NickyLJ80 Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Stoer, gaatjes prikken. Die van mij durft niet. Kan te maken hebben met mijn mededeling dat ze dat 'schieten' en dat dat zeer doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Goedemorgen allemaal, Alweer een uurtje gewerkt Best beetje complexe situatie, maar goed, gaat vast goed komen Vreet wel weer energie, zo'n nieuwe client Al moe voordat de dag begonnen is, maar gisteren en eergisteren dan ook 9 uur per dag gewerkt Maar ja, de badkamer gaat straks vast heel mooi worden Lika, Leuk hoor, oorbellen in de lellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 (bewerkt) Ik ga m'n comp. dadelijk verplaatsen. Als jullie Horen ben ik buiten werking. 11 augustus 2018 bewerkt door bolletje fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Goedemorgen Dagpact Lars Francoise Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 @Lars van harte met je 9 maanden!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 @Lente zet je me er weer even bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Ik had net een gesprek met iemand wiens leven enige jaren terug compleet op zijn kop was gezet .Ja. Dat is overweldigend. @Bor accepteren is denk ik, het enige helpende. Maar biet zo gemakkelijk. Het was een ontroerende ontmoeting met een wildvreemde. Mooi. Gaatjes erin. Alle drie nogal blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 6 uur geleden zei Lika: Trouwens hier stond een ‘welkomst’fles wijn klaar bij aankomst. Vorig jaar op een andere plek ook al. Toch raar. Zoeiets heb ik een keer gehad toen ik bij Chaterine Kwijl in haar programma kwam die ging over verslaving en wat dat met je leven heeft gedaan. Ik was toen al een behoorlijke tijd clean maar sommige zaten nog in de kliniek. En wat kregen we als afscheid en bedankje....je raad het al. Een fles wijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Gefeliciteerd Lars Fijne vakantie Lika! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 @Lars, vergeet ik je te feliciteren zeg GEFELICITEERD!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Ik zag vandaag een hele onaangeroerde sigaret liggen op straat. Ik heb er even aan gedacht om ze om te rapen. Kon mezelf zo al zien lurken. Zelfs al had er een hond op geplast.. Nasty!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Nu nog gaatjes @Lika. Nog even en t zijn piercings Ik moest ik al een 2 keer mee met dochter. Laatste keer om haar bovenoor te laten piercen. God mag weten waarom ik mee moet want elke keer (net als bij de tandarts) ben ik diegene die bijna van mijn stokje gaat van de stress Sislyn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Ik ga me eens klaarmaken. Gaan voor de verjaardag van mijn moeder uit eten. Indisch...njammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Lekker! Veel plezier @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Terug!! En op de laptop.. wat een ruimte.. @Lars, proficiat met je negen maanden. Niet zo blij mee misschien, maar negen maanden drinken is moeilijker te stoppen dan negen maanden droog. Voor een alcoholist dan, hè.. en daar schaar ik je gemakshalve maar onder. @Bor, sterkte met wat dan ook. Jammer dat je je beperkt voelt in je vrijheid van meningsuiting hier. Heb ik ook wel eens, maar groei er meestal wel weer overheen. Alle nog vakantiegangers veel plezier. Tot later. Nu nog een hoop op te ruimen/uit te pakken e.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 @Kohtje terug!!! Gezellig. Welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Slaap lekker allen. Hier met de kippen op stok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Naar de film mama mia geweest leuk nu moe en slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden