Lars Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Spoed @Bor dat klinkt niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Navarone mag wel winnen van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Ach @Bor, wat heftig en spannend weer Ik steek een extra kaarsje aan voor jullie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 oeps verkeerde draad Lars en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 9 uur geleden zei Sandro: Ik heb me de afgelopen weken weer flink zenuwachtig laten maken voor niks. Deze keer was me door mijn baas gevraagd om een twee uur durende sessie te leiden over een bepaald werkgerelateerd onderwerp. Aan die sessie namen vijf collega's deel uit een ander team. Min of meer "vreemde" mensen dus en geen hele duidelijke agenda. Waarom kan ik nooit eens ontspannen toeleven naar zoiets? Hier zit nog zo’n type @Sandro. Maar hoe ging het? @Bor sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Bor sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 duimduim met kaarsje aan Bor hoop dat je snel uitslag ook krijgt na die MRI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden