lady jane Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 terecht hoor vind ik, beetje beter zorgen dat oma niets tekort komt lijkt me wel de minste waardering jopie. zonder eten funktioneer ik niet spruitjes, aard.schijfjes en opgeknipt rundersaucijsje uit de Actifry hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 En nu @jopie dan eet jij ook niets en de kinderen dan? Hier aardappelen met speklap en rode bieten yoghurt met suiker na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Bedoel de kleinkinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Erwtensoep...met pannenkoeken voor de rest..voor mij nog een erwtensoep. En straks een bak yoghurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 restje spitskool met spekjes, creme fraiche en rookworst, kaas-ding en sla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Ik moet zo lachen om die hond van ons. Die doet het heel goed. Ben trots als een pauw. Echt heel gelukkig dat die er is. Nietmeer, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 (bewerkt) Trouwens @Kohtje weet wel dat al je moeite voor het Sintgedicht van vorig jaar niet voor niets is geweest. Ik ben ontzettend gelukkig met het gedicht. Nu al bijna een jaar. En vereerd. 28 november 2018 bewerkt door Lika Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Vader gaat vooruit. Alleen lijken delen van zijn geheugen weg en heeft hij nog steeds afasie. Trots op mezelf ook. Ik heb wel meer gegeten dan normaal, maar verder niets aan het verstoppen, verdoven etc. Ik voel het als ik moe ben. Dan ben ik moe. Ik voel het als het zwaar is. Dan voelt het zwaar. Ik voel het als ik het eng vind. Dan is het eng. En zo is het. lady jane, kruidenthee67 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2018 Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Oh ja... en meer gekocht. Nou ja. Allemaal nuttige zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden