Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 25-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen maar weer,

Hoe hebben  jullie geslapen? Hier weer goed alleen moet ik me niet uitrekken want dan schiet er kramp in m'n benen.

Hypertje is het vannacht een beetje goed gegaan met je maag?

Cyclad hoe is het vannacht met je vrouw gegaan? Heeft ze toch rustig kunnen slapen? En jij? Ja zorgen zijn niet goed voor ons.:lips:

Vanavond ga ik chinezen en veeeeeeel smikkelen, vooral die grote gamba's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

 Goeie morgen maar weer,

Hoe hebben  jullie geslapen? Hier weer goed alleen moet ik me niet uitrekken want dan schiet er kramp in m'n benen.

Hypertje is het vannacht een beetje goed gegaan met je maag?

Cyclad hoe is het vannacht met je vrouw gegaan? Heeft ze toch rustig kunnen slapen? En jij? Ja zorgen zijn niet goed voor ons.:lips:

Vanavond ga ik chinezen en veeeeeeel smikkelen, vooral die grote gamba's.

Goedemorgen lieve @bolletje

ik heb echt vreselijke maagkrampen gehad , ik denk door dat het een beetje te veel is geweest. Ik eet namelijk al weken kleine porties , weinig eetlust ,zoveel afgevallen.

en gisteren had ik eindelijk weer eens lust maar goed na een paracetamol ging het wat beter gelukkig.

en eerste keer dat ik wat beter heb geslapen sinds 6 weken... 

Eet smakelijk vanavond 

liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik heb goed geslapen.

Gisteren bij de bedrijfsarts geweest, hij neemt het allemaal maar met een korreltje zout zoveel last kan je er niet van hebben, ik heb hem de Ashton manuel gegeven daar in kan je zien wat het allemaal doet en wat de klachten zijn hier is het GGZ ook van op de hoogte.

Hij zal er toch wel niet in hebben gekeken als ik de volgende keer kom, dan heeft hij zijn huiswerk niet goed gedaan. Anyway nu 8 uur in de week werken en 6 uur naar school. Er hoeft voor mij ook niks meer bij tot oktober, hoop dat ik er dan ook vanaf ben. 

Vandaag naar familie op bezoek uit Aruba en savonds ga ik vissen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Deligaf1 hoiii

snap echt niet waarom ze niet geloven dat deze klachten van die vreselijke pillen komen ? HA ook ... Ow nee hoor daar kan het echt niet van komen , alles zit tussen je oren

ja tuurlijk bepalen we met onze geest veel dingen maar kom op zeg ...

veel plezier zo 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen maar weer,

Hoe hebben  jullie geslapen? Hier weer goed alleen moet ik me niet uitrekken want dan schiet er kramp in m'n benen.

Hypertje is het vannacht een beetje goed gegaan met je maag?

Cyclad hoe is het vannacht met je vrouw gegaan? Heeft ze toch rustig kunnen slapen? En jij? Ja zorgen zijn niet goed voor ons.:lips:

Vanavond ga ik chinezen en veeeeeeel smikkelen, vooral die grote gamba's.

Ha @bolletje

Ja, ze heeft redelijk kunnen slapen. Lopen gaat nog lastig, maar het lijkt allemaal gelukkig mee te vallen. 

Zelf wel aardig goed geslapen. Het is een lastige week geweest en dat merk ik nu wel. Rustig aan vandaag. 

Eet smakelijk vanavond! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Eleo31:

Echt niet te geloven hè!!!!!!Maar het is ook soms zo bizar dat je zelf eigenlijk niet snapt dat dit zomaar van medicijnen kan komen’ ik ben vandaag ook weer zo radeloos!!! Gaat dit echt oit over?????

Ik hoop zo dat het overgaat lieve Eleo. 

Want dit is niks... ik heb zelfs een paniekstoornis nu denk ik wat ik voorheen nooit heb gehad ... durf niet de wijk uit te gaan durf geen auto te rijden . Maar ik heb op veel plekken gelezen dat dat ook een ontwenningsverschijnsel is .. en dat dat ook weg moet ebben , hopelijk ...

sterkte vandaag x 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

De vakantie zit erop! Gisterenavond laat thuisgekomen. In bed gepoft en diep geslapen. De katten hebben me gemist en lagen strak tegen me aan :heart:

De vakantie heeft me goed gedaan. Prachtige omgeving, rust, gezelligheid, geen tv. Alleen het bed was bizar hard. Had net zo goed op de lattenbodem kunnen gaan liggen Hahaha Maar met een dubbel gevouwen dekbed erop lag het wat beter. In de eerste week sliep ik super goed. De tweede wat minder (vroeg wakker, zal wel komen omdat ik uitgeruster was) maar dan ging ik broodjes halen en tafel dekken terwijl de puberbende langzaam wakker werd. 

Nu wasjes draaien en puinruimen ;) Back to reality.... Hoop dat het goed gaat met jullie. Zal dit weekend even bijlezen ;)

Knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

Hoi allemaal!

De vakantie zit erop! Gisterenavond laat thuisgekomen. In bed gepoft en diep geslapen. De katten hebben me gemist en lagen strak tegen me aan :heart:

De vakantie heeft me goed gedaan. Prachtige omgeving, rust, gezelligheid, geen tv. Alleen het bed was bizar hard. Had net zo goed op de lattenbodem kunnen gaan liggen Hahaha Maar met een dubbel gevouwen dekbed erop lag het wat beter. In de eerste week sliep ik super goed. De tweede wat minder (vroeg wakker, zal wel komen omdat ik uitgeruster was) maar dan ging ik broodjes halen en tafel dekken terwijl de puberbende langzaam wakker werd. 

Nu wasjes draaien en puinruimen ;) Back to reality.... Hoop dat het goed gaat met jullie. Zal dit weekend even bijlezen ;)

 

Welcome back, @Kaida74!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hypertjeee:

@Deligaf1 hoiii

snap echt niet waarom ze niet geloven dat deze klachten van die vreselijke pillen komen ? HA ook ... Ow nee hoor daar kan het echt niet van komen , alles zit tussen je oren

ja tuurlijk bepalen we met onze geest veel dingen maar kom op zeg ...

veel plezier zo 

Hypertjeee,

Dat ze het niet snappen dat is altijd makkelijk om te zeggen en in hun voordeel. Want ze weten er toch niks van wat ze er mee aan moeten. Alleen die mensen die het zelfde mee maken weten dat maar al te goed.

Daarom praat ik er ook bijna niet over bij kennisen ofzo dat gaat toch boven hun pet en het is met geen pen of met een woord te verwoorden zoiets kan je in mij ogen alleen maar voelen wil je er een idee bij krijgen wat het met je doet.

Alleen omdat ik een medicijn slik met water dat wordt wel door de artsen getolereerd en hiermee wordt ik aan het werk gezet, ik heb verder niks tegen werken. Maar als ik nu een alchollist was dan mag ik niet op de werkvloer komen. Terwijl dat ook op dezelfde systemen werkt. 

Hij voert de druk goed op de bedrijfs arts over 4 weken 2 halve dagen erbij zei hij. Ik zei dat zien we nog wel, ‘vele geneesheren maken stinkende wonden’ zei ik tegen hem met een knipoog. Ik gaf hem een hand en ben aangelopen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hypertjeee:

@Deligaf1 gelijk heb je 

ik zeg het ook tegen familie : wat ik voel kan ik niet beschrijven en jullie zullen het nooit begrijpen tenzij jullie het ook voelen. Ik hoop dat jullie het nooit zullen voelen zeg ik dan ook

ja die arbo artsen joh denken dat je een robot bent 

 

Ja idd, met psychesche problemen is het vaak een geval dat ze da niet kunnen zien, dat is hun voordeel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi Guys,

Fijn jullie te lezen. Wat positief en minder positieve gevallen zo te zien.

@Hypertjeee In  principe zijn er weinig tips wat eten betreft, maar heb ondertussen wel nog iets geleerd over voeding. In melkproducten zit Caseïne. Daarom kan je melk producten beter vermijden. Het verhaal dat je pijn had in je maag , zou ik een beetje in de gaten houden om te zien of je maagfunctionaliteit nog wel goed is. Als je niet genoeg zuur produceert kan het eten niet goed worden voorbewerkt voor de vertering in de rest van het darmstelsel met alle gevolgen van dien. Geen probleem dat niet kan worden opgelost, maar houd het in de gaten hoe je darmen het doen.

@Deligaf1en @Hypertjeeebedrijfsartsen zijn vaak een schande voor hun beroep in mijn ogen. Het zijn zeker geen geneesheren die echt het welzijn van patiënten voor ogen hebben. Heel veel sterkte in dit proces. Ik vond het altijd vreselijk, en toen ik 90% nog bedlegerig was werd ik voor 50% actief werk goedgekeurd, maar wel met beperkingen waardoor ik uiteindelijk niet hoefde te werken gelukkig.  En het niet geloofd worden vind ik ook onbegrijpelijk, maar het is de werkelijkheid voor velen van ons. We zijn op onszelf aangewezen.

@Cyclad58Sterkte met je vrouw! Er is ook altijd wat aan gang he? Wel fijn om te zien dat je herkent dat het goed is om rustig aan te doen. Dat is nog steeds ons enige antwoord op klachten.

@Kaida74Welkom thuis! Echt fijn om te horen dat je het goed hebt gehad en dat thuis ook weer heerlijk hebt geslapen. Een goed prikkelvrij bestaan lijkt gezond voor ons. ;-)

@bolletje Kramp die er in schiet? Misschien goed om een beetje magnesium toe te voegen aan je voeding? Ik herken het wel trouwens, en ik ben pas 40, maar toch kreeg ik het vorige maand. Maar het lijkt nu voorbij. Ik slik af en toe magnesium, maar niet dagelijks.( ben daar een beetje huiverig voor omdat ik mijn vriendin 2 mensen heeft gesproken die bij het stoppen van magnesium klachten kregen die lijken op onze ontwenning... zucht... )

@Weegschaal81 Hoe is het meissie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

hi Guys,

Fijn jullie te lezen. Wat positief en minder positieve gevallen zo te zien.

@Hypertjeee In  principe zijn er weinig tips wat eten betreft, maar heb ondertussen wel nog iets geleerd over voeding. In melkproducten zit Caseïne. Daarom kan je melk producten beter vermijden. Het verhaal dat je pijn had in je maag , zou ik een beetje in de gaten houden om te zien of je maagfunctionaliteit nog wel goed is. Als je niet genoeg zuur produceert kan het eten niet goed worden voorbewerkt voor de vertering in de rest van het darmstelsel met alle gevolgen van dien. Geen probleem dat niet kan worden opgelost, maar houd het in de gaten hoe je darmen het doen.

@Deligaf1en @Hypertjeeebedrijfsartsen zijn vaak een schande voor hun beroep in mijn ogen. Het zijn zeker geen geneesheren die echt het welzijn van patiënten voor ogen hebben. Heel veel sterkte in dit proces. Ik vond het altijd vreselijk, en toen ik 90% nog bedlegerig was werd ik voor 50% actief werk goedgekeurd, maar wel met beperkingen waardoor ik uiteindelijk niet hoefde te werken gelukkig.  En het niet geloofd worden vind ik ook onbegrijpelijk, maar het is de werkelijkheid voor velen van ons. We zijn op onszelf aangewezen.

@Cyclad58Sterkte met je vrouw! Er is ook altijd wat aan gang he? Wel fijn om te zien dat je herkent dat het goed is om rustig aan te doen. Dat is nog steeds ons enige antwoord op klachten.

@Kaida74Welkom thuis! Echt fijn om te horen dat je het goed hebt gehad en dat thuis ook weer heerlijk hebt geslapen. Een goed prikkelvrij bestaan lijkt gezond voor ons. ;-)

@bolletje Kramp die er in schiet? Misschien goed om een beetje magnesium toe te voegen aan je voeding? Ik herken het wel trouwens, en ik ben pas 40, maar toch kreeg ik het vorige maand. Maar het lijkt nu voorbij. Ik slik af en toe magnesium, maar niet dagelijks.( ben daar een beetje huiverig voor omdat ik mijn vriendin 2 mensen heeft gesproken die bij het stoppen van magnesium klachten kregen die lijken op onze ontwenning... zucht... )

@Weegschaal81 Hoe is het meissie?

Ik vind het ook zo lastig wat je wel en niet moet nemen. Ik ben even helemaal gestopt met voedingssupplementen . Slikte ook magnesium oa alles via natuurarts. Ik ben zo onzeker geworden over mijnnlichaam  dat ik eigenlijk niets meer durf te nemen. Hopelijk gast mijn lichaam het zelf oppakken .Vind het momenteel zo moeilijk allemaal !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Kannietmeer:

Kaida74Welkom thuis! Echt fijn om te horen dat je het goed hebt gehad en dat thuis ook weer heerlijk hebt geslapen. Een goed prikkelvrij bestaan lijkt gezond voor ons. ;-)

Dank je wel @Kannietmeer

Helaas is het gedaan met het prikkelvrije leven. Vanaf morgenochtend half 8 gaan de bouwvakkers de granieten vloeren uit de eerste woningen boren, worden in de badkamer en wc's de tegels eraf gebikt. Denk dat ik mijn wekker maar zet, zodat ik zelf rustig wakker kan worden i.pl.v wakker worden door het oorverdovende lawaai.

Morgenmiddag gesprek met de GGZ arts hoe we de dia en zopiclon verder aan gaan pakken. In de vakantie ging het heel goed. Heb ik zelfs met minder medicatie kunnen doen, maar nu ik thuis ben en de herrie er aan komt schiet de stress alweer door mijn lijf.... Voor de kerst moeten ze klaar zijn met renoveren. Ik moet het nog zien..... Pfff en mijn arme katten :( Die zullen zich wel het RamBam schrikken.... Ik kan het wel plaatsen,maar zij niet :( Durf ze ook niet alleen te laten (vond 10 dagen al veel ;) ) maar zal ook echt aan mezelf moeten denken...... Lastig lastig... Adem innnn adem uittttt pfffffff

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kaida74:

Dank je wel @Kannietmeer

Helaas is het gedaan met het prikkelvrije leven. Vanaf morgenochtend half 8 gaan de bouwvakkers de granieten vloeren uit de eerste woningen boren, worden in de badkamer en wc's de tegels eraf gebikt. Denk dat ik mijn wekker maar zet, zodat ik zelf rustig wakker kan worden i.pl.v wakker worden door het oorverdovende lawaai.

Morgenmiddag gesprek met de GGZ arts hoe we de dia en zopiclon verder aan gaan pakken. In de vakantie ging het heel goed. Heb ik zelfs met minder medicatie kunnen doen, maar nu ik thuis ben en de herrie er aan komt schiet de stress alweer door mijn lijf.... Voor de kerst moeten ze klaar zijn met renoveren. Ik moet het nog zien..... Pfff en mijn arme katten :( Die zullen zich wel het RamBam schrikken.... Ik kan het wel plaatsen,maar zij niet :( Durf ze ook niet alleen te laten (vond 10 dagen al veel ;) ) maar zal ook echt aan mezelf moeten denken...... Lastig lastig... Adem innnn adem uittttt pfffffff

Je situatie zou ik echt een crisis vinden! Ik vind dat je er knap mee omgaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kannietmeer:

Je situatie zou ik echt een crisis vinden! Ik vind dat je er knap mee omgaat!

Dank je wel lieve @Kannietmeer Ik zal wel moeten, anders word ik gek. 

De herrie is oorverdovend! Ik was door de wekker heen geslapen en werd wakker van de drilboor die in de eerste woning gezet werd.... Half 8 BAM! 

"Gelukkig" doen ze "maar" 2 woningen per dag en alleen in de ochtend. In de middag is het rustiger. Maar mennnnn wat een lawaai,nu al! Terwijl ze met de eerste woningen begonnen zijn en nog niet eens naast of boven/onder mij. Ik zal me er doorheen moeten slepen en veel uit huis vluchten (ook al ben ik 'smorgens op m'n slechtst) Het is wat het is.... Die arme katten hebben het ook zwaar. Vind het voor hun haast nog erger (gek mens ben ik ;)

Adem innn adem uittttt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...