Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Aan mij de eer de huiskamer te openen op nieuwjaarsdag. Hopelijk heeft iedereen toch een fijne avond gehad, wat kunnen genieten van het vuurwerk en redelijk kunnen slapen. Liefs van mij Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Goede morgen, Fijne jaarwisseling voor iedereen. Xxx lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 2 minuten geleden zei Lynn86: Goede morgen, Fijne jaarwisseling voor iedereen. Xxx lynn Hoe gaat het Meis...beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Goeie morgen kanjers. Kaida74 en Sannie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Goedemorgen @bolletje top nummer haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Ik vind het echt raar...alles wat ik wil toevoegen is te groot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar. Ik wens jullie een jaar waarin al jullie verwachtingen ook daadwerkelijk uitkomen. Wij waren bij vrienden en het was heel gezellig. Is wel weer laat geworden, het was na 3 uur dat we eindelijk konden slapen. Was om kwart voor 9 weer klaar wakker en kan dan ook niet meer blijven liggen. Vandaag de gebruikelijke nieuwjaarstoernee en vanaf morgen wordt alles weer gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theeleut Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 (bewerkt) Jij ook Thee. Hoe is het gegaan vannacht en hoe voel je je nu? San dat heb ik ook hoor, als ik een foto wil toevoegen van mijzelf lukt dat niet maar van b.v. You tube wel. Dan moet je de link blauw maken en dan kopiëren. Dan ga je naar hier bij antwoord plaatsen en dan plak je hem. Als het goed is kan je zo heel veel plaatsen ook bij je email. Als het niet lukt vraag maar hoor dan help ik je wel. 1 januari 2019 bewerkt door bolletje Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theeleut Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Hoi @bolletje, oud en nieuw voor het eerst zonder medicatie is vooral heel anders. Sowieso vind ik deze tijd van het jaar stressvol een hond die bij ieder knalletje blaft enzo. Dus ben om 21:00 naar bed gegaan. Tot 1.00 wakker gelegen, en toen in slaap gevallen. Vandaag laat wakker geworden voor mijn doen, maar ik voel me tot nu toe goed, en ben blij dat het normale leven weer een beetje begint na de feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 22 minuten geleden zei Theeleut: Hoi @bolletje, oud en nieuw voor het eerst zonder medicatie is vooral heel anders. Sowieso vind ik deze tijd van het jaar stressvol een hond die bij ieder knalletje blaft enzo. Dus ben om 21:00 naar bed gegaan. Tot 1.00 wakker gelegen, en toen in slaap gevallen. Vandaag laat wakker geworden voor mijn doen, maar ik voel me tot nu toe goed, en ben blij dat het normale leven weer een beetje begint na de feestdagen. Gefeliciteerd theeleut! Ontzettend knap, ik heb even geprobeerd je verhaal te lezen, heftig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 51 minuten geleden zei Cyclad58: Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar. Ik wens jullie een jaar waarin al jullie verwachtingen ook daadwerkelijk uitkomen. Wij waren bij vrienden en het was heel gezellig. Is wel weer laat geworden, het was na 3 uur dat we eindelijk konden slapen. Was om kwart voor 9 weer klaar wakker en kan dan ook niet meer blijven liggen. Vandaag de gebruikelijke nieuwjaarstoernee en vanaf morgen wordt alles weer gewoon. Voor jou hetzelfde lieve Ad! Ik denk dat ik rond 2.15 sliep tot half 8. Nu zo gaar als wat blegh!!!! Zometeen tuin maar aanvegen, restanten vuurwerk opruimen. Voel me niet geweldig, maar das ook niet gek na een paar mindere nachten en drukte van de afgelopen week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Ik kijk zo uit naar een “normaal” leven! Echt hoor! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 (bewerkt) Mooie gedachte voor ons allemaal https://www.facebook.com/1367979303219105/videos/354754855077778/ 1 januari 2019 bewerkt door Sannie Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Gelukkig nieuwjaar allemaal! @Theeleut welkom bij de club van dappere strijders en overwinnaars!! Ik heb een fijne oudejaarsavond gehad. Gewoon thuis met 2 van de 3 kids. Lekker Guido Weijers gekeken Om 12 uur naar Schotland gebeld om vervolgens een uur later door mijn dochter terug gebeld te worden, want toen was het daar pas 12 uur. Dat was wel grappig Geslapen als een blok!! Werd om half 11 wakker (lag er om 2 uur in) Vandaag ook rustig aan. Morgen is onze jongste dochter jarig fijne dag allemaal xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Whoehoe @Kaida74 das lekker lang geslapen zeg!!! Guido Weijers was fantastisch, en wat een mooie boodschappen weet hij te integreren inben om de humor, heel knap en wij hebben dubbel gelegen! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 6 minuten geleden zei Sannie: Whoehoe @Kaida74 das lekker lang geslapen zeg!!! Guido Weijers was fantastisch, en wat een mooie boodschappen weet hij te integreren inben om de humor, heel knap en wij hebben dubbel gelegen! Hahaha jij wij ook! Heb hem ooit een live gezien. Ge-wel-dig! In maart gaan we naar Jochem Myjer in Carré Zin in!!!!! Nog een mooie en toepasselijke voor ons hier: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=354754855077778&id=1367979303219105 Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Een gezond en mooi 2019 hopelijk voor ons allemaal ! liefs hypertjeee Kaida74 en Sannie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Voor jou ook hypertjeee! Zonder benzooi!! Hypertjeee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 13 uur geleden zei Sannie: Hoe gaat het Meis...beetje kunnen slapen? Nee mijn nachtrust is bagger. Ik heb zoveel stress en angst dat ik af en toe echt denk dat m'n hart ermee stopt. NIET goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden