Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 26-6-2018


Aanbevolen berichten

Goedes s' morgens Kanjertjes,

Heb net m'n tanden gepoetst dus voor iedereen een Plaatjes Kusjes knuffelsKaida vannacht een beetje beter geslapen lieverd? Ik hoop het zo voor je.

Gisteren boodschappen gedaan maar wat vergeten dus weer terug naar de bloemenzaak. Kijk eens K.N.M. helemaal voor jou.Bloemen Plaatjes

 

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeochtend.

lekker weertje vandaag in het zonnige brabant:) Er staat nog niks op de planning. 

Fijne dag allemaal!

Identify your problems, but give your power and energy to solutions.” – Tony Robbins

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen! Allemaal een (beetje?) geslapen? Mijn nacht was weer bagger. Om de 3 kwartier wakker... zo bizar. 

Zo naar de arts van het GGZ. Eens kijken wat zij er van vindt. Ik hoop dat ze bruikbare tips heeft, want dit schiet niet op zo. Je kunt me opvegen ondertussen....

@MyBattle dat suizen van mijn oren heb ik ook. Soort gegons. Een paar seconden en dan trekt het weer weg. Heel apart... Nooit gehad ook, maar sinds een week ofzo

Nou lieffies, ik ga er vandoor! Laterrrssss

 

ps: ze zijn met het leggen van de stalen vloerplaten begonnen ivm renovatie van de flat. Wat een *piep*herrie zeg! Volgende fase is de hele flat in de steigers en volgende week woensdag een nieuw voorraam. Het begin is gemaakt.... Help! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,

Wat minder actief op het forum. Meer werken zorgt ervoor dat ik qua tijd, naast de kids word opgeslokt. Maar goed nieuws: gisterenavond 23 uur naar bed gegaan. Snel weggevallen. Mijn vriend 45 min later wel gehoord en vervolgens was het 6.30, tijd om op te staan! Dus niet wakker geworden! Voor het eerst weer doorgeslapen. Ik realiseer mij dat dit niet betekent dat ik nu van het slaapprobleem af ben, maar het is weer een stap. 

Ik hoop dat het ook jullie hoop geeft. @Kaida74 bijvoorbeeld, die ook steeds wakker wordt. Het komt, het komt...

En nu weer voetbal kijken. Spannend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Deligaf1 lief dat je er naar vraagt. Met de arts gehad over het bizarre slechte slapen. Ik heb voor 2 weken (weer) oxa meegekregen. Afgelopen nacht daar redelijk op geslapen.

Verder gaf ze aan dat dat het misschien (na mijn vakantie naar Frankrijk) toch slim is, ondanks de herrie van de renovatie , af te gaan bouwen. Als ik door het lawaai niet slaap dan scheelt dat 1 dosis. Want meestal wordt ik rond half 5 wakker en neem ik 2 tabletten en daar slaap ik dan zo'n 2 a 3 uur op. Om half 8 beginnen de bouwvakkers en dan ben ik echt klaarwakker, want ze gaan boren en breken.... jeuj....

We zijn ook aan het kijken of we een rustige slaapplaats bij mijn vriend kunnen maken (hij snurkt nogal, dus daarom slapen we niet vaak samen)  

Oer de omzetting naar Diazepam was ze niet erg enthousiast. Het is een kalmeringsmiddel en geen slaapmiddel. Dus nog meer wakker liggen of zelfs niet slapen.... Dus waarschijnlijk toch afbouwen met de zopiclon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Jeshen:

Beste allemaal,

Wat minder actief op het forum. Meer werken zorgt ervoor dat ik qua tijd, naast de kids word opgeslokt. Maar goed nieuws: gisterenavond 23 uur naar bed gegaan. Snel weggevallen. Mijn vriend 45 min later wel gehoord en vervolgens was het 6.30, tijd om op te staan! Dus niet wakker geworden! Voor het eerst weer doorgeslapen. Ik realiseer mij dat dit niet betekent dat ik nu van het slaapprobleem af ben, maar het is weer een stap. 

Ik hoop dat het ook jullie hoop geeft. @Kaida74 bijvoorbeeld, die ook steeds wakker wordt. Het komt, het komt...

En nu weer voetbal kijken. Spannend!

Lieverd wat heerlijk voor je!! Geeft me wel moed hoor :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-6-2018 om 12:21 zei Kaida74:

@Deligaf1 lief dat je er naar vraagt. Met de arts gehad over het bizarre slechte slapen. Ik heb voor 2 weken (weer) oxa meegekregen. Afgelopen nacht daar redelijk op geslapen.

Verder gaf ze aan dat dat het misschien (na mijn vakantie naar Frankrijk) toch slim is, ondanks de herrie van de renovatie , af te gaan bouwen. Als ik door het lawaai niet slaap dan scheelt dat 1 dosis. Want meestal wordt ik rond half 5 wakker en neem ik 2 tabletten en daar slaap ik dan zo'n 2 a 3 uur op. Om half 8 beginnen de bouwvakkers en dan ben ik echt klaarwakker, want ze gaan boren en breken.... jeuj....

We zijn ook aan het kijken of we een rustige slaapplaats bij mijn vriend kunnen maken (hij snurkt nogal, dus daarom slapen we niet vaak samen)  

Oer de omzetting naar Diazepam was ze niet erg enthousiast. Het is een kalmeringsmiddel en geen slaapmiddel. Dus nog meer wakker liggen of zelfs niet slapen.... Dus waarschijnlijk toch afbouwen met de zopiclon.

Lieve Kaida,

Ik denk dat ze je van de regen in de drup helpen met deze methode. Je lichaam past zich voorlopig niet aan, en heeft zoveel chemische aanpassingen gehad, dat je lichaam daar op in is gesteld. Je receptoren gaan zich niet herstellen als je er een gelijkend middel ingooit. Ik vind het super naar voor je, hoe je je voelt en hoe het gaat in de nacht.

Als je je leven en gezondheid terug wilt dan is afbouwen de enige goede optie en zal je er doorheen moeten lieverd.

Wat ze zegt over Diazepam is waar en niet waar tegelijk. Het lijkt er voor mij op dat ze geen idee heeft wat het precies met je doet en welke reacties in het lichaam  plaatsvinden. Afbouwen met zopiclon is ook mogelijk en moet je dan met hele kleine stapjes doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2018 om 21:38 zei Kannietmeer:

Wat ze zegt over Diazepam is waar en niet waar tegelijk. Het lijkt er voor mij op dat ze geen idee heeft wat het precies met je doet en welke reacties in het lichaam  plaatsvinden. Afbouwen met zopiclon is ook mogelijk en moet je dan met hele kleine stapjes doen

Ze heeft aangegeven het ashton afbouwschema erbij te pakken en te bekijken of we het op die manier gaan doen. Dus ze denkt wel mee, maar, net wat je zegt, ze weet niet goed genoeg hoe ze te werk moet gaan. (gaf ze ook aan hoor, dat ze weinig ervaring heeft met verslaving aan slaapmiddelen) Dus ze kan nog een hoop van mij leren, maar liever had ik gehad dat ze weet van de hoed en de rand...... Maarja,... als ik van jullie lees dat de meeste artsen er weinig kaas van hebben gegeten dan sluit ze mooi aan in het rijtje.... :( balen, balen en nog eens balen.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-7-2018 om 14:13 zei Kaida74:

Ze heeft aangegeven het ashton afbouwschema erbij te pakken en te bekijken of we het op die manier gaan doen. Dus ze denkt wel mee, maar, net wat je zegt, ze weet niet goed genoeg hoe ze te werk moet gaan. (gaf ze ook aan hoor, dat ze weinig ervaring heeft met verslaving aan slaapmiddelen) Dus ze kan nog een hoop van mij leren, maar liever had ik gehad dat ze weet van de hoed en de rand...... Maarja,... als ik van jullie lees dat de meeste artsen er weinig kaas van hebben gegeten dan sluit ze mooi aan in het rijtje.... :( balen, balen en nog eens balen.... 

 

toch fijn dat ze open staat. Grijp je kans en vertel haar zoveel als je kan, wat je weet van ons, want wie weet red het op een dag iemand anders van een vreselijke moeilijke tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

toch fijn dat ze open staat. Grijp je kans en vertel haar zoveel als je kan, wat je weet van ons, want wie weet red het op een dag iemand anders van een vreselijke moeilijke tijd.

Jaaaaa dat is precies wat ik doe lieverd! Ik heb zoveel steun aan jullie en heb zoveel geleerd hier op het forum! Dank jullie wel daarvoor!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...