Lars Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Erizo, lady jane, Lika en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 54 minuten geleden zei Lars: Ik word niet meer blij van een vrouw @Kohtje ... Da's nou weer onaardig, Lars. 't Stikt hier van de lieve vrouwen. Ik ben blij dat ze d'r zijn, en jij ook wel. Geef maar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 7 minuten geleden zei Kohtje: Da's nou weer onaardig, Lars. 't Stikt hier van de lieve vrouwen. Ik ben blij dat ze d'r zijn, en jij ook wel. Geef maar toe. Oh ja dat ze hier zijn wel anders werd het wel erg stil hier op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 16 minuten geleden zei Bor: Dit leest, voor mij, weg alsof er een bij Jane een vrouwen orgie plaats gaat vinden in de sauna vandaag en met smart zitten te wachten op homo Lars. Althans dat denkt Lars. Jij moet niet voor mij gaan denken bor. Maar ik heb geluk ben uitgenodigd door @lady jane man man wat een feest als we maar niet gaan vollyballen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 11 minuten geleden zei Lars: ...... als we maar niet gaan vollyballen. D'r is ook altijd wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Dat hebben we vanmorgen al gedaan hoor Lars, ik zit al zowat 20 jaar bij die "meiden" (oudste is 76) en een bravere club als wij bestaat er geloof ik niet. Ik vind het al te gek dat ik ze de sauna in krijg. Anders zit je maar te kletsen, eten en drinken. Meestal zijn we veel actiever, maar ja verjaardagen horen erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Om jullie nog even lekker te maken. Na de pindasoep als toetje gestapelde bosbessen pannenkoekjes met Turkse yoghurt en caramel stroop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Rustig avondje voor de boeg. Hele dag gerepeteerd. Moe zat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden