Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 23-8--2018

bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal:)

Gisteren geen tijd gehad om de dagdraad te openen. Maar iedereen kan dit hoor. Het zou gemakkelijker zijn voor mij. Het gebeurd vaker dat ik eigenlijk geen tijd heb. Vandaag vrij dus

geen probleem. Heb werk mee naar huis genomen van de d.b. Het kaarten verkoop gaat zo goed en we zijn maar met z'n tweetjes dus moeten aanpoten. Mijn maatje maakt zulke mooie kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal:)

Gisteren geen tijd gehad om de dagdraad te openen. Maar iedereen kan dit hoor. Het zou gemakkelijker zijn voor mij. Het gebeurd vaker dat ik eigenlijk geen tijd heb. Vandaag vrij dus

geen probleem. Heb werk mee naar huis genomen van de d.b. Het kaarten verkoop gaat zo goed en we zijn maar met z'n tweetjes dus moeten aanpoten. Mijn maatje maakt zulke mooie kaarten.

@bolletje

goedemorgen lieve bolletje ,

ik ben benieuwd naar jullie kaarten misschien kan je er een paar uploaden hier  

nou zal ik dan de hamvraag maar stellen vandaag ? Hoe is het slapen gegaan vannacht? Veel wakker geworden maar wel iets beter geslapen.

gisteren had ik afspraak bij de kno arts ivm het lichte gevoel in mijn hoofd want ik wil toch alles uitsluiten , maar alles was goed.  Naar het ziekenhuis gaan was ook even spannend, want ik heb gewoon vrees als ik even uit mijn ‘veilige’ buurt ben. Nou heb ik alleen nog de afspraak van de neuroloog nog. Ik weet dat veel van jullie zeggen dat het bij de ontwenning hoort of bij het gebruik van de oxazepam, maar ik ervaarde het tijdens gebruik en nu ook tijdens ontwenning nog steeds 

iedereen een fijne dag gewenst 

liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hypertjeee Ik had het ook tijdens het gebruik van de oxa , en dan bedoel ik de duizeligheid/ licht gevoel. En nu ook nog bij de ontwenning Maar wel goed dat je het uit wil sluiten!. Het zal echt wel een ontwenningsverschijnsel zijn.Ik had helaas een slechte nacht vannacht , werd wakker in mijn eerste slaap door tel die mijn man helaas niet uit had gezet. Daarna kon ik het shaken. Nu weer veel last van van alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Een uurtje geleden stond ik op en voelde me goed beroerd. Ik ben in mijn auto gestapt en richting mijn werk gereden, na een aantal km ben ik maar om gedraaid weer terug richting huis. Ik heb continue het gevoel alsof ik uit mijn vel kan springen en helemaal uitgeput. 

Even maar op 4,3mg stabiliseren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Hypertjeee:

@Eleo31 ja ik hoop dat het een ontwenningsverschijnsel is en dat ik er vanaf kom, want heb jij het nu niet meer ?

het is echt ook zo dat we gewoon alles horen , ik word zelfs wakker als de kinderen snachts een verdieping lager naar de wc gaan. En als je slecht geslapen hebt is de volgende dag een superhoge wave :( 

Ja ik heb dat af en toe zeker nog. Vandaag ook , soort hoofdpijn , druk op mijn oren en geluid komt wel 20 x zo hard binnen brrrrr . En die spierpijnen in nek schouders, rug pffff . Heb 2? Dagen paracetamol geslikt , nu maar weer gestopt . Weet niet hoe lang je dit mag slikken?wat een strijd !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen,

Een uurtje geleden stond ik op en voelde me goed beroerd. Ik ben in mijn auto gestapt en richting mijn werk gereden, na een aantal km ben ik maar om gedraaid weer terug richting huis. Ik heb continue het gevoel alsof ik uit mijn vel kan springen en helemaal uitgeput. 

@Deligaf1ook al zo naar vandaag . Ohhh ja dat uitgeput zijn heb ik ook.. Als je het gevoel hebt uit je vel te kunnen springen ben je dan ook zo nerveus/ rusteloos?Gelukkig kunnen we ons verhaal bij elkaar kwijt. Jij ook heel veel sterkte vandaag . We komen er op een kerr sterker uit !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen,

Beste @Deligaf1

goed dat je terug bent gereden gewoon ff rust nemen dan als je kan veel sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Eleo31:

@Deligaf1ook al zo naar vandaag . Ohhh ja dat uitgeput zijn heb ik ook.. Als je het gevoel hebt uit je vel te kunnen springen ben je dan ook zo nerveus/ rusteloos?Gelukkig kunnen we ons verhaal bij elkaar kwijt. Jij ook heel veel sterkte vandaag . We komen er op een kerr sterker uit !

Van de nerveusiteit en rusteloos heb ik weinig last van alleen net alsof ik zo op ontploffen sta. Beetje te fanatiek geweest met afbouwen. En  ik zie heletijd zo wazig.

Het is allemaal aan het herstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...