Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 juli 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Francoise:

Ik heb van die plak vliegenvangers hangen. Niet echt smakelijk maar moet wat. Maar voorkomen is beter natuurlijk. Mottenballen in de deur hangen dus ?!

Die vind ik ranzig. Denk die mottenballen dan maar. Nu zijn ze er niet maar ja morgen waarschijnlijk weer wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Francoise gewoon in een nylonkous met of zonder  ladder ophangen met een of misschien twee van die ballen en ze komen niet meer. Kan je ook in de groencontainer doen.

Tja Gyps het is kiezen of delen. Ik zou kiezen voor ballen. Misschien heb je er aan eentje genoeg. Die monstertjes ruiken veel beter dan wij.

Je kan ook een fles half gevuld met water aan de deuropening hangen. Hoe het precies werkt weet ik niet maar het werkt wel.

Of een fles met water met wat limo siroop. Verdrinken ze. Heb je toevallig soms nat katten of hondenvoer staan. Das meestal een oorzaak!!!!!!!!!!!!

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei spirit:

 

Het maakt mij echt verdrietig. Ik ga dus daarom maar wat leuks met mezelf doen, afleiding zoeken, niet kniezen hier.

 

Hahahaha ik zie dat al Spirit iets leuks met jezelf doen. Je pakt jezelf bij kop en kont (stel  je eens voor hoe dat eruit ziet) en gaat eerst een heerlijke grote ijs halen met heel veel slagroom, goed? Dat is al leuk.

daarna pak je jezelf bij je kladden. Die dingen zitten vlak bij je lurven en gaat een uurtje lekker wandelen met je grote vriendin en...…………. vreselijk trots zijn op jezelf want je doet het goed:rose:

Nou leuker kan je het niet maken, wel gemakkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit ik ben mens genoeg om te voelen dat dit heel pijn moet doen. Ik kan me inleven ook al heb ik geen (klein) kinderen dat dit pijn doet. Je bent oma en wil dat ook graag voelen.

Misschien komt er een tijd dat het anders wordt en het is een gegeven feit dat schoondochters en moeders soms moeilijk met elkaar door een deur kunnen. Soms zijn ze gewoon jaloers.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Francoise:

Vakantie zit er hier alweer bijna op . Jij hebt m nog tegoed . Super gehad en na mijn laatste uitglijder op 4 juli de alcohol afgezworen.  Sta op het jaarpact. Ik kan er niet mee omgaan is gebleken.  

Jij het binnen de perken kunnen houden? Herinner me dat het even niet zo lekker ging en toen verdween je van de radar 

Goed zeg. Een supervakantie zonder alcohol. Dat is zo'n beetje het lastigste dat er is. Je kunt er dus écht zonder.

Nee, binnen de perken houden kan ik het met alle goede wil van de wereld echt niet noemen. Drink nog steeds wel minder dan ik ooit deed en dat heeft me heel veel gebracht (en brengt het nog dagelijks). Ik ben echt veranderd en dat was hard nodig ook.

Ben niet echt een goed voorbeeld voor mensen op dit forum, maar het foum heeft me zoveel gebracht dat het een speciaal plekje heeft en ik het niet kon laten weer even "hallo" te komen zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond

Hier lekker gewandeld en de boel laten doorwaaien. Vliegen schijnen daar ook een hekel aan te hebben. Momenteel geen vlieg te bekennen. Had nog een vangbakje die ik ik gevuld heb met limo maar er zit nog niets in. Wie weet blijft het hierbij ik hoop het!

Temperatuur gezakt naar 28 graden en dat is goed te doen zeker als het van 33 af komt:lol: Waai alleen wel weg zeg

Nog even aan de wandel gegaan met mijn sponsor weer even goed gepraat

Fijne avond iedereen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar jaar terug had ik nooit verwacht dat ik er nu zo voor zou staan. Voor de buitenwereld ging het toen (ook al) goed met me, maar niets was minder waar. Ik was een wandelend lijk, in de zombie stand.

Wat me nog wel verdrietig maakt is de problemen in de familie. Het is helemaal uit elkaar gevallen. Het kost zoveel moeite om elkaar nog eens te zien en als het dan zover is dan is het nooit gezellig meer. Zucht...Ik vind daar wel een modus in, maar neemt niet weg dat het ellendig blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat ik het zou kunnen om te minderen. Dat was wel mijn bedoeling in het begin maar ik ben wel blij dat mijn sponsor mij voor het blok heeft gezet. Denk niet dat het goed had gegaan met minderen. In eerste instantie misschien maar het zou toch weer steeds meer geworden zijn vrees ik. In ieder geval ik ga het niet uitproberen. Met dit warme weer is het wel makkelijker om eraf te blijven ik weet hoe beroerd ik me dan zou voelen. Genoeg water drinken is al een uitdaging als ik alcohol drink ben ik zo uitgedroogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een vervelende dag Lars. Tenminste: ik was vervelend. Hormonale kwestie. Geen land met me te bezeilen. En ik bleef maar aan mezelf vastgeplakt... brrrr. En maar doorgaan hè. Dom. Beter was geweest; afspraken afzeggen en even met mezelf een kop koffie drinken ergens en een filmpje pakken ofzo. 

In de avond kwam ik gelukkig tot mezelf. Nu. Dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...