Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 25-7-2018


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen lieverds,

Hier weer mijn bed uit geramd (door de saneerders van het asbestbedrijf) Dus de dag begon alweer met teveel prikkels..... Hopen dat ze eerder stoppen of flink doorwerken ;)  zodat het snel weer rustig(er) in de flat is. 

In huis is het warmmmmm. De thermometer staat nu al op 28 graden en dan zitten we nog niet eens op het heetst van de dag :( De pest is dat de flat in de steigers staat en ik 2 poezen heb die graag klimmen. Ik kan 'savonds mijn balkondeur niet open zetten, want dan zijn ze foetsie, omdat ze de steigers op gaan klimmen. Pfff gedoe :( 

@bolletje en @Dis hoe doen jullie dat met die vrolijke plaatjes? Dan zet ik hier een ventilator neer en een badje met koel water. Kunnen we lekker afkoelen met z'n allen. 

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ey187:

Bij mij gaat het echt heel slecht.

 

8 minuten geleden zei Bernice:

Helaas met mij ook. Ik kan geen minuut stil zitten of liggen, moet wat doen maar ik ben zo moe.

Hoeveel heb jij nu afgebouwd en hoeveel moet je nog?

Sterkte! Je bent niet de enige en ik dus ook niet maar wat is het zwaar.

Och lieverds! Kon ik maar toveren... Heel veel sterkte en kracht en een dikke knuffel voor beiden :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Dis:

Het gaat beter worden, geloof me. In ieder geval heb je langere periodes waar je je goed zult voelen. Ik ben nu bijna twee weken klachtenvrij. Ik ga nu met een tempo van 0,5 mg diazepam per week, ik zit nu op 7 mg. Het kan volgende week weer anders zijn maar ik denk dat ik de erge hel van het begin niet meer krijg.

Mooi dat het bij jou beter gaat..dat dit allemaal door de benzo kan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Dis:

Het gaat beter worden, geloof me. In ieder geval heb je langere periodes waar je je goed zult voelen. Ik ben nu bijna twee weken klachtenvrij. Ik ga nu met een tempo van 0,5 mg diazepam per week, ik zit nu op 7 mg. Het kan volgende week weer anders zijn maar ik denk dat ik de erge hel van het begin niet meer krijg.

Wat ervaar jij dan in je erge hel dan?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Er is gewoon niets tegen te doen als uitzitten lieve mensen en weten dat het over gaat. Geef niet op want dan ben je verloren je kan veel meer aan dan wat je nu denkt. Heel veel sterkte.:heart:

Herken jij het opgesloten gevoel dan ook @bolletje.ben je nu nog steeds bezig met afbouw?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Ey dat gevoel ken ik niet wel het opgejaagd gevoel en het gevoel helemaal gek te worden, te ontploffen en moe.

Ik ben zo'n maand of 9 helemaal benzovrij. Slik dus helemaal niets.

En dat gaat bij jou ook gebeuren. t'Is net  een bevalling. Het doet veel pijn maar je krijgt er iets heel moois voor terug. Een eerlijk leven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...