Lars Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgen allen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Morgen kruidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgen. Ik twijfel wat ik vandaag zal doen. Hard core meditatie waarvoor ik de stad door moet fietsen, of even toegeven aan een dagje lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Waar heb je zin in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Tja. Goede vraag. Weet ik dus niet. Komt vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgen frummers. Zondag, lekker rustig nog. En eerst een bakje gisteren om 08:17 bewerkt door Yvonne Lika, wat denk je van een rustig dag vandaag? Lekker lui om het maar zo te zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Helemaal met Von. eens Lika. Hard Core is onrust. Niet goed voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgen @bolletje en @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgenallemaal. 19 minuten geleden zei bolletje: [...] Hard Core is onrust. Niet goed voor ons. Hard core = dit forum = niet goed voor je. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgen Lars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 En goedemorgen @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgen Joop en Vol ik ga vandaag maar eens bezig met mijn huiswerk moet ook niet gekker worden maar het hoort erbij. Wat ga ik doen ik ga een tekening maken. Wil zo graag weer tekenen maar heb de moed niet dus nu een tekening maken en kijken hoe het gaat en dan op therapie kijken of ze er wat mee kunnen of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 4 minuten geleden zei Lars: En goedemorgen @Kohtje Ja, ja.. dat zeiden we al. Jij opende de dag met 'goedemorgen allen' en ik begon net met 'goedemorgenallemaal'.. we blijven toch niet aan de gang? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Ach je kunt nooit geen te vaak goedemorgen zeggen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 5 minuten geleden zei jopie: [...] een marmeren lucht.. [...] Oepff... adembenemend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Ik krijg ook logopedie weet eigenlijk niet wat voor informatie dat voor jullie is maar ach dan weten jullie dat ook maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Nou, goedemorgen dan, Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Tot 12uur de tijd voor! teken-ze ik ga opstaan. Vandaag naar open dag van muziek-cultureel gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 september 2018 Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Zojuist zei Lars: Ik krijg ook logopedie weet eigenlijk niet wat voor informatie dat voor jullie is maar ach dan weten jullie dat ook maar weer Toch niet op zondag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Tot 12 uur? Wie ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Nee niet op zondag wel oefenen en dat wel op zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 Goedemorgen ook @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden