bolletje Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 (bewerkt) Ach kruidje, je weet nooit wanneer je dood gaat dus ook niet hoe oud voelt. Als je het vol kan houden tot je 100e ben je tegen die tijd al lang vergeten wat alc. is, laat staan wat voor 'n effect het heeft 9 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Ik was gisteren op een feest. Had het net met mijn dochter over roken gehad, dat dat slecht is. (Begon zij over) En over hoe de inzichten daarover zijn veranderd. Toen zei ik dat drinken ook niet goed is. Dat men daar steeds meer achter komt. En dat toch de meeste volwassenen dat doen. Zij vertelde dat ik de enige volwassene was die ze kende geen alcohol drinkt. Op het feest was ook elke volwassene aan de alcohol. Tot ik 1 alcolvrije trof. Met polyneuropathie. Later hoorde ik via via dat alcohol een groot probleem was (geweest) in het leven van deze oude persoon. De kinderen wezen er ook steeds op dat geen alcohol van toepassing was. Ik ben mezelf heel dankbaar dat ik mijn kinderen (en mezelf natuurlijk!) net op tijd behoed heb voor erger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Goedemorgen, Heel veel sterkte @NickyLJ80 Tegenwoordig word ik misselijk als ik aan alcohol denk dat is wel handig Hoe bevalt de rollator @Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 5 uur geleden zei Antoinnette: Dagpact Lars Rosa Yana Antoinnette Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 5 uur geleden zei Lika: Ik ben mezelf heel dankbaar dat ik mijn kinderen (en mezelf natuurlijk!) net op tijd behoed heb voor erger.... Juist Lika ik kan niet vaak genoeg waarschuwen eindig niet zoals ik. Dan loop je inderdaad met 61 jaar met een rollator woon je in een tehuis heb je hulp nodig. Natuurlijk dat hoeft niet bij iedereen maar het kan wel. Ik kan het nog na vertellen dat dan wel weer. Mijn geluk rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 @NickyLJ80, wat een verschrikkelijk droevig nieuws Ik kon onze poes soms wel de nek omdraaien maar wat een gemis als ze er plots niet meer zijn. Veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Ik ben in weer en wind de laatste dagen. Overmorgen vertrekken we op reis. Kijk er naar uit! Voor nu nog effe druk in geregel hier en daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Wat zeg je? @Reacher en ik mogen mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Hoe dik zijn jullie? Koffer is ni heel groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 allebei broodmager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Lars: allebei broodmager Zotteke Ik zie jou wel als een lange zwabber met spillebenen en een speedo broekkie 9 juli 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Vanwege privacy mijn gezicht beetje verborgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Whoehahaaa Lekker stuk jij Ik moet weer ff verder doen. Om t op zijn ollands te zeggen..ik vind je een kanjer @Lars. Je mag vet trots op jezelf zijn! En dan heb ik t niet eens over je looks Later alligator Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Ik meld me geslaagd af voor het Dagpact. Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Was een lekker dagje. Gewerkt en net een les chi kung (?) gedaan. Leuk! Even eruit en in beweging. Dat is zo goed voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2018 Ik kreeg vandaag een mooie fles port cadeau, na het eten de gasten een glaasje ingeschonken, hij rook lekker maar ik ben weer geslaagd voor het dagpact. Ik wens iedereen een goede nacht met mooie dromen. Lika en rosa45 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Geslaagd voor het dagpact van gisteren (Top gedaan Yana ) Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden