Lars Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goedemorgen het word een warme dag vandaag geniet er van Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goedemorgen Lars. Dagpact: Lars Momentum Fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Jij ook @Momentum hoe lang sta je droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goeiemorgen Thee is er weer, met een vette jetlag. Heb er al een halve dag op zitten. Genoten, geheel nuchter. Nu weer back to reality Heb het goed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Fijn dat je er weer bent @kruidenthee67 hopelijk is de jetlag snel weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Hoelang ik droog sta weet ik niet precies,maar toch zeker 3 maanden. Maar ik heb het best zwaar de laatste tijd,vandaar het dagpact. Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goed zo en fijn dat het dagpact je helpen kan dag voor dag Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goedemorgen frummers. Ja, het wordt vast weer heel warm vandaag Rustig aan dan maar En rustig aan beginnen met een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goeie morgen allemaal, Thee, welkom terug. Met een jetlag moet je veel rusten. Momentum wil je er iets over kwijt? Delen is helen. Ga vandaag lekker aan de gang en heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goedemorgen Vandaag wordt t ook hier superwarm dus dadelijk al snel naar de winkel. Extra cola en watermeloen voor meneer schildpad. Verder wordt t een luie dag denk ik. Hoewel er nog heel wat te doen valt. Er zit hier een stomme bromvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Extra cola en watermeloen voor meneer schildpad? Is cola wel goed voor hem @fleurtje Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Ik ben er weer vandoor Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Zojuist zei Lars: Extra cola en watermeloen voor meneer schildpad? Is cola wel goed voor hem @fleurtje Oeps...net op t zelfde moment gepost. Cola is voor mevrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Die vlieg werkt hier ontzettend op mijn systeem Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Cola is ook niet goed voor jou teveel cola dan neem je ook een fles meer voor @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 @Reacher? @Reacher? @Reacher? Wie is dat? Maar ik moet inderdaad wel es wat minder cola. Al diene cafeïne kan niet goed zijn voor mijnen tikker. De vlieg heeft de weg terug naar buiten gevonden! De hemel zij geprezen. Weer een vliegenlijk minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Mooi ik ga onder de douche fijne dag @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 T is al goed.... @Reacher krijgt ook een fleske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Toedels @Lars Ik ben r ook vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Ja het dagpact werkt goed voor mij,lang leve het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Fijne dag lui, ik moet er ook vandoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goedemorgen. Iedereen weg.....? FIJNE DAG !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Dagpact: Lars Momentum Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goedemorgen, Hier even heel huishoudelijk bezig. Opruimen en vooral weggooien. Wat verzamelt een mens veel als je er nooit wat aan doet omdat je te dronken bent. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 28 minuten geleden zei Kohtje: Dagpact: Lars Momentum Kohtje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden