fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Ik ben al een uur wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Ik.heb honger maar wie komt er.nu.in godsnaam s nachts uit bed? Ik ga nog es proberen slapen tegen beter weten in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Goed maar kort geslapen. Nu nog gaan slapen Fleur??? Gekke geit Bakje en dan met de hond er op uit. Citeren Bewerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Nah ik wist dat ik niet meer zou kunnen slapen maar hoop doet leven toch? Net havermoutpap op en binnen half uurtje naar de fitness. Sport jij @Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Ik zen zo muuuuuuuuuuuugggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Goedemorgen ben je een mug geworden @fleurtje Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Ollanders #draaitmethaarogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Moe he kip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Mug is moe heb jij alweer vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 7 minuten geleden zei fleurtje: Sport jij @Yvonne? Ben al een hele poos niet naar de sportschool geweest... langdurig last van enkel en knie. Maar het gaat nu beter. Ik ga weer zwemmen () En na de verhuizing wil ik toch ook wel weer een sportschool zoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Jij ook goedemorgen Lars.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 1 minuut geleden zei Lars: Mug is moe heb jij alweer vakantie? Muug = moe Mijn collega's zeggen dat ook altijd...heb jij nu weer vakantie fleurtje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Goedemorgen Yvonne ik ga straks ook sporten op revalidatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 5 minuten geleden zei Yvonne: Ben al een hele poos niet naar de sportschool geweest... langdurig last van enkel en knie. Maar het gaat nu beter. Ik ga weer zwemmen () En na de verhuizing wil ik toch ook wel weer een sportschool zoeken.. Knie heb ik ook snel last van. Joggen zit er niet meer in. Van heup al lange tijd geen last. Soms voel ik t wat opspelen. Amai en jij gaat nu al zo goed met de kilo's. Straks zien we je niet meer staan, jij sexy knappe meid van me ...miaaauwww...habba habba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 4 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen Yvonne ik ga straks ook sporten op revalidatie Je moet strak in de speedo tegen dat je op reis gaat he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Rustig aan met sporten @Yvonne je bent toch ook al best oud? fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Zojuist zei fleurtje: Je moet strak in de speedo tegen dat je op reis gaat he! Helaas heb gewoon een zwem short fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Ik ga me maar es klaarmaken voor de fitness. Je moet wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 1 minuut geleden zei fleurtje: Ik ga me maar es klaarmaken voor de fitness. Je moet wat Heb je zon strak pakje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Moet ook gaan fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 29 minuten geleden zei Lars: Rustig aan met sporten @Yvonne je bent toch ook al best oud? Hahaha.... stokoud Lars... Lika, jij ook een goedemorgen en een fijne vakantiedag maar weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 (bewerkt) Mogguh. Hier zo naar reva. Braces halen. Ben nog zo brak als een deur. En de pijn ook vreet enorm veel energie. Maar ja, wat mot dat mot. Dus nu .... Gaan. Vanmiddag mn mandje maar weer in. Dit alles maakt me depri en dat is linke soep. Daarom toch even delen. Niet bedoeld als klaagzang, maar ik zit er nogal doorheen. 22 augustus 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Goedemorgen ieder 1. De laatste keer dat ik 'gesport' heb was toen ik in de verslavingskliniek zat. 2006. Moest toen, ik geloof zelfs wel 2 x per week.. oef!! Het woord 'sportschool' is een optelsom van 'sport' en 'school', een optelsom van 'vind ik niks' en 'vind ik niks'.. Sportschool vind ik dus twee keer niks. Ben er ooit twee of drie keer geweest, in de jaren dat ik nog dacht dat ik spierballen moest kweken om geaccepteerd te worden in de maatschappij, nog vóórdat drinken een probleem voor me werd. Maar net als ik nu geleerd heb om zonder alcohol door het leven te gaan heb ik gaandeweg ook geleerd om zonder spierballen door het leven te gaan. Geluk hierbij is wel dat ik een zenuwpees ben en niet gauw last van overgewicht zal hebben en dat ik van honden hou waarvoor ik de toch wel nodige lichaamsbeweging neem. En verder loop ik veel sinds we 14 jaar geleden in de binnenstad zijn gaan wonen. Lopend de boodschappen en zo doen is praktischer en sneller dan met de fiets.. Waarom vertel ik dit eigenlijk allemaal zo op de vroege morgen?? Geen idee. Stond op het punt om het allemaal weg te halen en alleen goedemorgen te zeggen, maar bedacht me toen weer dat ik het dan misschien later op de dag nog weer zou willen vertellen en dat ik dan niet meer zou weten wat ik nu allemaal verteld heb en dat ik spijt zou krijgen dat ik het vanmorgen niet verteld had, dus laat ik het nu maar staan. Doei. Zonnig, Nietmeer, fleurtje en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden