Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 19-12--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu lieverds,

Even vlug. Ik ben weg.:D hahaha dat was vlug. Nee serieus, ze komen me zo halen voor de dagbest. Hebben jullie kunnen pitten?

Lynn lieverd kies je voor de verslaving of wil je echt vanaf? Dan zal je door hele moeilijke momenten heen moeten incl. angst. Kom op joh, schrijf en deel hier veel over je gevoelens. Je bent niet alleen we weten hoe moeilijk het is.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, veel plezier op de dagbesteding @bolletje.

Ik lag gister schandalig vroeg in bed. Lag om 18.15 in bad, om 19.30 in bed, ben daar lekker gaan lezen en ik denk dat ik voor 22.00 al sliep. 1x wakker geweest, weet dat ik gedroomd heb maar niet meer wat en werd 6.15 wakker. Zit alweer op Mn werk, maar ben blij dat ondanks dat ik mij wat minder voel, toch gewoon best goed slaap.

@Kannietmeer hoop dat jij een goede nachtrust hebt gehad....of mss zelfs nog wel lekker slaapt nu.

Hoe is het met de rest vandaag?

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Cyclad58:

Ha @Sannie


Je begint zowaar op Doornroosje te lijken! Fijn dat het slapen zo goed nu, dan is de helft al gewonnen!
 

Hahaha @Cyclad58 als iemand mij uiteindelijk dan ook wel wakker kust :P of was dat Sneeuwwitje?

Ik ben er ook erg blij mee hoor en ik hoop stiekem dat dit ook niet te erg zal gaan stagneren tijdens de afbouw.  Zoveel respect voor jou en Tim en anderen die zijn blijven werken...het is echt wel zwaar! 

Ik zit radio 538 te luisteren hebben ze een afscheidslied gemaakt (Edwin evers stopt as vrijdag na 18 jaar met de ochtendshow) voor degenen die niet naar 538 luisteren.  ik zat dus lekker mee te grienen op Mn werk notabene haha. Irritante emoties! 

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal,

Afgelopen nacht weer eens thuis geslapen (afgelopen 5 dagen bij mijn vriend ivm herrie in de flat). Heb goed geslapen. Eerst the roast van Johnny de Mol gekeken. Ik moest er echt zoooo om lachen!! Voelde wel even erg lekker :) uiteindelijk sliep ik rond half 11 en werd ik om 4 uur pas voor het eerst wakker. Daarna om half 6 alweer en dan begint de onrust. Gedachten die zich aan me "opdringen", boos worden omdat het nog zo vroeg is, de bouwvakkers die zo langzaamaan het terrein op komen... De zopiclon erin gemikt en toch nog geslapen tot 8 uur. 

Vanmiddag gesprek met de GGZ arts. Helaas haal ik mijn doelstelling niet om voor het einde van het jaar van de zopiclon af te zijn. Voelt als falen en teleurstellend. Maar aan de andere kant, vorig jaar zat ik op 8 tot 10 op pillen per nacht. Dus ik mag zeker niet klagen ;)

@Sannie Doornroosje werd ook wakker gekust ;) Fijn dat je zo goed geslapen hebt!

@Kannietmeerhoe heb jij geslapen? Wat *piep* dat je je zo rot voelt!! Beterschap en een dikke knuffel!

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kaida74:

Mogguh allemaal,

Afgelopen nacht weer eens thuis geslapen (afgelopen 5 dagen bij mijn vriend ivm herrie in de flat). Heb goed geslapen. Eerst the roast van Johnny de Mol gekeken. Ik moest er echt zoooo om lachen!! Voelde wel even erg lekker :) uiteindelijk sliep ik rond half 11 en werd ik om 4 uur pas voor het eerst wakker. Daarna om half 6 alweer en dan begint de onrust. Gedachten die zich aan me "opdringen", boos worden omdat het nog zo vroeg is, de bouwvakkers die zo langzaamaan het terrein op komen... De zopiclon erin gemikt en toch nog geslapen tot 8 uur. 

Vanmiddag gesprek met de GGZ arts. Helaas haal ik mijn doelstelling niet om voor het einde van het jaar van de zopiclon af te zijn. Voelt als falen en teleurstellend. Maar aan de andere kant, vorig jaar zat ik op 8 tot 10 op pillen per nacht. Dus ik mag zeker niet klagen ;)

@Sannie Doornroosje werd ook wakker gekust ;) Fijn dat je zo goed geslapen hebt!

@Kannietmeerhoe heb jij geslapen? Wat *piep* dat je je zo rot voelt!! Beterschap en een dikke knuffel!

 

Fijne dag allemaal!

Je zegt het zelf al heel goed, kijk eens waar je vandaan komt. Zolang je je doel bijstelt maar niet afstelt blijft het win-win wijffie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal! 

Ben ik weer :)! @Sannie wat fijn dat je zo goed slaapt, op hoeveel mg zit je nu en wanneer ga je verder met afbouwen? Met mij gaat het nog steeds redelijk, ik zit nu op 0,25 mg lorazepam en als het zo door gaat ben ik over een kleine 2 weken klaar! Wel nog steeds veel last van darmklachten, maar is goed te doen. Verder gaat het slapen ook nog wel, veel wakker maar genoeg rust gelukkig! 

Maandag naar de dokter geweest en gisteren bloedgeprikt, even voor de zekerheid een check. Ik heb ook nog ontlasting op moeten sturen, het vieste wat ik ooit gedaan heb :P haha. 

Jullie een hele fijne dag toegewenst! Liefs Loraa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het was een kort nachtje vannacht van 1.20 en om 7u weer op en nu ben ik echt gaar. De tegelzetter is hier nu bezig en vrijdag is hij gelukkig klaar.

laaste dagen veel last van ontwenning. Zit nu nog op 0,4mg ongeveer. 0,25 sochtends 0,15mg s’avonds. Hopelijk kan ik dit mooi afsluiten voor volgend jaar zou mooi zijn.

@Kaida74 ja die opdringerige gedachtes heb ik ook die noemen ze ook wel intrussies, weinig aan te doen het komt omdat er dan te veel dopamine vrij komt  dan krijg je allemaal van die rare gedachtens. 

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Loraa wat goed om te lezen en wat super voor jou! 

Ik zit nu ruim 4 wkn op 5 Mg Diazepam, met alleen ochtend inname. Nog niet begonnen met afbouw, in ieder geval start ik per 1 januari en doel is om in 5 maanden af te bouwen, maar omdat ik mij wat minder begin te voelen overweeg  ik eerder te starten (wilde graag de feestdagen afwachten). Moet nog even goede uitleg krijgen hoe te wegen/vijlen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen,

Het was een kort nachtje vannacht van 1.20 en om 7u weer op en nu ben ik echt gaar. De tegelzetter is hier nu bezig en vrijdag is hij gelukkig klaar.

laaste dagen veel last van ontwenning. Zit nu nog op 0,4mg ongeveer. 0,25 sochtends 0,15mg s’avonds. Hopelijk kan ik dit mooi afsluiten voor volgend jaar zou mooi zijn.

@Kaida74 ja die opdringerige gedachtes heb ik ook die noemen ze ook wel intrussies, weinig aan te doen het komt omdat er dan te veel dopamine vrij komt  dan krijg je allemaal van die rare gedachtens. 

Fijne dag!

Goed bezig Tim....hou vol!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Moghu lieverds,

Even vlug. Ik ben weg.:D hahaha dat was vlug. Nee serieus, ze komen me zo halen voor de dagbest. Hebben jullie kunnen pitten?

Lynn lieverd kies je voor de verslaving of wil je echt vanaf? Dan zal je door hele moeilijke momenten heen moeten incl. angst. Kom op joh, schrijf en deel hier veel over je gevoelens. Je bent niet alleen we weten hoe moeilijk het is.

 

Lief @bolletje

Bedankt voor je berichtje 

Ik blijf hier schrijven, ik merk dat dat me enorm helpt.

Te lang niet gedaan. Shame :)

Ik zie wel wat de toekomst brengt voor nu ben ik stabiel. En zeker met deze feestdagen wil ik niet gaan schommelen en bang zijn. 

Xxx Lynn fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Deligaf1:

Kaida74 ja die opdringerige gedachtes heb ik ook die noemen ze ook wel intrussies, weinig aan te doen het komt omdat er dan te veel dopamine vrij komt  dan krijg je allemaal van die rare gedachtens. 

Oh joh dat wist ik niet. Dank je wel voor de info!!

Jij veel succes en sterkte vandaag na zo'n korte nacht!! Je bent echt een topper en een doorzetter! Groot voorbeeld! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Sannie:

@Loraa wat goed om te lezen en wat super voor jou! 

Ik zit nu ruim 4 wkn op 5 Mg Diazepam, met alleen ochtend inname. Nog niet begonnen met afbouw, in ieder geval start ik per 1 januari en doel is om in 5 maanden af te bouwen, maar omdat ik mij wat minder begin te voelen overweeg  ik eerder te starten (wilde graag de feestdagen afwachten). Moet nog even goede uitleg krijgen hoe te wegen/vijlen :)

@Sannie

Over het vijlen een diazepam tablet weegt (afhankelijk van het merk) 2mg = 170mg  je wilt 1mg per maand afbouwen dat is dus 85mg dus dat is 0,003mg per dag er afschrapen.

Dag 30= 170mg

Dag 29= 167mg

Dag 28= 164mg

Dag 27= 161mg.

Ect.

Na 30 dagen sta je dan rond de 80/85mg en is er 1mg vanaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...