bolletje Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 (bewerkt) Goeie morgen Pfffffffft. 24 juli 2018 bewerkt door bolletje Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 6 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen Pfffffffft. Morgen. is warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Mogguh! Het gaat nog wat worden. Op de radio werden zojuist voor donderdag en vrijdag temperaturen boven de 35 graden voorspeld. Vannacht warm gehad. Wel 5 uur geslapen, dat viel al met al niet tegen. Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 (bewerkt) Je zult maar niet kunnen door luchten 'snachts, omdat je flat in de steigers staan en de katten dat als attractie zien (dus foetsie, zijn binnenkatten) Vandaag mag ik helemaaaaaaaal niks open zetten, omdat ze asbest van mijn balkon gaan verwijderen (en bij de buren) Dus veel overprikkeling en ik mag tot 13.00u mijn huis niet uit. Lekker dan..... Gelukkig heb ik de ventilator aan, anders had je mij ook uit kunnen wringen. Gelukkig heb ik de slaapkamer aan de koelere kant en is het wel te doen. Ik lig onder een leeg dekbedhoes, maar kreeg het toch te fris vannacht..... Toch het dekbed maar over me heen getrokken tot mijn middel. Redelijk geslapen. (vaak wakker, maar kon redelijk snel weer inslapen. 27 minuten geleden zei Cyclad58: Mogguh! Het gaat nog wat worden. Op de radio werden zojuist voor donderdag en vrijdag temperaturen boven de 35 graden voorspeld. Vannacht warm gehad. Wel 5 uur geslapen, dat viel al met al niet tegen. En dat het 'snachts ''afkoelt'' tot max 24 graden Niet grappig meer...... Oh voor ik het vergeet: Gisteren met de arts van het GGZ gesproken (nadat ik eerst uitgebreid met @Kannietmeer heb gebeld (thanks meis!! Dat heeft echt geholpen) Afgesproken dat ik op de dosis waar ik vorige week mee gestart ben, die blijf slikken tot na de vakantie. Zij gaat eind van de week met vakantie en ik in de week dat zij net weer terug is, dus we zien elkaar 4 weken niet. Ruim de tijd om te stabiliseren dus. 24 juli 2018 bewerkt door Kaida74 Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Goeie morgen Ey, Cyclad en Kaida, Ja als je maar een klein beetje slaapt zodat je even weg bent. Ik zet s' avonds de airco ff aan op vriezen en daarna uit. Dan de ventilator aan dus blijft het toch een beetje koel. Hier goed geslapen. Wat fijn Kaida dat je K.N.M. gebeld hebt en dat dat geholpen heeft. Zo belangrijk om te praten. Cyclad58 en Kaida74 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 2 uur geleden zei Kaida74: Je zult maar niet kunnen door luchten 'snachts, omdat je flat in de steigers staan en de katten dat als attractie zien (dus foetsie, zijn binnenkatten) Vandaag mag ik helemaaaaaaaal niks open zetten, omdat ze asbest van mijn balkon gaan verwijderen (en bij de buren) Dus veel overprikkeling en ik mag tot 13.00u mijn huis niet uit. Lekker dan..... Gelukkig heb ik de ventilator aan, anders had je mij ook uit kunnen wringen. Gelukkig heb ik de slaapkamer aan de koelere kant en is het wel te doen. Ik lig onder een leeg dekbedhoes, maar kreeg het toch te fris vannacht..... Toch het dekbed maar over me heen getrokken tot mijn middel. Redelijk geslapen. (vaak wakker, maar kon redelijk snel weer inslapen. En dat het 'snachts ''afkoelt'' tot max 24 graden Niet grappig meer...... Oh voor ik het vergeet: Gisteren met de arts van het GGZ gesproken (nadat ik eerst uitgebreid met @Kannietmeer heb gebeld (thanks meis!! Dat heeft echt geholpen) Afgesproken dat ik op de dosis waar ik vorige week mee gestart ben, die blijf slikken tot na de vakantie. Zij gaat eind van de week met vakantie en ik in de week dat zij net weer terug is, dus we zien elkaar 4 weken niet. Ruim de tijd om te stabiliseren dus. Even volhouden @Kaida74! Het is zo 13 uur! Valt het een beetje mee qua temperatuur? Wat fijn dat je @Kannietmeer hebt kunnen spreken en dat de GGZ ook akkoord is. Even stabiliseren! Heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Het is inderdaad warm! Maar ik klaag niet. Het is een mooie zomer! Ik zie sinds vanmorgen weer wat waziger. Daar schrik ik van. Ik weet dat het slapen nog niet is wat het hoort te zijn, maar dat dit terugkomt, had ik niet verwacht. Zweetse mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 @jeshen dat is inderdaad zo vervelend , soms denk je dat je van een klacht af bent , dan is ie er ineens weer. Dit heb ik ook verschillende keren gehad met het wazig zien. Ik ben weer bloednerveus vandaag ,niet normaal.en heel veel spierpijn in nek schouders en rug.Dit is toch ook bekend?!?!wanneer oh wanneer krijg ik mijn oude lichaam weer terug. Voel me vandaag weer zooo hopeloos!En dan gaan mijn gedachten weer met me op de loop . Kom ik hier ooit vanaf? Kan het weer niet laten deze vraag opnieuw en steeds maar weer opnieuw te stellen. liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 6 minuten geleden zei Eleo31: @jeshen dat is inderdaad zo vervelend , soms denk je dat je van een klacht af bent , dan is ie er ineens weer. Dit heb ik ook verschillende keren gehad met het wazig zien. Ik ben weer bloednerveus vandaag ,niet normaal.en heel veel spierpijn in nek schouders en rug.Dit is toch ook bekend?!?!wanneer oh wanneer krijg ik mijn oude lichaam weer terug. Voel me vandaag weer zooo hopeloos!En dan gaan mijn gedachten weer met me op de loop . Kom ik hier ooit vanaf? Kan het weer niet laten deze vraag opnieuw en steeds maar weer opnieuw te stellen. liefs Eleo @Eleo31 ja dat heb ik ook mega spierpijn in het midden van de rug,schouders en nek. bij mij gaat het dan ook slecht, continu opgesloten te zitten en dat dit niet meer weg gaat. Rare gedachtes zwaar zenuwachtig en eruit willen vluchten. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Ik ben vanmorgen al direct door het ijs gezakt. Echt niet lekker geslapen, maar wel genoeg. Mijn vriend werkt te hard en heeft niet door dat hij daardoor ten eerste bijna 0 tijd heeft voor mij, en tegelijk vrij knorrig en afwijzend reageert op me. Tijdens het ontbijt gaf hij met een blik aan dat het beter voor hem was als ik niets zei. Het deed me zeer, ik probeerde te vragen waarom hij het vervelend vond dat ik wat zei, en kreeg tranen. Vriend schoot daarvan in de stress, werd boos. ( Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er dan in hem omgaat en hij kan er slecht over praten wat mij weer zorgen baart). We hadden het plan opgevat om naar het strand te gaan, en dat hij dus niet zou werken ( zaterdag en zondag heeft hij wel gewerkt, en werkt hij echt de hele dag.... nee, niet 8 of 10 uur, maar echt wel 12 uur totdat hij naar bed gaat, en nee dat is niet goed voor hem, maar ik krijg hem nog niet zo ver dat hij echt kan de grens kan trekken daarin). Ik voel me dus even kut... En dat komt vast niet door het warme weer of door benzo's. Maar klote is het wel. En aangezien jullie mijn supporters zijn, deel ik het toch maar even hier. Ik hoop dat jullie wel een vredige omgeving ervaren en dat jullie de dag weer overleven. Natte doeken en koud spoelen, zijn wel behulpzaam als je ploft van de hitte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 20 minuten geleden zei Ey187: @Eleo31 ja dat heb ik ook mega spierpijn in het midden van de rug,schouders en nek. bij mij gaat het dan ook slecht, continu opgesloten te zitten en dat dit niet meer weg gaat. Rare gedachtes zwaar zenuwachtig en eruit willen vluchten. Groet. 4 minuten geleden zei Kannietmeer: Ik ben vanmorgen al direct door het ijs gezakt. Echt niet lekker geslapen, maar wel genoeg. Mijn vriend werkt te hard en heeft niet door dat hij daardoor ten eerste bijna 0 tijd heeft voor mij, en tegelijk vrij knorrig en afwijzend reageert op me. Tijdens het ontbijt gaf hij met een blik aan dat het beter voor hem was als ik niets zei. Het deed me zeer, ik probeerde te vragen waarom hij het vervelend vond dat ik wat zei, en kreeg tranen. Vriend schoot daarvan in de stress, werd boos. ( Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er dan in hem omgaat en hij kan er slecht over praten wat mij weer zorgen baart). We hadden het plan opgevat om naar het strand te gaan, en dat hij dus niet zou werken ( zaterdag en zondag heeft hij wel gewerkt, en werkt hij echt de hele dag.... nee, niet 8 of 10 uur, maar echt wel 12 uur totdat hij naar bed gaat, en nee dat is niet goed voor hem, maar ik krijg hem nog niet zo ver dat hij echt kan de grens kan trekken daarin). Ik voel me dus even kut... En dat komt vast niet door het warme weer of door benzo's. Maar klote is het wel. En aangezien jullie mijn supporters zijn, deel ik het toch maar even hier. Ik hoop dat jullie wel een vredige omgeving ervaren en dat jullie de dag weer overleven. Natte doeken en koud spoelen, zijn wel behulpzaam als je ploft van de hitte. Klopt ik heb inderdaad precies het zelfde! Pffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 41 minuten geleden zei Jeshen: Het is inderdaad warm! Maar ik klaag niet. Het is een mooie zomer! Ik zie sinds vanmorgen weer wat waziger. Daar schrik ik van. Ik weet dat het slapen nog niet is wat het hoort te zijn, maar dat dit terugkomt, had ik niet verwacht. Zweetse mensen! @Ey187 Dan hebben wijnexact hetzelfde vandaag, plus zo,n zwaar gevoel in mijn lichaam . Niet te bevatten hè dat de medicijnen dit met je doen! sterkte liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 2 minuten geleden zei Eleo31: @Ey187 Dan hebben wijnexact hetzelfde vandaag, plus zo,n zwaar gevoel in mijn lichaam . Niet te bevatten hè dat de medicijnen dit met je doen! sterkte liefs Eleo @Eleo31 ja dit is niet te harde..twijfel echt dat door de benzo kan komen...dit opgesloten gevoel man man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 6 minuten geleden zei Ey187: @Eleo31 ja dit is niet te harde..twijfel echt dat door de benzo kan komen...dit opgesloten gevoel man man. Het komt echt door de benzo. Geloof het maar. Een echte benzoval is het geworden en precies de reden waarom het zo'n verslavende werking heeft. Je wordt gewoon doodziek en knettergek als je wilt stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 1 minuut geleden zei Kannietmeer: Het komt echt door de benzo. Geloof het maar. Een echte benzoval is het geworden en precies de reden waarom het zo'n verslavende werking heeft. Je wordt gewoon doodziek en knettergek als je wilt stoppen. @Eleo31 wat een hel is dit zeg..ervaar jij dit ook het zelfde dan?.het opgesloten gevoel..ja ik weet niet hoe je het uit moet leggen.en hele rare angsten continu het gevoel eruit willen stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 1 uur geleden zei Jeshen: Even volhouden @Kaida74! Het is zo 13 uur! Valt het een beetje mee qua temperatuur? Wat fijn dat je @Kannietmeer hebt kunnen spreken en dat de GGZ ook akkoord is. Even stabiliseren! Heel goed. Ze lopen achter op schema... Kan gewoon mijn huis niet uit Bij mij in huis is het 29 graden. Heb de ventilator aan staan, maar helpt weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 40 minuten geleden zei Kannietmeer: Ik ben vanmorgen al direct door het ijs gezakt. Echt niet lekker geslapen, maar wel genoeg. Mijn vriend werkt te hard en heeft niet door dat hij daardoor ten eerste bijna 0 tijd heeft voor mij, en tegelijk vrij knorrig en afwijzend reageert op me. Tijdens het ontbijt gaf hij met een blik aan dat het beter voor hem was als ik niets zei. Het deed me zeer, ik probeerde te vragen waarom hij het vervelend vond dat ik wat zei, en kreeg tranen. Vriend schoot daarvan in de stress, werd boos. ( Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er dan in hem omgaat en hij kan er slecht over praten wat mij weer zorgen baart). We hadden het plan opgevat om naar het strand te gaan, en dat hij dus niet zou werken ( zaterdag en zondag heeft hij wel gewerkt, en werkt hij echt de hele dag.... nee, niet 8 of 10 uur, maar echt wel 12 uur totdat hij naar bed gaat, en nee dat is niet goed voor hem, maar ik krijg hem nog niet zo ver dat hij echt kan de grens kan trekken daarin). Ik voel me dus even kut... En dat komt vast niet door het warme weer of door benzo's. Maar klote is het wel. En aangezien jullie mijn supporters zijn, deel ik het toch maar even hier. Ik hoop dat jullie wel een vredige omgeving ervaren en dat jullie de dag weer overleven. Natte doeken en koud spoelen, zijn wel behulpzaam als je ploft van de hitte. Ach lieverd! Wat onwijs naar dit!! Wilde dat ik je kon helpen, maar weet ff niet hoe. Knuffel dan maar! Ondanks de warmte Kop op meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 20 minuten geleden zei Ey187: @Eleo31 ja dit is niet te harde..twijfel echt dat door de benzo kan komen...dit opgesloten gevoel man man. Ja het komt echt door de Benzo, het is dan toch toevallig dat wij exact hetzelfde hebben! Dat opgesloten gevoel herken ik ook! Ohhhhhh we moeten erdoor heen kost wat kost . Het zal een Kerer beter worden! dikke kus voor iedereen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Heeft iemand ervaring met het slikken van Magnesium? Ik lees daar verschillende dingen over! liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 3 minuten geleden zei Eleo31: Heeft iemand ervaring met het slikken van Magnesium? Ik lees daar verschillende dingen over! liefs Eleo Wel magnesium gehad, maar dan in olie. Maar geen magnesium gehad bij dit soort klachten met benzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 1 uur geleden zei Kaida74: Ze lopen achter op schema... Kan gewoon mijn huis niet uit Bij mij in huis is het 29 graden. Heb de ventilator aan staan, maar helpt weinig. O boy! Rustig blijvem zitten schat! Niet te veel doen. Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 2 uur geleden zei Eleo31: @jeshen dat is inderdaad zo vervelend , soms denk je dat je van een klacht af bent , dan is ie er ineens weer. Dit heb ik ook verschillende keren gehad met het wazig zien. Ik ben weer bloednerveus vandaag ,niet normaal.en heel veel spierpijn in nek schouders en rug.Dit is toch ook bekend?!?!wanneer oh wanneer krijg ik mijn oude lichaam weer terug. Voel me vandaag weer zooo hopeloos!En dan gaan mijn gedachten weer met me op de loop . Kom ik hier ooit vanaf? Kan het weer niet laten deze vraag opnieuw en steeds maar weer opnieuw te stellen. liefs Eleo O ja. Ik stond aan het begin stijf van de stress en ja die gedachten bleven ook maar gaan. Dat is bij mij nu echt stukken minder. Vertrouw daar op! Maar als er dan opeens iets opkomt, slechte nacht of slecht zicht, dan verzand ik er weer in. Heeft tijd nodig. Jullie komen er ook doorheen @Eleo31 en @Ey187 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 39 minuten geleden zei Jeshen: O ja. Ik stond aan het begin stijf van de stress en ja die gedachten bleven ook maar gaan. Dat is bij mij nu echt stukken minder. Vertrouw daar op! Maar als er dan opeens iets opkomt, slechte nacht of slecht zicht, dan verzand ik er weer in. Heeft tijd nodig. Jullie komen er ook doorheen @Eleo31 en @Ey187 @Jeshen dankje voor je bericht. moet er wel bij zeggen ben in december abrupt gestopt met ad, vraag mij dan ook af of die doodgedachtes daar ook met te maken kunnen hebben.of is dit echt benzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 2 uur geleden zei Kannietmeer: Ik ben vanmorgen al direct door het ijs gezakt. Echt niet lekker geslapen, maar wel genoeg. Mijn vriend werkt te hard en heeft niet door dat hij daardoor ten eerste bijna 0 tijd heeft voor mij, en tegelijk vrij knorrig en afwijzend reageert op me. Tijdens het ontbijt gaf hij met een blik aan dat het beter voor hem was als ik niets zei. Het deed me zeer, ik probeerde te vragen waarom hij het vervelend vond dat ik wat zei, en kreeg tranen. Vriend schoot daarvan in de stress, werd boos. ( Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er dan in hem omgaat en hij kan er slecht over praten wat mij weer zorgen baart). We hadden het plan opgevat om naar het strand te gaan, en dat hij dus niet zou werken ( zaterdag en zondag heeft hij wel gewerkt, en werkt hij echt de hele dag.... nee, niet 8 of 10 uur, maar echt wel 12 uur totdat hij naar bed gaat, en nee dat is niet goed voor hem, maar ik krijg hem nog niet zo ver dat hij echt kan de grens kan trekken daarin). Ik voel me dus even kut... En dat komt vast niet door het warme weer of door benzo's. Maar klote is het wel. En aangezien jullie mijn supporters zijn, deel ik het toch maar even hier. Ik hoop dat jullie wel een vredige omgeving ervaren en dat jullie de dag weer overleven. Natte doeken en koud spoelen, zijn wel behulpzaam als je ploft van de hitte. Lieve Liz, Ja relatieperikkelingen zijn er ook altijd nog. Wat ik wel merk is dat ik sneller emotioneel reageer daarop. Ik kan er minder goed mee omgaan dan vroeger. Dus het ligt waarschijnlijk niet direct aan het weer of de benzo's, maar het feit is wel dat we even minder sterk in onze schoenen staan. En over je vriend: werk/privebalans is het moeilijkste dat er is. Ik schrijf er toevallig een artikel over. Belangrijk is dat wat je doet leuk wordt gevonden. Zodra je hard gaat werken en het niet leuk gaat vinden wat je doet, gaat het mis zeggen experts. En als je baas jouw signalen niet oppakt helemaal. Nu is hij eigen baas, maar dat is dan misschien jouw rol in de toekomst. Sterkte schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 3 uur geleden zei Deligaf1: Hoe bedoel je dat? Omdat je nog steeds klachten ervaart na 8 maanden ervan af te zijn? 2 uur geleden zei Ey187: @Eleo31 wat een hel is dit zeg..ervaar jij dit ook het zelfde dan?.het opgesloten gevoel..ja ik weet niet hoe je het uit moet leggen.en hele rare angsten continu het gevoel eruit willen stappen. Ja datbervaar ik ook zo , vooral als ik een slechte dag heb. Je wil eruit. Uit je lichaam stappen , er van af zijn .vreselik gevoel.Maar we gaan hierdoorheen komen Eye! Dit is echt Benzo.Er komen zeker betere dagen. liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden