Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Cleo, bedoel je met 'de draadjes'  de persoonlijke draadjes? 
Daar kom ik al helemaal niet aan toe, dus daar kan ik geen mening over geven. 
Hier in de huiskamer is het inderdaad rustig, stilletjes vaak. 
En ja, ik heb toch het gevoel dat dat voor een groot deel komt omdat velen in hun eigen hokje gaan zitten... 
Maar goed, het is net als met de zee: eb en vloed, dus het zal vast wel weer een keertje drukker worden hoor 
In het verleden werd alle wel en wee hier op de dagdraad gedeeld, dan was het ook wat makkelijker reageren.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lars:

Ja heb een rolstoel met beensteun weet ik niet @Kohtjemoet volgende week heen en hoop dan loopgips ik heb nu een spalk gips en mag er niets mee doen 

Hard aan de slag dan Lars, armspieren kweken en in beweging.... 
Tuurlijk is het hartstikke rot dat je aan die stoel gekluisterd zit en dat je een zere poot hebt,  maar je kunt je in ieder geval verplaatsen.. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Hard aan de slag dan Lars, armspieren kweken en in beweging.... 
Tuurlijk is het hartstikke rot dat je aan die stoel gekluisterd zit en dat je een zere poot hebt,  maar je kunt je in ieder geval verplaatsen.. 
 

je had een dochter van mij kunnen zijn alleen niet wat leeftijd betrefd :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie, je bericht voor wat betreft schrikken van je besluit minder te gaan werken en je (ketting)reactie op de diefstal van je fiets laat zien
dat niets menselijks je vreemd is. 't Lijkt dat al dit soort gebeurtenissen en reacties daarop horen bij het Gelukkig Zijn. De twee kanten van de medaille.
Degene die 'domweg gelukkig is in de Dapperstraat' krijgt volgens de evenwichtswetten ook z'n portie "niet Dapperstraatwaardig"..
Wat niet wegneemt dat ik je wel sterkte mag wensen om over schrik en verdriet/teleurstelling heen te komen.

Ik zou er ook heel wat voor over hebben als de veelgehoorde kreet "ze hebben met hun fikken van andermans spullen af te blijven" nou eens gehoord
werd door hen die hun fikken niet van andermans spullen af kunnen houden. Liever dat dan dat iedereen dan óók maar andermans spullen bepotelt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu ga ik de stoeltjes weer achter in m'n Berlingootje schroeven. Die had ik er uit gehaald i.v.m. het leeghalen van m'n flatje maar staan me
in de garage danig in de weg. Prutsklusje. Het 1/3e deel achterbank is wel te doen, maar het 2/3e deel is zwaar en lomp en log.. en ik heb geen
echte spierballen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie prachtige herfst-zomerse morgen frummers.
Ook hier zit geluk in een klein tevredenheidshoekje.
Ik geniet me suf van hele kleine dingen, terwijl best grote dingen
me af en toe danig kunnen ontregelen. Maar de basis is sterk tegenwoordig.
En ja, van mijn fietsen heeft men af te blijven, nondeju. Ze brengen amper
wat op op MP, op straat worden ze in Utrecht voor 2 tientjes meteen doorverkocht
weet studentendochter uit ervaring en niemand wordt er echt gelukkig van.
En mijn fiets is een verlengde van mezelf. Ik kan niet zonder, vandaar ook reservefiets.
En de zon blijft schijnen gelukkig,

dus voor mij weer een (laatste;)) stranddag. sauna komt wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...