden komt het terug. Het begon toen ik in februari/maart te veel rottige dingen meemaakte, en het is daarna soms weg, maar in de ochtend bij het ontwaken is het er dikwijls. Nu heb ik in maart 3 weken Oxazepam gehad, dus het zou zo maar eens kunnen dat dat het is. Net even de fiets gepakt en een rondje van 22 kilometer weggetrapt. Nu is het nog lekker, de komende anderhalve week zit een fietstochtje er niet in, te warm. Misschien in de avonduren. Kunnen jullie goed tegen de warmte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 3 minuten geleden zei Kannietmeer: @Cyclad58neem alsjeblieft de tijd echt te luisteren naar de onrust. Als het iets zegt: neem het serieus, al kan dat eng zijn. Hoor je echt niets en is het puur een gevoel, dan is de benzo ontwenning gewoon ook nog lekker bezig. Zie het maar als genenzing die je lichaam aan het uitvoeren is en waardoor je onrust merkt. Een verbouwing in je huis zou je ook merken ;-) en zo merk je ook de 'verbouwing' in je lichaam. Lieve @Kannietmeer, ik luister er zeker naar. Het is er nu elke dag na het ontwaken, soms trekt het snel weg en soms zoals gisteren en vandaag blijft het. Wat het me wil vertellen weet ik nog niet, dus wie weet is het ontwenning. Ik heb me nooit echt depressief gevoeld, ook niet tijdens de afbouw en de ontwenning, maar nu begint het te loeren en dat beangstigt me nog wat meer. Goh, ik begin te zeuren merk ik. Moet ik niet doen! Er zijn er genoeg die het lastiger hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 1 uur geleden zei Cyclad58: @EefjeJ, die onrust had ik het begin van de ontwenning ook dagelijks. Het is heel lang weg geweest, maar de laatste weken/maanden komt het terug. Het begon toen ik in februari/maart te veel rottige dingen meemaakte, en het is daarna soms weg, maar in de ochtend bij het ontwaken is het er dikwijls. Nu heb ik in maart 3 weken Oxazepam gehad, dus het zou zo maar eens kunnen dat dat het is. Net even de fiets gepakt en een rondje van 22 kilometer weggetrapt. Nu is het nog lekker, de komende anderhalve week zit een fietstochtje er niet in, te warm. Misschien in de avonduren. Kunnen jullie goed tegen de warmte? Dat is exact hoe ik het ervaar Ad, elke ochtend bij het wakker worden is het er...ik geloof echt wel dat het door de benzo's komt, de oxazepam zal bij jou nu weer even wat roet in het eten hebben gegooid denk ik...en ik geloof ook dat het zeker weten weer overgaat. Bizar dat een paar van die rotpillen dan na zo'n tijd weer zo'n uitwerking hebben... Ja nu is het inderdaad nog lekker buiten, net even gewandeld met mijn kids. Ik kan zelf niet zo goed tegen de warmte, vorige zomer hoogzwanger, pfoe wat een feest was dat @Kannietmeer Ja heerlijk, ik ben benieuwd hoe die kleine smurf van mij het vind en dan de oudste maar met de fiets van school halen, in de auto zal het niet te doen zijn volgende week Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 4 uur geleden zei Cyclad58: Ik heb me nooit echt depressief gevoeld, ook niet tijdens de afbouw en de ontwenning, maar nu begint het te loeren en dat beangstigt me nog wat meer. Goh, ik begin te zeuren merk ik. Moet ik niet doen! Er zijn er genoeg die het lastiger hebben. Ik vind helemaal niet dat je zeurt! Depressie heb ik beangstigender gevonden dan alle afbouwklachten die ik bij elkaar had en dat waren er veel, ook paniekklachten. Doodziek zijn was niet zo vreselijk als de nachtmerrie van de depressie. Ik zou zelf ook heel bezorgd worden als ik somber zou worden. De dagen dat ik dat voel bekijk ik ook met argusogen. Rustiger aan doen is het enige wat mij helpt en echt lief zijn voor mijzelf en kijken wat ik nodig heb. Ik heb geleerd uit te zoeken waar in mijn diepste binnenste echt naar verlang. Dat ligt vaak op het gebied van liefde, vrijheid, veiligheid, ruimte, uitdaging, rust , bevestiging.... dat soort dingen. Deze kan je leren jezelf te geven, maar eerst moet je weten wat echt je behoefte is. Als ik niet weet waar ik behoefte aan hebt, is dat voor mij al een signaal dat het niet goed zit, want als ik dichter bij mijzelf ben, weet ik heel goed wat ik wil en waar ik behoefte aan heb. Ik geleerd daarin ook voor mijzelf te kunnen zorgen en ben daardoor een stuk sterker geworden. Misschien heb je er wat aan ;-) Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 47 minuten geleden zei Kannietmeer: Ik heb geleerd uit te zoeken waar in mijn diepste binnenste echt naar verlang. Dat ligt vaak op het gebied van liefde, vrijheid, veiligheid, ruimte, uitdaging, rust , bevestiging.... dat soort dingen. Beetje jammer dit . Ben teleurgesteld dat ik niet in het rijtje voorkom . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 (bewerkt) 42 minuten geleden zei Robbin: Beetje jammer dit . Ben teleurgesteld dat ik niet in het rijtje voorkom . als jij in mijn rijtje zou voorkomen, zou ik er niet best aan toe zijn. Zelfs al zou ik er 'een partner' bij zetten, dan nog zou het niet de juiste gedachte zijn. Een partner kan bepaalde behoeften vervullen, maar je behoefte en sich is niet een partner.... F wat ben ik serieus 22 juni 2019 bewerkt door Kannietmeer Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Whahaha, niet zo best aan toe zijn? @Kannietmeer. 14 minuten geleden zei Kannietmeer: F wat ben ik serieus Beetje wel ja. Bedoelde gewoon hier op het forum. Omdat ik altijd zo lief voor je ben hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Ik heb er zeker wat aan, Liz Mijn behoeftes zijn niet heel veel anders dan de jouwe. Veiligheid en vrijheid zijn voor mij zeer belangrijk. Met name die 1 aspecten ben ik soms wat kwijt. Dat besef brengt me wellicht dichter bij de waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 1 uur geleden zei Cyclad58: Ik heb er zeker wat aan, Liz Mijn behoeftes zijn niet heel veel anders dan de jouwe. Veiligheid en vrijheid zijn voor mij zeer belangrijk. Met name die 1 aspecten ben ik soms wat kwijt. Dat besef brengt me wellicht dichter bij de waarheid. Als je weet wat je behoefte is, dan is de volgende vraag: hoe kan ik daar iets van geven aan mijzelf? Soms moet je iets voor jezelf doen, soms moet je uitreiken naar anderen om iets te veranderen waardoor je krijgt wat je nodig hebt. Als je krijgt waar je het meest behoefte aan hebt, is de kans groot dat je beter slaapt en je minder onrustig voelt ( en dus minder kans op somberheid). Kan je deze actie voor jezelf vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Lieve K.N.M., ik ben 3 jaar geleden, na mijn infarct, gestopt met roken. Dus daar ligt het niet aan. Nee ik moet mijn ramen maar eens na laten kijken zodat ik ze weer open kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden