Spring naar bijdragen

zondag 29 juli


smart

Aanbevolen berichten

Aaaaaaah wie is er liever dan de liefste lieverd??? @Yvonne:lips: :lips:

Daar is mijne cola al :D

Hier een kwartiertje minder gesport maar dat is niet erg. Verbazend genoeg kon ik dezelfde gewichten nog aan. Ik dacht dat ik een stapje terug moest doen.

Nu ff douchen..

@Lika, voor je t weet trek je je haren weer uit t hoofd :D. Mijn dochter is zo vaak weg dat ik schrik bij t binnenkomen en ze plots in de zetel zit. Morgen is ze terug van tomorrowland en woe vertrek ze alweer een week op reis met vriendinnen. 

Kids

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeef me als ik het mis heb @Lente maar je bent toch al jaren bezig met stoppen? Iedere keer weer een terugval. Word je dan niet vreselijk moe van jezelf nu nog helemaal ontdekken? Je moet toch onderhand weten hoe het zit? Ziek ben je ook al jaren ook niet nieuw en ja dat vind ik echt erg voor je. Natuurlijk accepteren das een goede heb ik ook nog steeds moeite mee maar als ik een kutdag heb dan ga ik echt niet de hele dag mezelf helpen door te kijken naar mijn konijn kijk nou die accepteerd het mijn grote voorbeeld. Je kan het ombuigen ik vind het knap hoor maar soms is gewoon iets zoals het is. Kutdagen horen er nu eenmaal bij en natuurlijk hup afleiding zoeken en proberen er wat van te maken. Soms lukt dat en soms ook niet. Dan is het morgen een nieuwe dag en hopen dat het beter gaat. Je blijft naar mijn idee overal zo in hangen en overal oorzaken voor zoeken of excuses net hoe je het zien wilt. ik had gisteren een kutdag en dat heb ik ook aangegeven hier. oorzaak ik denk de warmte en anders misschien een scheet die me dwars zat. Volgens mij maak je het zelf in je leven heel erg moeilijk

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zemel, jij zemelt, wij zemelen? 

T is geen werkwoord zekers?

Ik ga dat toch morgen tegen mijne collega zeggen...kerel, gij zemelt! Zemeltrees. Zemeltrees...dat klinkt niet slecht.

Alhoewel is een zemeltrees niet iemand die besluitloos is? Of die wat achteraan sloft?

Hmmm..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Totdonderdag? Wat bedoel je Lars?

Heerlijk gegeten en het lekkerste vhocoladeijs ooit gegeten. Tevreden wat dat betreft. Verder eigenlijk ook wel. Heb lekker zitten lezen. Allemaal buiten optredens, harde muziek en opeens kon ik me super concentreren op mijn boek. Heel fijn. Raar hoe dat werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...