Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 01-01-2019


Sannie

Aanbevolen berichten

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar. Ik wens jullie een jaar waarin al jullie verwachtingen ook daadwerkelijk uitkomen. 

Wij waren bij vrienden en het was heel gezellig. Is wel weer laat geworden, het was na 3 uur dat we eindelijk konden slapen. Was om kwart voor 9 weer klaar wakker en kan dan ook niet meer blijven liggen. Vandaag de gebruikelijke nieuwjaarstoernee en vanaf morgen wordt alles weer gewoon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook Thee. Hoe is het gegaan vannacht en hoe voel je je nu?

San dat heb ik ook hoor, als ik een foto wil toevoegen van mijzelf lukt dat niet maar van b.v. You tube wel. Dan moet je de link blauw maken en dan kopiëren. Dan ga je naar hier bij antwoord plaatsen en dan plak je hem. Als het goed is kan je zo heel veel plaatsen ook bij je email.

Als het niet lukt vraag maar hoor dan help ik je wel.:lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @bolletje, oud en nieuw voor het eerst zonder medicatie is vooral heel anders. Sowieso vind ik deze tijd van het jaar stressvol een hond die bij ieder knalletje blaft enzo. Dus ben om 21:00 naar bed gegaan. Tot 1.00 wakker gelegen, en toen in slaap gevallen.

Vandaag laat wakker geworden voor mijn doen, maar ik voel me tot nu toe goed, en ben blij dat het normale leven weer een beetje begint na de feestdagen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Theeleut:

Hoi @bolletje, oud en nieuw voor het eerst zonder medicatie is vooral heel anders. Sowieso vind ik deze tijd van het jaar stressvol een hond die bij ieder knalletje blaft enzo. Dus ben om 21:00 naar bed gegaan. Tot 1.00 wakker gelegen, en toen in slaap gevallen.

Vandaag laat wakker geworden voor mijn doen, maar ik voel me tot nu toe goed, en ben blij dat het normale leven weer een beetje begint na de feestdagen.:)

Gefeliciteerd theeleut! Ontzettend knap, ik heb even geprobeerd je verhaal te lezen, heftig! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Cyclad58:

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar. Ik wens jullie een jaar waarin al jullie verwachtingen ook daadwerkelijk uitkomen. 

Wij waren bij vrienden en het was heel gezellig. Is wel weer laat geworden, het was na 3 uur dat we eindelijk konden slapen. Was om kwart voor 9 weer klaar wakker en kan dan ook niet meer blijven liggen. Vandaag de gebruikelijke nieuwjaarstoernee en vanaf morgen wordt alles weer gewoon. 

Voor jou hetzelfde lieve Ad!

Ik denk dat ik rond 2.15 sliep tot half 8. Nu zo gaar als wat blegh!!!!

Zometeen tuin maar aanvegen, restanten vuurwerk opruimen.

Voel me niet geweldig, maar das ook niet gek na een paar mindere nachten en drukte van de afgelopen week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig nieuwjaar allemaal! 

@Theeleut welkom bij de club van dappere strijders en overwinnaars!! :heart:

Ik heb een fijne oudejaarsavond gehad. Gewoon thuis met 2 van de 3 kids. Lekker Guido Weijers gekeken :) Om 12 uur naar Schotland gebeld om vervolgens een uur later door mijn dochter terug gebeld te worden, want toen was het daar pas 12 uur. Dat was wel grappig :lol:

Geslapen als een blok!! Werd om half 11 wakker (lag er om 2 uur in) Vandaag ook rustig aan. Morgen is onze jongste dochter jarig :)

fijne dag allemaal xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Sannie:

Whoehoe @Kaida74 das lekker lang geslapen zeg!!! 

Guido Weijers was fantastisch, en wat een mooie boodschappen weet hij te integreren inben om de humor, heel knap en wij hebben dubbel gelegen! 

Hahaha jij wij ook! Heb hem ooit een live gezien. Ge-wel-dig! In maart gaan we naar Jochem Myjer :) in Carré Zin in!!!!!

Nog een mooie en toepasselijke voor ons hier:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=354754855077778&id=1367979303219105

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...