Spring naar bijdragen

Woe 8 augustus 2018

fleurtje

Aanbevolen berichten

Inderdaad, gisteravond eng heet. Wat een verademing nu! 

Net terug van het revacentrum. Duurde langer dan gedacht, maar was voor een goede zaak.

Zo en de rest van de dag is voor mij. Ik ga in de relaxstand. Omdat het kan! Heerlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gisteren naar dé plek gegaan waar je moet zijn met het weer van gisteren: het strand! Niet dat het daar niet heet was :D

Nog nooit zo'n ervaring gehad van smachten naar dat frisse water. Ik kon er de hele middag wel in liggen. Dat krijg je dan blijkbaar van al die weken warmte (2 hittegolven achter elkaar(?)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stil hier. Iedereen wat aan het bijkomen van de warmte ook, denk ik. Mezelf bij boodschappen getrakteerd op twee bossen oranje rozen bij de appie. Ik doe rustig aan, mijn hondje ook. Bijkomdag. Fijne avond ieder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allen

Even niets van me laten horen, maar druk.druk..

Druk met werk, maar ook druk met leuke dingen doen
Gisteren op een camping in een caravan op een open veld geslapen met mijn lief
39 graden in de caravan, dus dat werd apart slapen

Vandaag naar de sauna, en heerlijk afgekoeld buiten
Boontjes gekookt vanavond met gehaktballetje
Nou, hoe tuttig en Hollands kan het :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @jopie. Herkenbaar wat je schrijft. Maar wacht inderdaad nog maar heel even met dat ontslag en emigreren....

Vandaag één van de leukste dagen van mijn leven meegemaakt. Met 2 dochters dagje op pad. Gewinkeld in vreemde stad, gegeten, maar bovenal was ik totaal relaxed en kregen we ook nog een paar keer de slappe lach. Zo gezellig. Zo ontzettend fijn. Dat ik dit nog mag meemaken. Mhmmmm. 

Het ging denk ik zo heel erg prima, omdat ik geen planning en geen verwachting had. Niemand hoefde ergens aan te voldoen. Ik ook niet. Kan me niet heugen dat ik ooit eerder zo gewoon ontspannen en aanwezig was. Heerlijk gevoel.

slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...