Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 24-7-2018


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Jeshen:

O boy! Rustig blijvem zitten schat! Niet te veel doen.

Mja, blijven ademen ;) Ik hoorde ook dat ze van het asbestbedrijf geen bouwvakvakantie hebben. Daar baal ik wel van, want dat betekend dus géén 4 weken rust :( Maarja.....'tis nie anders. Accepteren en loslaten. (zegt ze stoer, ahum)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net de huisarts aan de lijn gehad, maar die vind het niet oke om diazepam bij oxazepam te nemen om te gaan afbouwen met oxazepam. Want dan zou ik er een verslaving bij hebben. Ze zei dat ik om de 2 weken een halve eraf zou kunnen halen.ik zei als dat te snel gaat haar antwoord dan nog langzamer als je klachten krijgt.

ik zei ik ervaar nu al klachten onder het gebruik ze vond dit vreemd.is dit vreemd?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Absoluut niet vreemd , ik kreeg AD plus oxazepam .Als ik het terug denk kreeg ik al na ongeveer 4 weken klachten , zgn onttrekkingsverschijnselen van de oxazepam . Dit heeft bij mij maanden parten gespeeld. Werd steeds erger   Hoofdpijn, gevoel band om mijn hoofd etc Ik wilde van de pillen af masr mocht de oxa miet afbouwen. Eerst de AD , volgens mij de verkeerde volgorde.Ik werd slecht of nauwelijks begeleid . Na de AD  afgebouwd te hebben wilde ik zo snel mogelijk van de oxa af, en ben toen in de fout gegaan en heb dit echt VEEL te snel gedaan, maar dacht ondanks heftige klachte : doordouwen , heel stom achteraf bezien. Had ik deze site masr ontdekt dan had ik get anders gedaan!

maar klachten van oxa tijdens gebruik heb ik echt heel heftig gehad!

luefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kannietmeer:

:( Ik ben vanmorgen al direct door het ijs gezakt. Echt niet lekker geslapen, maar wel genoeg.
Mijn vriend werkt te hard en heeft niet door dat hij daardoor ten eerste bijna 0 tijd heeft voor mij, en tegelijk vrij knorrig en afwijzend reageert op me. Tijdens het ontbijt gaf hij met een blik aan dat het beter voor hem was als ik niets zei. Het deed me zeer, ik probeerde te vragen waarom hij het vervelend vond dat ik wat zei, en kreeg tranen. Vriend schoot daarvan in de stress, werd boos. ( Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er dan in hem omgaat en hij kan er slecht over praten wat mij weer zorgen baart). We hadden het plan opgevat om naar het strand te gaan, en dat hij dus niet zou werken ( zaterdag en zondag heeft hij wel gewerkt, en werkt hij echt de hele dag.... nee, niet 8 of 10 uur, maar echt wel 12 uur totdat hij naar bed gaat, en nee dat is niet goed voor hem, maar ik krijg hem nog niet zo ver dat hij echt kan de grens kan trekken daarin). Ik voel me dus even kut... En dat komt vast niet door het warme weer of door benzo's. Maar klote is het wel. En aangezien jullie mijn supporters zijn, deel ik het toch maar even hier.

Ik hoop dat jullie wel een vredige omgeving ervaren en dat jullie de dag weer overleven. Natte doeken en koud spoelen, zijn wel behulpzaam als je ploft van de hitte.

Zijn jullie nog naar het strand geweest, Liz? 

Ik denk eerlijk gezegd dat je vriend zo reageert omdat hij niet goed weet wat hij met je tranen aan moet. Wellicht wat hulpeloosheid van hem, en daardoor wordt hij wellicht kribbig. 
Je vindt vast wel een goed moment om het nog eens met hem ter sprake te brengen.

Knuffel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kaida74:

Mja, blijven ademen ;) Ik hoorde ook dat ze van het asbestbedrijf geen bouwvakvakantie hebben. Daar baal ik wel van, want dat betekend dus géén 4 weken rust :( Maarja.....'tis nie anders. Accepteren en loslaten. (zegt ze stoer, ahum)

Pff, dat is best heftig, die extra prikkels kun je er eigenlijk niet bij hebben. Sterkte en ook voor jou een knuffel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Ey187:

Ik heb net de huisarts aan de lijn gehad, maar die vind het niet oke om diazepam bij oxazepam te nemen om te gaan afbouwen met oxazepam. Want dan zou ik er een verslaving bij hebben. Ze zei dat ik om de 2 weken een halve eraf zou kunnen halen.ik zei als dat te snel gaat haar antwoord dan nog langzamer als je klachten krijgt.

ik zei ik ervaar nu al klachten onder het gebruik ze vond dit vreemd.is dit vreemd?.

Ha @Ey187

Eerlijk gezegd vind ik de reactie van je huisarts vreemd. Hoezo verslaving erbij? Dat is echt niet zo! Als je de Oxazepam geleidelijk vervangt door Diazepam heb je alleen de Diazepam die je moet afbouwen als de substitutie volledig is. Je lichaam moet eerst wel wennen aan de Diazepam, maar er is dan geen sprake meer van Oxazepam ontwenning, de Diazepam neemt het dan over. 

Ook vreemd dat ze het vreemd vindt dat je onder het gebruik al klachten ervaart. Dat moet ze echt weten, er kan ook sprake zijn van tolerantie. Dan is het echt niet vreemd dat je klachten ervaart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ha @Ey187

Eerlijk gezegd vind ik de reactie van je huisarts vreemd. Hoezo verslaving erbij? Dat is echt niet zo! Als je de Oxazepam geleidelijk vervangt door Diazepam heb je alleen de Diazepam die je moet afbouwen als de substitutie volledig is. Je lichaam moet eerst wel wennen aan de Diazepam, maar er is dan geen sprake meer van Oxazepam ontwenning, de Diazepam neemt het dan over. 

Ook vreemd dat ze het vreemd vindt dat je onder het gebruik al klachten ervaart. Dat moet ze echt weten, er kan ook sprake zijn van tolerantie. Dan is het echt niet vreemd dat je klachten ervaart. 

Ja @Cyclad58

maar diazepam is dan geen verslaving erbij?.wat bedoel je met substitutie.hoe zou ik het haar dan uit kunnen leggen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Substitutie is vervanging. Als je de Oxazepam 3 keer per dag neemt kun je ervoor kiezen om eerst de ochtendinname te vervangen  in Diazepam.  Als je daaraan gewend bent de middagdosering vervangen en vervolgens de avonddosering. Is best een gebruikelijke afbouw methode. Zo wet je lichaam er aan en kun je gemakkelijker afbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Ey187:

Wel magnesium gehad, maar dan in olie. Maar geen magnesium gehad bij dit soort klachten met benzo.

Haai, Eleo ik heb heel veel baat gehad bij magnesium citraat, voor mijn ongelofelijke  spierpijn en magnesium olie,  geloof me ik herken dit allemaal, mijn chronische stress is na stoppen oxza. 20 X erger geworden  maar echt gaat heel langzaam maar steeds beetjes weer omhoog klimmen lieve knuffel voor jou en de kanjers. Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...