fleurtje Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 3 uur geleden zei spirit: Poeh he, ik ga vanmiddag een snorbrommertje kopen van mijn gespaarde vakantiecentjes. Best wel spannend, want het is hier 15 km vandaan. Hij is rijklaar, dus dat houd in, dat ik met het brommertje waarschijnlijk terugga. Ik weet niet of ik hem vandaag al meteen meeneem hoor met die hitte Ik vind het ook wel een beetje eng, ik heb een tijd niet op een brommer gereden, maar hij lijkt me zo heerlijk om af en toe eens lekker te snorren hier in de buurt. Ben ik ook meteen iets mobieler.. Spannend en keitof joh! Dochter smste dat ze vandaag ook een brommertje huren. Als overbezorgde moeder vind ik dat iets minder, zo in t buitenland. Maar zo eentje van je zelf hebben hier lijkt me ook nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 @Yvonne, ik heb me mispakt vandaag. Ik had niets mogen zeggen Niks, nada, non exsisto wind vandaag But still loving it . Ongeveer Yvonne en smart reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 (bewerkt) Hoehahahaha ik heb een zwart mormel tussen m'n kuiten zitten, die mauwt omdat ze hem knijpt. Waarom? Omdat er een heul klein veldmuisje binnen rond loopt die geen flauw idee heeft dat een poes een gevaarlijk roofdier is. Alleen de mijne niet. O goeie avond, ik ben kapot. 3 augustus 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Ha @bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Wat gaaf @spirit. Morgen dus lekker het brommertje halen, en lekker wat mobieler ook, begreep ik. Goed en dapper hoor , deze actie. Lekker van gaan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Leuk Spirit. Kan er niks aan doen maar kreeg het beeld van Annie de Rooij voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Annie de Rooij....Nee! Spirit op een brommer ziet er heel anders uit, denk ik. Wel stoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Ben moe. Moet opruimen in huis. En nodig ook. Lastig te combineren met fulltime baan, rommelmakers om me heen en hitte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Ah nee! Mhmmm Spirit. Snel even halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Ach nee, @spirittoch. Ja als je geen autorijbewijs hebt moet je i.i.g. Een bromfietsrijbewijs halen. Oeps, wat een domper. De tweede helft van mijn dag was een beetje prettiger. Zelfs nog prettig in slow mo gewandeld en in het park wat gekeuveld met ongeveer buren. Nu mijn mandje opzoeken. Want de koek is weer op. Droge afmelding. Welterusten ieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 (bewerkt) https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/vraag-en-antwoord/voor-welke-soorten-bromfietsen-heb-ik-een-bromfietsrijbewijs-brommerrijbewijs-nodig een bromfietsrijbewijs Spirit, dat zal niet heel moeilijk zijn om te halen denk ik. Maar gaat wel tijd en geld kosten natuurlijk. Voor mij goed te weten, want gebruik mijn rijbewijs alleen als legitimatie en overwoog al het te laten verlopen na 2020, dat ga ik nu niet doen dus, want ik mag ermee op een bromfiets ook. Ik zou er ook niet bij stil hebben gestaan denk ik, ze mogen dan alle el.fietsers misschien ook wel aan zulke regels laten voldoen, want af en toe heb ik bijna ongelukken op de fiets door mensen die absoluut niet weten te rijden op el.fiets. 3 augustus 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Sorry @spirit lig krom hier maar word vast gezellig met een stel 16 jarigen je brommer rijbewijs halen en je kan aangehouden worden maar nog erger wat als je een ongeluk veroorzaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Welterusten liev @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Nee dat bedoel ik @Bor slaap lekker ik ga ook maar eerst nog een regen dansje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2018 Doe maar een goed dansje @Lars het is nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden