Lynn86 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 5 uur geleden zei doorbijter: Goedemorgen, Bolletje, slapen gaat redelijk, met de nodige slaapmedicatie dat wel. Alleen dan wel erg gespannen wakker. Dat gevoel dat mn huid in brand staat. Cyclad58, vroeg jij dat niet aan me? Het lijkt alleen of mn huid brand, niet er onder? Kannietmeer, ik neem de lora om half 9, half 1 en half 6, dat zijn de standaardtijden hier. Gisteren ben ik begonnen met ad, we hopen dat ik daar wat rustiger van word. En pas na die tijd gaan we over afbouw lora hebben. Overstappen op dia ga ik dan bespreken. Fijne dag allen, Liefs Hey @Kannietmeer wil je even meelezen Ik vind het vreemd dat je 4 en 5 uur tussen de medicatie hebt en daarna niets van de lora meer Ik heb 4 mg Waarvan ik 2mg pak savonds Ik heb ook drie I names per dag Maar wel 8 uur precies ertussen incl de nacht Daarop ben je stabiel. Ik heb ook wel eens verschillende tijden tussen de lora gezet maar dat ging totaal niet goed Mijn tijden zijn 6:00 14:00 22:00 En de nacht dan is ook 8 uur tussen van 22:00 tot 6:00 Ik heb nu een stabiele spiegelopgebouwd. En nu gaat het goed Tuurlijk is het voor iedereen anders en reageerd ieder lichaam anders maar dit zijn wel aparte tijden Hoe voel jij je over de dag verspreid? Moet wel zeggen dat 8 uur tussen de lora best pittig id Maar misschien zou je in ieder geval na kunnen vragen waarom ze de tijden zo indelen voor jou Probeer met je mee te denken Om je te kunnen helpen Ik zit al 7 jaar met lora Nu afgebouwd zelf van 8mg naar 4mg Veel trainen en sporten heeft een hele belangrijke bijdrage geleverd aan het goed gaan voelen En ben ervan overtuigd dat sporten bijdraagt aan herstel Liefs lynn Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 1 uur geleden zei Ey187: Met mij gaat weer eens super slecht.herkennen jullie ook dat je een opgesloten gevoel/gedachtes hebt(is lastig uit te leggen)maar voor mij voelt het opgesloten.en hele nare angst gedachtes. groetjes. Ja zeker! Ik was voor alles bang. Ben dingen blijven doen om er niet in te hangen. Maar was bang voor de douche, overdag liggen, warmte, zwemmen, alleen zijn en ga zo maar door. Alleen thuis zijn is nog wel een beetje een ding, maar de rest is weg. Bij mij is het nu vooral het slapen, vermoeidheid en wat onrustige gedachten die over zijn. Dus het wordt minder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 (bewerkt) 38 minuten geleden zei Lynn86: Hey @Kannietmeer wil je even meelezen Ik vind het vreemd dat je 4 en 5 uur tussen de medicatie hebt en daarna niets van de lora meer Ik heb 4 mg Waarvan ik 2mg pak savonds Ik heb ook drie I names per dag Maar wel 8 uur precies ertussen incl de nacht Daarop ben je stabiel. Ik heb ook wel eens verschillende tijden tussen de lora gezet maar dat ging totaal niet goed Mijn tijden zijn 6:00 14:00 22:00 En de nacht dan is ook 8 uur tussen van 22:00 tot 6:00 Ik heb nu een stabiele spiegelopgebouwd. En nu gaat het goed Tuurlijk is het voor iedereen anders en reageerd ieder lichaam anders maar dit zijn wel aparte tijden Hoe voel jij je over de dag verspreid? Moet wel zeggen dat 8 uur tussen de lora best pittig id Maar misschien zou je in ieder geval na kunnen vragen waarom ze de tijden zo indelen voor jou Probeer met je mee te denken Om je te kunnen helpen Ik zit al 7 jaar met lora Nu afgebouwd zelf van 8mg naar 4mg Veel trainen en sporten heeft een hele belangrijke bijdrage geleverd aan het goed gaan voelen En ben ervan overtuigd dat sporten bijdraagt aan herstel Liefs lynn Lieve Lynn, Je hebt gelijk dat het zeker met lorazepam het allerbeste goed gelijkmatig verdeeld moet worden over de dag om te voorkomen dat je tussentijdse ontwenning, je klachten onnodig heftig maken. Met de halfwaardetijd van Lorazepam blijf het lastig en zou ik de neiging hebben zelfs deze dosis over meer momenten te willen verdelen. Helaas neemt de GGZ deze dingen eigenlijk niet echt in ogenschouw. Ik vermoed dat op deze manier innemen, de ochtend verschrikkelijk moeilijk is? @doorbijter 20 juli 2018 bewerkt door Kannietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 6 uur geleden zei bolletje: K.N.M. hoe is het verder met jou en met jouw man? We horen je zo weinig over jezelf. Vergeet jezelf niet hé Lieve Bol, Wij gaan best lekker hier. Sinds de kefir gaat het beter met mijn buik dus daar ben ik super blij mee. Mijn mannetje werkt zich een slag in het rond en een fantastisch project en ik kan niet trotser zijn. Ik helpt hem in een stuk administratie etc omdat het een constructie van werken is als zzp'er dus daar komt wel weer wat bij kijken. En ik neem echt mijn tijd wel als ik het even genoeg vind. Woensdag had ik een volle dag en ben ik vrij lang doorgegaan. Daardoor voelde ik donderdag dat ik niets wilde doen, al had ik eigenlijk plannen in mijn hoofd. Dus toen ben ik toch maar op de bank geploft en heb niets gedaan dan wat youtube kijken ( documentaire gekeken) en later zelfs Netflix gekeken. Pas na het avondeten had ik ineens weer zin en dus had de rust geholpen. Toen direct 2 coachingsgesprekken gevoerd en dat ging perfect. 3 uur geleden zei karin123: Ben ook bang dat als ik het niet doe de drempel nog veel hoger wordt en ik helemaal niets meer durf. Durfde ook al niet meer met 20 mg Dia en 30 mg Oxa. Bij de kassa word ik helemaal niet goed, dat duurt allemaal veel te lang. lieve Karin, ik denk dat je je er niet teveel zorgen over moet maken. Eigenlijk gaan al deze klachten weg, zonder moeite, nadat de ontwenning verdwijnt. Pushen heeft meestal weinig zin. Het is gewoon een kwestie van het niet kunnen verwerken van de prikkels op het moment gecombineerd met de angstgevoelens die we ervaren. Veel mensen ervaren dit, zoals je hebt kunnen lezen. Als het niet hoeft, zou ik niet direct gaan pushen, maar jezelf voorlopig de ruimte geven. Gewoon lief zijn voor jezelf! Je bent nog niet klaar met afbouwen toch? Hoe bouw je af op het moment en hoe lang moet je nog? Als je eenmaal bent afgebouwd kan en je merkt dat je meer prikkels aankunt, kan je vanzelf de winkel weer eens proberen als het nu niet perse nodig is. Moet het wel, omdat niemand anders de boodschappen voor je doen kan, dan is het een goede tip van Mito om het op een moment van de dag te doen dat er minder mensen in de winkel zijn. Maar voor mij was het de winkel zelf, de ruimte, het licht, alle spullen, alle kleuren... direct een totale overprikkeling die mijn hersens pijnigden en dat wilde ik alleen maar heel graag weg. Ik kon dan ook niet meer echt kiezen wat ik moest hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 46 minuten geleden zei Kannietmeer: Lieve Lynn, Je hebt gelijk dat het zeker met lorazepam het allerbeste goed gelijkmatig verdeeld moet worden over de dag om te voorkomen dat je tussentijdse ontwenning, je klachten onnodig heftig maken. Met de halfwaardetijd van Lorazepam blijf het lastig en zou ik de neiging hebben zelfs deze dosis over meer momenten te willen verdelen. Helaas neemt de GGZ deze dingen eigenlijk niet echt in ogenschouw. Ik vermoed dat op deze manier innemen, de ochtend verschrikkelijk moeilijk is? @doorbijter Dat dacht ik ook idd Heb het zelf ook zo ervaren Jij waarschijnlijk ook Ik begrijp niet dat ggz dit allemaal zo doet Ze weten zelf niet wat ze doen Hoop dat je kunt overleggen met je behandelaars over waarom ze je dit op deze manier voorschrijven Sterkte lieverd xxxxx Als er iets is of je wil praten mag je altijd pb sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Wederom dank voor t lezen, advies en steun. Ik heb nooit lora voor de nacht gebruikt. En het vreemde is, bedenk ik me nu, dat ik me nachts prima voel als ik wakker ben. Ik zet hier om 00.00 uur de wekker en haal dan slaapnedicatie (geen Pam), maar voel me dan eigenlijk best Ok. En dat terwijl ik om half 6 de laatste heb gehad. 8 uur ertussen is voor mij niet te doen hoor. Nu na 5 uur is het al een hel, hoe zou ik in hemelsnaam 8 uur vil moeten houden. En op zich zijn de ochtend qua ontwenningsklachten niet eens het ergst. Die kan ik best tot half 9 uitstellen. Mmmm, zou er dan toch iets anders aan de hand zijn dal enkel deze ellendige verslaving. Want eigenlijk zou ik me s nachts ook slecht moeten voelen door ontwenningsverschijnselen, of snap ik het nu niet helemaal. Ik dacht dat door t slapen mn hoofd wat rustiger word en ik er dan geen last van heb, maar das idd een vreemde redenering bij een verslaving. Dan zou ik eerder s nachts bij t wakker worden ook moeten snakken naar een Pam en s morgens ook direct Wat vinden jullie daar van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 3 uur geleden zei Ey187: Met mij gaat weer eens super slecht.herkennen jullie ook dat je een opgesloten gevoel/gedachtes hebt(is lastig uit te leggen)maar voor mij voelt het opgesloten.en hele nare angst gedachtes. groetjes. Herkenbaar Ey. Als ik het goed heb is het de angst die dat doet, een soort zelfbescherming als er teveel angst is. Heb het heel vaak en is heel beangstigend, net of je van de wereld vervreemd bent en van jezelf. Ze noemen het geloof ik derealisatie en depersonalisatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 3 uur geleden zei Lynn86: Hoi karin Ik heb ook veel angst gehad om naar buiten te gaan Heb nu sinds drie weken een pup en geloof me Je gaat graag naar buiten met zo'n lieve kleine frummel Het heeft mij echt geholpen Mijn meisje is nu echt mijn maatje Heerlijk lange wandelingen maken En gedachten op 0 Groetjes lynn Hallo lynn, Wat fijn om te lezen dat het goed kan uitpakken. Goed dat jij de stap hebt genomen. Is het gemakkelijker naar buiten te gaan als je een hond hebt want je moet natuurlijk? Helpt het bij de angst? Het leidt af waarschijnlijk? Groetjes Karin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Jeshen: Ja zeker! Ik was voor alles bang. Ben dingen blijven doen om er niet in te hangen. Maar was bang voor de douche, overdag liggen, warmte, zwemmen, alleen zijn en ga zo maar door. Alleen thuis zijn is nog wel een beetje een ding, maar de rest is weg. Bij mij is het nu vooral het slapen, vermoeidheid en wat onrustige gedachten die over zijn. Dus het wordt minder! Je bericht viel me op, vooral dat je voor alles bang was, dat heb ik ook, voor de normaalste dingen. Jij bent dus ook gewoon die dingen aangegaan? Ik heb weinig energie maar moet het toch maar proberen dan? Had jij nog energie daarvoor? Of ook kleine stapjes doen? Het lijkt wel of ik alles opnieuw moet leren, heel raar. Groetjes Karin. 20 juli 2018 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Even een vraag hoe kan ik de oxazepam nu het best verdelen over de dag?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 1 uur geleden zei karin123: Je bericht viel me op, vooral dat je voor alles bang was, dat heb ik ook, voor de normaalste dingen. Jij bent dus ook gewoon die dingen aangegaan? Ik heb weinig energie maar moet het toch maar proberen dan? Had jij nog energie daarvoor? Of ook kleine stapjes doen? Het lijkt wel of ik alles opnieuw moet leren, heel raar. Groetjes Karin. @karin123, Mijn ervaringen met angst tijdens de afbouw/ontwenning zijn vreemd en alleen verklaarbaar door de relatie met benzo's. Ik had geen angst voor winkels, gezelschap, werken, autorijden en sociale activiteiten. Als ik in een file stond was ik de rust zelve. Als ik daarentegen thuis was en niets omhanden had sloeg de chemische onrust onverbiddelijk toe. Om vervolgens weer te verdwijnen als ik staat was om dingen te doen. Mijn mening is dat het niet om de beruchte angst- en paniekaanvallen gaat, maar puur om de chemische reactie op benzo's omdat het centrale zenuwgestel van slag is en langzaam moet herstellen. Dat sterkt mij in de mening dat het weer overgaat. Ik wil het zeker niet bagatelliseren, want de angst die je voelt is gewoon rot. Bedenk dat het niet vanuit jezelf komt, maar benzo gerelateerd is. Als je straks windows krijgt (goede, normale momenten, wat hoop ik voor je dat dat snel gebeurt) merk je het verschil. Sterkte! Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 2 uur geleden zei doorbijter: Wederom dank voor t lezen, advies en steun. Ik heb nooit lora voor de nacht gebruikt. En het vreemde is, bedenk ik me nu, dat ik me nachts prima voel als ik wakker ben. Ik zet hier om 00.00 uur de wekker en haal dan slaapnedicatie (geen Pam), maar voel me dan eigenlijk best Ok. En dat terwijl ik om half 6 de laatste heb gehad. 8 uur ertussen is voor mij niet te doen hoor. Nu na 5 uur is het al een hel, hoe zou ik in hemelsnaam 8 uur vil moeten houden. En op zich zijn de ochtend qua ontwenningsklachten niet eens het ergst. Die kan ik best tot half 9 uitstellen. Mmmm, zou er dan toch iets anders aan de hand zijn dal enkel deze ellendige verslaving. Want eigenlijk zou ik me s nachts ook slecht moeten voelen door ontwenningsverschijnselen, of snap ik het nu niet helemaal. Ik dacht dat door t slapen mn hoofd wat rustiger word en ik er dan geen last van heb, maar das idd een vreemde redenering bij een verslaving. Dan zou ik eerder s nachts bij t wakker worden ook moeten snakken naar een Pam en s morgens ook direct Wat vinden jullie daar van? Fijn dat je je snachts beter voelt. Waarom zet je om 00.00 uur je wekker om ook nog slaapmedicatie te krijgen? Wat krijg je dan? ( want geen pam wil nog niet zeggen dat het niet tegen werkt). Blijkbaar doet de rust en prikkelvrije tijd van de nacht je goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 3 uur geleden zei karin123: Hallo lynn, Wat fijn om te lezen dat het goed kan uitpakken. Goed dat jij de stap hebt genomen. Is het gemakkelijker naar buiten te gaan als je een hond hebt want je moet natuurlijk? Helpt het bij de angst? Het leidt af waarschijnlijk? Groetjes Karin. Hey I'm het begin vond ik het heel moeilijk Maar na een paar keer vond ik het erg leuk Ik heb ook kindjes die meegaan Afleiding geeft het zeker En je komt ook andere mensen tegen met hondjes om een praatje te maken Dus sociaal contact verbetert ook Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 1 uur geleden zei Cyclad58: @karin123, Mijn ervaringen met angst tijdens de afbouw/ontwenning zijn vreemd en alleen verklaarbaar door de relatie met benzo's. Ik had geen angst voor winkels, gezelschap, werken, autorijden en sociale activiteiten. Als ik in een file stond was ik de rust zelve. Als ik daarentegen thuis was en niets omhanden had sloeg de chemische onrust onverbiddelijk toe. Om vervolgens weer te verdwijnen als ik staat was om dingen te doen. Mijn mening is dat het niet om de beruchte angst- en paniekaanvallen gaat, maar puur om de chemische reactie op benzo's omdat het centrale zenuwgestel van slag is en langzaam moet herstellen. Dat sterkt mij in de mening dat het weer overgaat. Ik wil het zeker niet bagatelliseren, want de angst die je voelt is gewoon rot. Bedenk dat het niet vanuit jezelf komt, maar benzo gerelateerd is. Als je straks windows krijgt (goede, normale momenten, wat hoop ik voor je dat dat snel gebeurt) merk je het verschil. Sterkte! Dank je wel voor de herkenning, het is ook zo raar omdat ik dat nooit heb gehad toen ik nog 30mg oxa slikte en daarna aan de AD ben gezet wat fout ging en dus nog meer Oxa en DIa erbij van de dokter. Ik hoop ook dat het eens leefbaar wordt. Groetjes Karin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 26 minuten geleden zei Lynn86: Hey I'm het begin vond ik het heel moeilijk Maar na een paar keer vond ik het erg leuk Ik heb ook kindjes die meegaan Afleiding geeft het zeker En je komt ook andere mensen tegen met hondjes om een praatje te maken Dus sociaal contact verbetert ook Xxx Herken dat nog van toen ik een hond had, die sociale contacten. Ben er nu ook angstig voor net of ik in mezelf kruip zo raar. Ik zal het nog eens overwegen. Groetjes Karin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 2 minuten geleden zei karin123: Herken dat nog van toen ik een hond had, die sociale contacten. Ben er nu ook angstig voor net of ik in mezelf kruip zo raar. Ik zal het nog eens overwegen. Groetjes Karin. Ik herken je gevoel Ik voelde mezelf ook altijd zo Maar je krijgt er zoveel voor terug Misschien kun je eerst een oppas hondje lenen En daar mee gaan wandelen Dan kun je ervaren hoe het is Mocht het goed gaan en fijn zijn kun je altijd nog kijken toch Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 6 uur geleden zei karin123: Je bericht viel me op, vooral dat je voor alles bang was, dat heb ik ook, voor de normaalste dingen. Jij bent dus ook gewoon die dingen aangegaan? Ik heb weinig energie maar moet het toch maar proberen dan? Had jij nog energie daarvoor? Of ook kleine stapjes doen? Het lijkt wel of ik alles opnieuw moet leren, heel raar. Groetjes Karin. Je moet het zeker niet forceren. Bouw het op. Met liggen, ben ik begonnen met 2 minuten en zo richting 15 minuten. En soms gaat het niet, gewoon nog een keer proberen. En bedenk je inderdaad wat cyclad zegt: het is niet echt. Maar dat kon ik destijds ook niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 11 uur geleden zei Lynn86: Ik herken je gevoel Ik voelde mezelf ook altijd zo Maar je krijgt er zoveel voor terug Misschien kun je eerst een oppas hondje lenen En daar mee gaan wandelen Dan kun je ervaren hoe het is Mocht het goed gaan en fijn zijn kun je altijd nog kijken toch Groetjes Ik zal het overwegen als de warmte voorbij is want ik durf niet in de zon te lopen. Groetjes Karin. Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 23 uur geleden zei Ey187: Met mij gaat weer eens super slecht.herkennen jullie ook dat je een opgesloten gevoel/gedachtes hebt(is lastig uit te leggen)maar voor mij voelt het opgesloten.en hele nare angst gedachtes. groetjes. Ja dat gevoel herken ik zeker, een soort gevangen zitten in je eigen lichaam! ook de andere dingen waarover geschreven wordt . Het winkelen , ik ga alleen maar kleine winkels in voor een boodschapje , een supermarkt is voor mij nog niet te doen. Hopelijk komt dat allemaal weer goed. gisteren redelijke dag gehad , vandaag weer 3 stappen terug helaas! we strijden door ! liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Dank je Dis, daar moeten we maar op vertrouwen!Fijn dat jij al zulke stappen hebt gemaakt! Liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 3 uur geleden zei Dis: Ik herken het maar al te goed. Geloof me het wordt langzaam beter. Probeer jezelf steeds een beetje uit te dagen, stapje voor stapje. Toevallig ben ik net terug van de "grote boodschappen voor de hele week" in een drukke AH. Twee maanden geleden was ik gillend naar buiten gerend, nu heb ik alles rustig bij elkaar gezocht en lekker met de airco op 20 in de auto naar huis. Vandaag doe ik niets meer wat niet nodig is. Ik ga dadelijk een leuke film kijken met een glas koude cola en straks lekker eten. Zet hem op, geloof me het gaat beter worden! Dus dit gevoel is voor jou ook herkenbaar?.ik kan dit gevoel niet eens uitleggen...maar opgesloten en continu dood gedachtes en vervreemd van alles en iedereen om mij heen.wordt helemaal gek van deze angsten noem het maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 (bewerkt) 4 uur geleden zei Dis: Ik herken het maar al te goed. Geloof me het wordt langzaam beter. Probeer jezelf steeds een beetje uit te dagen, stapje voor stapje. Toevallig ben ik net terug van de "grote boodschappen voor de hele week" in een drukke AH. Twee maanden geleden was ik gillend naar buiten gerend, nu heb ik alles rustig bij elkaar gezocht en lekker met de airco op 20 in de auto naar huis. Vandaag doe ik niets meer wat niet nodig is. Ik ga dadelijk een leuke film kijken met een glas koude cola en straks lekker eten. Zet hem op, geloof me het gaat beter worden! Dis toen je twee maanden gillend naar buiten rende kwam toen ook alles op je af? Al die kleuren en geluiden e.d.? En wiebelig op de benen en warrig hoofd enz. ? 21 juli 2018 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 38 minuten geleden zei Dis: @Ey187 en @karin123 Afleiding zoeken! Blijf niet in je circel. En inderdaad heb ik ook wel eens wiebelig en draaierig gestaan, ik moest me met een vinger tegen de schappen steunen. Dit is een paniekaanval wat jullie beschrijven. Besef dat als je het krijgt, als je het weet is het makkelijker. Het gaat weg, je zal niet flauwvallen. Blijf jezelf een beetje uitdagen. Het gaat een keer weg. Op een dag besef je dat het al een tijdje geleden was dat je zoiets had, het groeit weg! Dat is het probleem de circel. En ik moet eerst stabiliseren en heb het gevoel dat dat niet kan met Oxa.Heb het KNM voorgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden