Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 augustus


Reacher

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei spirit:

 

Poeh he, ik ga vanmiddag een snorbrommertje kopen van mijn gespaarde vakantiecentjes. Best wel spannend, want het is hier 15 km vandaan.

Hij is rijklaar, dus dat houd in, dat ik met het brommertje waarschijnlijk terugga. Ik weet niet of ik hem vandaag al meteen meeneem hoor met die hitte :blush:

Ik vind het ook wel een beetje eng, ik heb een tijd niet op een brommer gereden, maar hij lijkt me zo heerlijk om af en toe eens lekker te snorren hier in de buurt.

Ben ik ook meteen iets mobieler..

Spannend en keitof joh! 

Dochter smste dat ze vandaag ook een brommertje huren. Als overbezorgde moeder vind ik dat iets minder, zo in t buitenland. 

Maar zo eentje van je zelf hebben hier lijkt me ook nog wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoehahahaha ik heb een zwart mormel tussen m'n kuiten zitten, die mauwt omdat ze hem knijpt. Waarom?  Omdat er een heul klein veldmuisje binnen rond loopt die geen flauw idee heeft dat een poes een gevaarlijk roofdier is. Alleen de mijne niet.

O goeie avond, ik ben kapot.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach nee, @spirittoch. Ja als je geen autorijbewijs hebt moet je i.i.g. Een bromfietsrijbewijs halen. Oeps, wat een domper. 

De tweede helft van mijn dag was een beetje prettiger. Zelfs nog prettig in slow mo gewandeld en in het park wat gekeuveld met ongeveer buren. Nu mijn mandje opzoeken. Want de koek is weer op. Droge afmelding. Welterusten ieder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/vraag-en-antwoord/voor-welke-soorten-bromfietsen-heb-ik-een-bromfietsrijbewijs-brommerrijbewijs-nodig

een bromfietsrijbewijs Spirit, dat zal niet heel moeilijk zijn om te halen denk ik. Maar gaat wel tijd en geld kosten natuurlijk. Voor mij goed te weten, want gebruik mijn rijbewijs alleen als legitimatie en overwoog al het te laten verlopen na 2020, dat ga ik nu niet doen dus, want ik mag ermee op een bromfiets ook. Ik zou er ook niet bij stil hebben gestaan denk ik, ze mogen dan alle el.fietsers misschien ook wel aan zulke regels laten voldoen, want af en toe heb ik bijna ongelukken op de fiets door mensen die absoluut niet weten te rijden op el.fiets.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...