Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 20-7-2018


Aanbevolen berichten

Goeie morgen superfrummels,

K.N.M. hoe is het verder met jou en met jouw man? We horen je zo weinig over jezelf. Vergeet jezelf niet hé:lips:

En ????????????????????hoe hebben we geslapen? Hier weer prima en m'n bed ligt er s' ochtends nog hetzelfde bij als toen ik erin stapte, dus het is niet te warm geweest.

Doorbijter hoe is het vannacht met jou gegaan? Beetje kunnen pitten lieverd?

Moghu Karin.:rose:

Kaida ben je wat rustiger geworden en hoe heb jij geslapen?

POEP#$%&* Ik heb twee honden 1 superslim die andere een beetje heel erg dom, en een grote diepe vijver met heel weinig water. Ziet die domme spruit dat niet.Honden Plaatjes Een Lachende Hond   Tja.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Bolletje, slapen gaat redelijk, met de nodige slaapmedicatie dat wel. Alleen dan wel erg gespannen wakker. Dat gevoel dat mn huid in brand staat. Cyclad58, vroeg jij dat niet aan me? Het lijkt alleen of mn huid brand, niet er onder? 

Kannietmeer, ik neem de lora om half 9, half 1 en half 6, dat zijn de standaardtijden hier. Gisteren ben ik begonnen met ad, we hopen dat ik daar wat rustiger van word. En pas na die tijd gaan we over afbouw lora hebben. Overstappen op dia ga ik dan bespreken.

Fijne dag allen,

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bolletje,

 

Hier ook goed geslapen zoals altijd eigenlijk, dat is het enige dat goed gaat.

Airco op de slaapkamer gelukkig.

Verder heel labiel en slap vandaag weer.

Zit ook te denken om weer een hond te nemen maar weet niet of dat een goed idee is nu.

 

Groetjes Karin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei doorbijter:

Goedemorgen,

Bolletje, slapen gaat redelijk, met de nodige slaapmedicatie dat wel. Alleen dan wel erg gespannen wakker. Dat gevoel dat mn huid in brand staat. Cyclad58, vroeg jij dat niet aan me? Het lijkt alleen of mn huid brand, niet er onder? 

Kannietmeer, ik neem de lora om half 9, half 1 en half 6, dat zijn de standaardtijden hier. Gisteren ben ik begonnen met ad, we hopen dat ik daar wat rustiger van word. En pas na die tijd gaan we over afbouw lora hebben. Overstappen op dia ga ik dan bespreken.

Fijne dag allen,

Liefs

Goedemorgen Doorbijter,

 

Dat met die huid heb ik altijd op mijn hakken als ik er op leun heel raar.

Ben benieuwd hoe jij op de DIa reageert als dat gaat gebeuren.

Moet je daar ook van alles doen?

Ik had dat wel bij de opname.

 

Groetjes Karin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei doorbijter:

Goedemorgen,

Bolletje, slapen gaat redelijk, met de nodige slaapmedicatie dat wel. Alleen dan wel erg gespannen wakker. Dat gevoel dat mn huid in brand staat. Cyclad58, vroeg jij dat niet aan me? Het lijkt alleen of mn huid brand, niet er onder? 

Kannietmeer, ik neem de lora om half 9, half 1 en half 6, dat zijn de standaardtijden hier. Gisteren ben ik begonnen met ad, we hopen dat ik daar wat rustiger van word. En pas na die tijd gaan we over afbouw lora hebben. Overstappen op dia ga ik dan bespreken.

Fijne dag allen,

Liefs

Hoi doorbijter, 

dat heb ik ook, soms alleen mijn voetzolen.  ‘, maar ook af en toe mijn hele lichaam . Deze sensatie wordt ook beschreven bij de ontwenning.Het is een heel naar gevoel , gaat ook weer over, maar komt en gaat soms.

liefs Eleo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een vraag aan iedereen die er verstand van heeft:)

Is het verstandig om toch zo nu en dan een winkel in te gaan want de angst is erg groot omdat te doen?

Ik ben zo wiebelig en labiel vandaar.

Ben anders bang dat ik het nooit meer durf.

Iemand daar ervaring mee?

Groetjes Karin.

Oh ja waar staan de smileys?

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zou ik wel doen, ik had er ook zo'n moeite mee. Ook al is het maar een kwartiertje, ik maakte wel eens een reis van een uur om 5 minuten in een winkel te kijken en reed dan weer een uur terug. Wanneer ik er nu op terug kijk was dat best bizar. Ik probeerde om een gegeven moment iedere dag ergens naar toe te gaan, dit heeft veel benzine gekost (haha).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei mito:

Ja zou ik wel doen, ik had er ook zo'n moeite mee. Ook al is het maar een kwartiertje, ik maakte wel eens een reis van een uur om 5 minuten in een winkel te kijken en reed dan weer een uur terug. Wanneer ik er nu op terug kijk was dat best bizar. Ik probeerde om een gegeven moment iedere dag ergens naar toe te gaan, dit heeft veel benzine gekost (haha).

Hallo Mito,

 

Vind het al knap dat je in de auto kon rijden dat kan ik nu niet, ook teveel prikkels, krijg niet alles mee en alles is dan nog meer stress.

Maar naar de winkel gaan is dus een goed idee dan maar met de man.

Bedankt voor je antwoord.

Groetjes Karin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bolletje:

Doorbijter talgpoeder Menthol verkoeld. Probeer dat eens te halen.

Karin ik zou niet zonder dieren kunnen. Ik ben alleen dus praat vaak tegen hun. Ik heb afleiding

Ik heb ook een hond gehad 15 jaar lang tot 2011.

Precies voor de afleiding daar zit ik ook aan te denken maar durf het niet goed aan vanwege mijn angsten om naar buiten te gaan e.d.

ZIt nog behoorlijk in tweestrijd.

Een hond neem je voor het leven en niet voor even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei mito:

Nee in de auto rijden kon helemaal niet, was ook totaal niet vertrouwd maar ik deed het wel, anders kwam ik helemaal nergens meer.

Gelukkig herkenning.

Dat heb ik dus ook, dat ik nergens meer kom, misschien eerst even in de buurt proberen te rijden dan kan er niet veel gebeuren.

Maar helemaal alleen dat durf ik echt niet met die angst en slapte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat auto rijden van mij toen was bijzonder, ik miste ook wel eens een rood licht maar het ging altijd net goed (zeker een engeltje gehad).

Mijn fout in het begin was dat ik veel te lang in die winkels bleef hangen, toen ik dit verkorte tot 5-15 min. ging het wel goed. Maar een beetje onrust houdt je in het begin toch wel. Maar de drempel wordt veel te groot wanneer je dit uitstelt. Ik kon ook heel zenuwachtig worden van verkopers die mij vroegen of ze me misschien konden helpen, later leerde ik deze lui direct af te wimpelen. Het is toch een beetje zoeken in het begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mito,

Dan heb je echt veel geluk gehad met het autorijden.

Winkels:

Herken ik  zeker, ben er laatst in 3 geweest en dat was veel teveel dus 1 winkel en heel kort om te oefenen.

Ben ook bang dat als ik het niet doe de drempel nog veel hoger wordt en ik helemaal niets meer durf.

Durfde ook al niet meer met 20 mg Dia en 30 mg Oxa.

Bij de kassa word ik helemaal niet goed, dat duurt allemaal veel te lang.

 

Groetjes Kairn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zijn lastige dingen, het is de kunst om dit heel rustig op te bouwen. De plaatselijke supermarkt was het ergste daar komen allemaal bekenden die je vragen hoe het met je gaat.

Dat hielp bij mij averechts, dus ik ging gewoon 20km verderop naar de super.

En zelf scannen ben je van die wachtrij af.

bewerkt door mito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik heb daar ook last van in winkels ofzo om boodschappen te doen voor al als het druk is of er staan poortjes zodat je niet ineens de winkel uit kan lopen. Soms gaat het wel en soms ook niet @mito ook ik doe dat ga in een ander dorp boodschappen doen en op tijden waar het rustig is in de winkel dan ga ik naar binnen. @karin123 en bij mij is de kassa ook het hoogste punt dan ben ik net een rat in het nauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei mito:

Ja zijn lastige dingen, het is de kunst om dit heel rustig op te bouwen. De plaatselijke supermarkt was het ergste daar komen allemaal bekenden die je vragen hoe het met je gaat.

Dat hielp bij mij averechts, dus ik ging gewoon 20km verderop naar de super.

En zelf scannen ben je van die wachtrij af.

Mijn man doet de boodschappen gelukkig, ik ga alleen om te proberen voor 1 ding.

En dan wat jij ook zegt hopen dat je niemand tegenkomt.

Zelf scannen kan hier nog niet, we lopen een beetje achter:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen.

Ik heb daar ook last van in winkels ofzo om boodschappen te doen voor al als het druk is of er staan poortjes zodat je niet ineens de winkel uit kan lopen. Soms gaat het wel en soms ook niet @mito ook ik doe dat ga in een ander dorp boodschappen doen en op tijden waar het rustig is in de winkel dan ga ik naar binnen. @karin123 en bij mij is de kassa ook het hoogste punt dan ben ik net een rat in het nauw.

Gelukkig ook heel herkenbaar bij jou Delifraf.

En die kassa he.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben opgenomen geweest om af te bouwen maar dat ging op een hele nare manier.

Ook veel te veel onrust daar kwam er totaal overspannen vandaan, dus nog erger.

Zit nog steeds op 3 mg Dia en 50 mg Oxa en 15 mg Mirtazapine,  maandag weer opgehoogd vanaf 7,5 mg, dat ging niet goed.

Nu even pas op de plaat want ik kan al niets meer en alles is stress.

Hoe gaat het bij jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei karin123:

Ik heb ook een hond gehad 15 jaar lang tot 2011.

Precies voor de afleiding daar zit ik ook aan te denken maar durf het niet goed aan vanwege mijn angsten om naar buiten te gaan e.d.

ZIt nog behoorlijk in tweestrijd.

Een hond neem je voor het leven en niet voor even.

Hoi karin

Ik heb ook veel angst gehad om naar buiten te gaan

Heb nu sinds drie weken een pup en geloof me

Je gaat graag naar buiten met zo'n lieve kleine frummel

Het heeft mij echt geholpen

Mijn meisje is nu echt mijn maatje

Heerlijk lange wandelingen maken

En gedachten op 0

Groetjes lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...