Lika Geplaatst 5 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2018 Weekend. Veel zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2018 Ook de bloemetjes buitn zetten @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2018 ‘Slaat arm om @Bor heen...’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2018 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2018 Heel knap Bor dat je ondanks de pijn niet drinkt en rookt. Veel sterkte. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 6 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2018 (bewerkt) 10 uur geleden zei Bor: Mijn heit is er zo slecht aan toe. Hij heeft mij nooit zo beschermd voor pijn als wat hij nu wel probeert te doen en dat doet mij juist nog veel meer pijn. Op het laatst is hij zelfs ook (?) niet 'bloot' tegen mij. Zo blijkt. Maar ik hou wel van heit, ook hierom. Waarom ik dit vertel weet ik ook niet zo goed. Moest het even kwijt denk ik. Ik drink niet en ik rook al 5 dagen niet meer. Stoptober. Fijn dat je het deelt @Bor! Denk vaak aan je en vraag me af hoe het gaat. Knap dat je niet drinkt en ook gestopt bent met roken. Volhouden! Heel veel sterkte meis 6 oktober 2018 bewerkt door Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden