Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 juli

Aanbevolen berichten

Tjeetjewillemina! Heeft België gisteren toch gewonnen zekers :musicnote:

We zaten tijdens de match nog op de bus naar huis dus hebben enkel wat bij de busburen kunnen gluren. Was wel grappig want die naast ons gaven telkens rustig de score.

Achteraan de bus zat dan weer een paar dat heel hard begon te roepen bij een goal. Maar zij hadden vertraging op hun toestel :D. Dus zei de ene buur 'yes, 0-1 voor België, hoorde je 5 minuten later pas de andere kelen :D

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter is wel geen lolletje om met te gaan winkelen. Behalve dan dat moment toen ze werd aangesproken door een hollandse dame. Ik lag in een deuk.

De dame spreekt haar aan en zegt 'jij bent vast bekend hier'. Waarop mijn dochter totaal in de war antwoordt met t typische vlaamse 'HUH?'. Dus vraagt die dame 'ben jij bekend hier?' Waarop mijn dochter nog steeds met haar mond vol tanden staat. T is maar pas dan dat ik merk dat ze werd aangesproken dus ik kijk naar de dame en ze stelt me dezelfde vraag. Ik zeg haar dat we niet van de omgeving zijn en de dame gaat verder.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja.... ik kan er ook niets anders van maken dit keer Fleur, hoe graag ik ook had gewild. 
Maar goed, het leven bestaat gelukkig uit meer dan voetbal, hihi... 
Jullie hebben in ieder geval een leuk dagje Holland gehad gisteren... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei fleurtje:

Ook heeeeeel klantvriendelijk. Op t randje van creepy. Kunnen wij nog wat van leren! 

:lol:

Nou, je wilt niet weten hoeveel botte en onaardige ollanders er ook nog rondlopen hoor Fleur.. 
Weet je: overal wonen mensen en overal heb je botte en nare mensen en overal gelukkig ook aardige en mooie mensen... 
En dat kruipende van sommige mensen.... bleeeeehhh... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeel veel plezier met je nieuwe wasmesjien... 

:musicnote:Kleine wasjes... grote wasjes, gooi ze in de wasmesjien:musicnote:.. 

En jullie ook een goedemorgen Bol en Kruidje... 
Ik ga ook mijn boefje even uitlaten ben een beetje laat vandaag... 

Overigens... Francoise... heeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijne vakantie meis, lekker genieten.. :):sun::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen , vandaag een stress dag . Nog zoveel om aan te denken en te doen . Koffers pakken, wasje draaien , nagels lakken , boodschappen voor de  thuisblijver, zoon wegbrengen , nog een verjaardag en dat eeuwige getrut met die koffers ivm overgewicht . Ik blijf maar inladen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

Lag vreselijk vroeg in bed gisteren, dus helaas ook vreselijk vroeg wakker
Maar wel al veel huishoudklusjes gedaan, want moet straks naar twee werkadressen

Vanmiddag lunchen met jongste dochter

(Nog een verlaat moederdagcadeautje)
Hoe leuk is dat :)

En Fleur;

Gefeliciteerd met jullie  voetbaloverwinning
Wij leven mee hoor, als we zelf niet kunnen winnen, dan maar juichen voor onze zuiderburen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Vandaag lekker dagje sauna. Is 18 jaar geleden dat ik naar zoiets geweest ben. Ben benieuwd. Trakteer mezelf want 11 maanden droog vandaag alweer. Tijd gaat zo hard. Weet nog héél goed hoe ik me voelde 11 maanden geleden. 

Françoise fijne vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Gefeliciteerd Fleurtje,  jullie voetballers doen het goed! 

Françoise fijne vakantie en Nicky veel plezier in de sauna! 

Hier komen vandaag ongeveer 40 gasten voor een barbecuefeest. Er komt zo een bedrijf de feesttent neerzetten en statafels brengen en zo en vanmiddag komt de bbq-cateraar inclusief kok, ik hoef zelf dus weinig meer te doen dat hapjes klaarmaken en de feestversiering op te hangen ( mijn man is 60 jaar geworden). Ben al wel de hele week bezig geweest om voor en na mijn werk het huis en de tuin opgeruimd en netjes te krijgen, wat een toestand eigenlijk. 

Maar goed, snel in de kleren maar, want ze komen zo de tent opzetten. Fijne dag allen! :-)

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...