Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 augustus 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Hahahaha! 

Goedemorgen. Mooi 9 maanden Lars! Die droefheid/verwerking komt er gewoon nu uit. Dat is niet erg toch? 

Je voelt. 

En voel je ook steeds meer leuke dingen? Hoe jij over je je (klein) kinderen praat. Daar had je volgens mij , afgaande op je eerdere meldingen, eerder ook geen ruimte voor.

kanjer ben je

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Lars nog gefeliciteerd met je 9 maanden! En Lika fijne vakantie gewenst!

Hier stilte om me heen. Dochter slaapt nog. Ik zit allang aan de koffie. Vorig jaar zou ik hebben genoten van het feit dat ik ook langer in bed had kunnen liggen, met een katerig hoofd. Nu ben ik gewoon fit en vrolijk en klaar voor de dag en geniet ik even van de rust. Dit zijn die momenten waarop ik me weer realiseer hoeveel fijner het is zonder alcohol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, niet koud gehad , Lars. Gezellig met zijn viertjes. 

Ja, Nicky, ik realiseerde me het een paar keer gisteren. Bij het inpakken. Ik hou er niet van, maar zonder katerig gevoel gewoon te doen.

op weg naar de beatemming, niet willen slapen in de auto.

bij het restaurant, klaar als iedereen klaar is en niet bezig met gedachten over nog 1 .

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ben een beetje om te rotten vandaag.

Ik dacht een fout te hebben gemaakt in mijn aangifte. Dus ik corrigeer deze. Was t geen fout maar kan t niet meer terug corrigeren dus :angry:.

Word ik belast op iets dat niet belastbaar is. 

Maar ne mail gestuurd zonet maar het log systeem van de overheid kennende wordt dit nog een aardig varkentje om te wassen.

Zoiets verpest mijn dagen dus he. En t ergste is dat ik dat zelf zoveel invloed laat hebben. Maar zomaar 400euro loslaten lukt ook weer niet. 

Uuurggl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En uiteraard is het behoorlijk ellendig van die E 400. Maar Fleurtje kennende komt dat weer helemaal goed als zij daar achteraan gaat. 

Lars, 9 maanden, wat goed man. En ja, ik begrijp dat toontje triest best. Maar denk dat de voordelen toch echt de overhand hebben. 
Een bloemetje heb je dus wel verdiend..... Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aargh.....!!! Arme @fleurtje.

We zijn drie weken weg. Op drie plekken. 

Voor mij zit het hem denk ik toch in wat @Bor gisteren zei. Nuchterheid is de beloning. 

De uitdaging is ‘gewoon maar een beetje leven’ voor mij. (Met het leuk en het niet leuk) Maar niet alleen voor mij. Daarom zo prettig dat jullie hier ook zijn!

Gaatje in oren laten prikken. Ik en oudste 1-tje extra. Jongste voor het eerst. 1 in elke lel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...