MarQ Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 Mogguuhh...... droge afmelding van gisteren en start van een nieuw draadje/dagpact ! Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 Goedemorgen. Een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 Goedemorgen frummers. Een nieuwe dag inderdaad, mooi dat we dat weer mogen meemaken. Schapenwolkjes hier waar de zon doorheen probeert te piepen. Komt wel goed denk ik. Maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 Goedemorgen, rustig bedenken wat ik vandaag met de vrije dag ga doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 In ieder geval van genieten Vol, jij ook een goede morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 Goeie morgen Frummer en de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact MarQ Antoinnette Vandaag paar schoenen kopen voor de winter die er toch echt aan komt en verder op verjaardag van vriendin die 50 jaar is geworden. Alcoholvrij feestje, al doet het me niet zoveel als anderen iets drinken. Ben behoorlijk stabiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 hmmmm even momentje van craving en dat tijden niet gehad....en weet het duurt 20 minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2018 Rapport Share Geplaatst 28 september 2018 (bewerkt) 59 minuten geleden zei spirit: Alleen moeten ze niet allemaal verliefd op mijn worden Ik heb nog wel zo'n deegroller liggen. en anders laat je ze dit filmpje maar zien. Is de verliefdheid zo voorbij. 28 september 2018 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden