Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 16-10-2018


Kannietmeer

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve mensen!

Ik hoop dat iedereen heeft kunnen slapen en een ontbijt heeft weten weg te krijgen ( met of zonder plezier).

Hoe gaat het vandaag Tim? @Deligaf1

Wat doe jij nu zoal dagelijks @Weegschaal81?

Dat jij je 90% genezen voelt is echt super Ad!! Ik denk dat ik zelf ook wel echt in de goede richting ga met misschien 75%. @Cyclad58

 @DisHoever ben je met de afbouw Gerard? Is het worstelen om de dag door te komen of gaat het wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Mijn nacht was helaas minder goed dan de afgelopen 3 nachten. Maar het was ook niet slecht dus prima. Voor mij staat er straks een bezoekje aan de opticien op het programma (ik wil lenzen gaan proberen) en daarna door naar Jellinek voor een gesprek met mijn behandelaar. Verder doe ik elke dag wat boodschapjes, de huishoudelijke klusjes en ga ik stukjes wandelen en/of fietsen. Ik verveel me niet maar kijk wel uit naar de tijd dat ik weer kan gaan werken. Ik ga proberen om morgen even op mijn werk langs te gaan voor een bakkie. Zit inmiddels alweer 8 weken thuis...

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Het GGZ heeft gebelt, er is geen spraken van een persoonlijkheid stoornis :) Het advies van de psychiater is om de seroquel weer terug te brengen naar 100mg. Dan krijg ik een gesprek met ‘de top psycholoog’ van het ggz voor het trauma wat ze daar nu mee moeten doen. En morgen wordt er samen contact met het werk gelegd als ik daar een afspraak heb staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas weer een nachtje van ca. 2 uur slaap, daarna klein ontbijtje met kefir en gezonde zaden en gewerkt tot ca. 12 uur. Al m'n energie daarna weer op, dus met een lunch en boekje bijkomen in de zon. Lekker gekookt en straks nog naar een interessante ouderavond van onze oudste GamedesignHBO, kijken wat ie daar nou mee kan. Vannacht hopelijk weer wat meer slaapuurtjes , want mo.ocht. weer aan't werk. Werk momenteel 50%, vermoeiend; pgzorg bij mensen thuis. Maar daarnaast ook wel fijne afleiding. Geniet nog vd laatste zomerse okt.avond allemaal :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow @Dis Vergeten je medicatie in te nemen en geen reactie vind ik super bijzonder. Dan is je lichaam inderdaad in staat veel klappen zelf op te vangen en heb je gelukkig niet de heftigste reactie die mogelijk is. Ben super blij voor je zeg!  Dus rustig verder afbouwen en genezen. Ziet er zeer hoopvol uit hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...