Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 21-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Daar zijn we weer.

Weegschaal misschien is het ook wel het beste dat je opgenomen wordt. Dan ben je in goeie handen en kan misschien wat rust vinden. Wat ontzettend rot voor je maar daar hebben ze hoogstwaarschijnlijk toch iets waardoor je je wat beter gaat voelen.

Hoe is het verder met iedereen? Hoe is het slapen gegaan? Ik ben gisterenavond weer wat later gegaan. Was gelukkig minder moe. Komt zeker door het rusten 's middags.

Vanmiddag weer naar de dagbesteding. Ik voel me weer uitstekend, gelukkig.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

een uurtje of 5 geslapen, maar wordt zo  nerveus wakker,. ik voel me zo onzeker en bang .Na zoveel maanden toch nog zo weinig verbetering. In het begin had ik veel meer goeie dagen volgens mij.Is dit  beruchte wave waar ik in zit ? Soms denk ik dat er symptomen beter gaan , en dan ineens zijn ze weer terug .Wat is dit zwaar , vooral mentaal krijg ik het steeds moeilijker.Zo maar opstaan en kijken wat deze dag mij weer brengt. 

Lieve allemaal heel veel sterkte vandaag , en hopelijk een redelijk/ goeie dag voor iedereen,

Liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Eleo31 weet je: ik heb dat ook nog steeds na 8 maanden stoppen. Vannacht kon ik maar niet in slaap vallen en dat frustreert. Nu ben ik een wrakje. Wil ik een eind maken aan mijn relatie omdat mijn vriend mij toch niet snapt etc etc. Het is moeilijk, maar het is niet anders. 

Knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je relatie staat ook onder druk. Mijn man trekt het ook haast niet meer, daar voel ik me dan weer zo schuldig onder. Ik wil er zo graag weer zijn voor mijn familie.Man, zoon en kleinkinderen.

ik kan die pharmaceutische industrie wel wat doen!!!Hoe kunnen ze zulke medicijnen op de markt brengen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

ook ik heb nauwelijks geslapen @Jeshen denk nog geen 4 uur en voel me ook op dit moment een wrak...ik kom gewoon slaaptekort, krijg niet genoeg eten binnen , werd rond 6 wakker met en hart die op hol was geslagen en dat is het voor het eerst sinds ik ben gestopt , ben er ook mentaal en fysiek doorheen en ik ben pas 10 dagen geleden gestopt 

ik moet er gewoon doorheen denk je met name voor de kinderen maar...

@Eleo31 zo moeilijk , wat een gedoe allemaal he 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Dames,

Lieve Eleo probeer moed te houden meis. Je raakt niets kwijt door boos te zijn op de farmaceutische industrie, je  voelt je nog meer machteloos. Draai het maar om op we kunnen het, we  zijn sterk.

Maak beslissingen over een tijdje Jesh. niet nu. Daar krijg je spijt van. Verwacht niet van je vriend dat hij het begrijpt want dat kan niet. Die heeft het misschien al moeilijk genoeg juist omdat hij niet begrijpt waar jij doorheen moet.

Moghu Hypertje

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen Dames,

Lieve Eleo probeer moed te houden meis. Je raakt niets kwijt door boos te zijn op de farmaceutische industrie, je  voelt je nog meer machteloos. Draai het maar om op we kunnen het, we  zijn sterk.

Maak beslissingen over een tijdje Jesh. niet nu. Daar krijg je spijt van. Verwacht niet van je vriend dat hij het begrijpt want dat kan niet. Die heeft het misschien al moeilijk genoeg juist omdat hij niet begrijpt waar jij doorheen moet.

Moghu Hypertje

 

Ja lieve Bolletje, je hebt gelijk! Ohhh komt het echt goed met ons??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Deligaf1:

@Hypertjeee

Met kruiden kan het e.e.a wel bereikt worden. De ene heeft baat bij kruiden de andere gabapetin de andere AD of APs ect..

Zelf gebruik ik geen kruiden ofzo iets, alleen mijn medicatie die ik normaal inneem + magnesium en een gezond voedingspatroon 

Hoe gaat het verder met je?

Ik heb slaap nodig , de eerste drie dagen nadat ik gestopt was maakte ik nog 5 uurtjes nu sinds 7-8 dagen hooguit 3 , en dat begint me nu echt te breken :( en vanochtend werd ik met een op hol geslagen hart wakker , zo eng. En ik heb nog geen 4 weken geslikt !

ik wil gewoon even slapen 

en hoe is t met jou ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen Dames,

Lieve Eleo probeer moed te houden meis. Je raakt niets kwijt door boos te zijn op de farmaceutische industrie, je  voelt je nog meer machteloos. Draai het maar om op we kunnen het, we  zijn sterk.

Maak beslissingen over een tijdje Jesh. niet nu. Daar krijg je spijt van. Verwacht niet van je vriend dat hij het begrijpt want dat kan niet. Die heeft het misschien al moeilijk genoeg juist omdat hij niet begrijpt waar jij doorheen moet.

Moghu Hypertje

 

Ja je hebt gelijk! Ik wil hem gewoon niet langer tot last zijn. Over 1.5 week met vakantie. Dat eerst maar eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Daar zijn we weer.

Weegschaal misschien is het ook wel het beste dat je opgenomen wordt. Dan ben je in goeie handen en kan misschien wat rust vinden. Wat ontzettend rot voor je maar daar hebben ze hoogstwaarschijnlijk toch iets waardoor je je wat beter gaat voelen.

Hoe is het verder met iedereen? Hoe is het slapen gegaan? Ik ben gisterenavond weer wat later gegaan. Was gelukkig minder moe. Komt zeker door het rusten 's middags.

Vanmiddag weer naar de dagbesteding. Ik voel me weer uitstekend, gelukkig.

 

 

Ik hoop het @bolletje! Het gaat mij er idd om dat ik dan in goede handen ben en dat er altijd hulp aanwezig is in de noodgevallen. Het tempo van afbouwen bepaal ik zelf... Voor jou ontzettend fijn zeg dat je je zo goed voelt vandaag! Geniet er maar van! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och lieverds... wat is het toch een ellende allemaal. Zo moeilijk die strijd die geleverd moet worden om hier vanaf te komen.

@Eleo31 je zou kunnen beginnen met magnesium te nemen. Koop er één via een goede orthomoleculaire leverancier zoals bijvoorbeeld www.derooderoos.nl. Goede opname en goede prijs/kwaliteit verhouding. 

Gabapentin zou ik afraden. Ik heb al teveel verhalen gehoord van mensen die het NIET hielp maar die juist zieker waren en pas opknapten tijdens /na het afbouwen van de gabapentin. Rommel is het in mijn ogen, waarvan de artsen zelf niet eens goed weten wat het nu eigenlijk doet en waar het invloed op heeft.

@Weegschaal81Wees voorzichtig met jezelf. Artsen begrijpen dit niet en willen maar al te graag voor je bepalen wat goed is, zonder te weten wat ze doen en hoe erg jij zal lijden onder hun oplossingen.

@Jeshen Wat naar om te horen hoe je je voelt lieverd. Af en toe toch nog klachten en slechte slaap en deze moeilijke gedachten er dan nog bij. Je vriend kan er eigenlijk niets aan doen dat hij het niet echt begrijpt, maar toch doet het soms zoveel pijn he. Heeft je vriend wel eens meegelezen over de benzo's en de schade en het herstelproces? Is hij ongeduldig of boos naar jou? Het is voor mij een raar patroon als mijn gevoelens worden beinvloed zonder dat ik begrijp waarom ( wat bij mij ook duidelijk een hormonaal patroon heeft). Ik ben onzeker en ga me rot voelen en projecteer dat gelijk op mijn vriend, wat duidelijk niet eerlijk is. Zodra ik ongesteld wordt is het gevoel verdwenen. Tijdens de heftige periode van benzo ontwenning, dacht ik dat hij bij me weg wilde en niet meer van me hield. Dat soort gedachten geven altijd heel veel stress, want staat haaks op wat ik normaal denk en voel, en dus raakt ook mijn lichaam extra uit balans en slaap ik minder goed door de stressvolle chemie.

@HypertjeeeSlaap zal weer komen. Kan je wel rustig liggen? Rusten? Of lukt dat niet?


 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal  wat blijft het toch allemaal herkenbaar, mijn spierpijn na negen mnd nog steeds aanwezig, ik neem paracetamol, en voor onrust  van Vogel, passiflora rustgevend extra sterk, helpt bij mij heel goed voor de ergste onrust, lieverds komt goed Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer nee kan ik ook niet onrustigheid overheerst , plus dat ik gewoon nog altijd licht in mijn hoofd ben zo eng dat gaat gewoon niet over , ik voel t voornamelijk rechts van mijn hoofd en nek en schouders of er een zware last op ligt ook op mijn rechteroog pfff weet niet wat t allemaal is , ik geniet van niks 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hypertjeee Schatje , zo herkenbaar .De duizeligheid , druk op je hoofd , zwaar lichaam etc Pijn in schouders en nek.

het hoort er zo echt bij, echt heel naar.Bij mij lijkt dat wat minder te worden , maar heb weer andere dingen erbij!Druk op mijn oren, neus.Iveral tintelingen , mijn hele lijf.Allemaal healing zo moeten we blijven denken.Maar het blijft zo moeilijk!

we zullen het overleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Hypertjeee:

Ik heb slaap nodig , de eerste drie dagen nadat ik gestopt was maakte ik nog 5 uurtjes nu sinds 7-8 dagen hooguit 3 , en dat begint me nu echt te breken :( en vanochtend werd ik met een op hol geslagen hart wakker , zo eng. En ik heb nog geen 4 weken geslikt !

ik wil gewoon even slapen 

en hoe is t met jou ?

Je zou als je gaat slapen naar Delta waves kunnen luisteren op youtube. Dat brengt je hersenen tot rust. 

Dat ophol geslagen hart dat ken ik ook en helemaal uitgeput zijn je hersenen zijn op volle toeren om alles weer op orde te krijgen en te herstellen.

Met mij gaat het tot op heden toe goed deze week staat op de planning de 4mg te behalen. Verder heb ik niet van die verontrustige klachten waar ik mezelf druk over hoef te maken. De het licht aan de tunnel wordt steeds groter en daar ben ik blij om. Ik ben er ook zeer optimistisch op ingesteld. Als ik ervan af ben en redelijk herstelt ben dan kan ik pas weer aan het trauma gaan werken. Als dat opgelost is kan ik pas zeggen dat ik onvoorwaardelijk mezelf ben dan kan ik met mijn leven beginnen na 25 jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...