Spring naar bijdragen

Maandag 9 juli 2018

Lars

Aanbevolen berichten

Ach kruidje, je weet nooit wanneer je dood gaat dus ook niet hoe oud voelt. Als je het vol kan houden tot je 100e ben je tegen die tijd al lang vergeten wat alc. is, laat staan wat voor 'n effect het heeft;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was gisteren op een feest. Had het net met mijn dochter over roken gehad, dat dat slecht is. (Begon zij over) 

En over hoe de inzichten daarover zijn veranderd.

Toen zei ik dat drinken ook niet goed is. Dat men daar steeds meer achter komt. En dat toch de meeste volwassenen dat doen.

Zij vertelde dat ik de enige volwassene was die ze kende geen alcohol drinkt. 

Op het feest was ook elke volwassene aan de alcohol. Tot ik 1 alcolvrije trof. Met polyneuropathie. Later hoorde ik via via dat alcohol een groot probleem was (geweest) in het leven van deze oude persoon. De kinderen wezen er ook steeds op dat geen alcohol van toepassing was.

Ik ben mezelf heel dankbaar dat ik mijn kinderen (en mezelf natuurlijk!) net op tijd behoed heb voor erger....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lika:

Ik ben mezelf heel dankbaar dat ik mijn kinderen (en mezelf natuurlijk!) net op tijd behoed heb voor erger....

Juist Lika ik kan niet vaak genoeg waarschuwen eindig niet zoals ik. Dan loop je inderdaad met 61 jaar met een rollator woon je in een tehuis heb je hulp nodig. Natuurlijk dat hoeft niet bij iedereen maar het kan wel. Ik kan het nog na vertellen dat dan wel weer. Mijn geluk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...