Gast Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Inderdaad, gisteravond eng heet. Wat een verademing nu! Net terug van het revacentrum. Duurde langer dan gedacht, maar was voor een goede zaak. Zo en de rest van de dag is voor mij. Ik ga in de relaxstand. Omdat het kan! Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Mijn middag werd wel heel erg rustig. Enorm geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Ik ben gisteren naar dé plek gegaan waar je moet zijn met het weer van gisteren: het strand! Niet dat het daar niet heet was Nog nooit zo'n ervaring gehad van smachten naar dat frisse water. Ik kon er de hele middag wel in liggen. Dat krijg je dan blijkbaar van al die weken warmte (2 hittegolven achter elkaar(?)). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Stil hier. Iedereen wat aan het bijkomen van de warmte ook, denk ik. Mezelf bij boodschappen getrakteerd op twee bossen oranje rozen bij de appie. Ik doe rustig aan, mijn hondje ook. Bijkomdag. Fijne avond ieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Goede avond allen Even niets van me laten horen, maar druk.druk.. Druk met werk, maar ook druk met leuke dingen doen Gisteren op een camping in een caravan op een open veld geslapen met mijn lief 39 graden in de caravan, dus dat werd apart slapen Vandaag naar de sauna, en heerlijk afgekoeld buiten Boontjes gekookt vanavond met gehaktballetje Nou, hoe tuttig en Hollands kan het Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Waren volkomen bereid om God al deze karaktergebreken te laten wegnemen stap 6 vanavond vind hem lastig was jowan er nog maar nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Lieve @jopie. Herkenbaar wat je schrijft. Maar wacht inderdaad nog maar heel even met dat ontslag en emigreren.... Vandaag één van de leukste dagen van mijn leven meegemaakt. Met 2 dochters dagje op pad. Gewinkeld in vreemde stad, gegeten, maar bovenal was ik totaal relaxed en kregen we ook nog een paar keer de slappe lach. Zo gezellig. Zo ontzettend fijn. Dat ik dit nog mag meemaken. Mhmmmm. Het ging denk ik zo heel erg prima, omdat ik geen planning en geen verwachting had. Niemand hoefde ergens aan te voldoen. Ik ook niet. Kan me niet heugen dat ik ooit eerder zo gewoon ontspannen en aanwezig was. Heerlijk gevoel. slaap lekker. lady jane, Lars, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2018 en dat dus x 3 Lika, want je dochters kregen hetzelfde kado. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden