Spring naar bijdragen

Onze h.kamer 16-5-2018


Aanbevolen berichten

Morgen allemaal!

Bedankt @bolletjeen @Dis

Ik heb vannacht wel wat geslapen, maar nog niet echt veel. Max 5 uur denk ik. 

Gelukkig geen paniekaanval gehad, dus geen behoefte gehad om iets in te nemen. Daar ben ik heel blij mee. 
Straks eens wat hardlopen, wellicht helpt dat. Voel me nog wel heel onrustig. 
 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Cyclad58:

Morgen allemaal!

Bedankt @bolletjeen @Dis

Ik heb vannacht wel wat geslapen, maar nog niet echt veel. Max 5 uur denk ik. 

Gelukkig geen paniekaanval gehad, dus geen behoefte gehad om iets in te nemen. Daar ben ik heel blij mee. 
Straks eens wat hardlopen, wellicht helpt dat. Voel me nog wel heel onrustig. 
 

Nog even doorzetten vanaf een maand of 7 zul je merken dat het echt beter wordt. Daarna ging het bij mij met schokken vooruit.

bewerkt door mito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag, meldplicht ;)

Ik zit in een wave dus ben wat minder actief hier. Ben niet vooruit te branden, omdat dat ik een paar weken geleden zo enthousiast over mijn e-bike was, staat ie alweer een week in de schuur. Balen :-( Maar ik heb er de energie niet voor 

Morgen afsluitend gesprek op mijn werk (daarna ziek uit dienst ivm tijdelijk contract) en vrijdag intake GGZ. genoeg spannende dingen weer op de agenda... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook bij mij, nu ook 7,5 mnd, met hele grote tussen pozen stukken beter, maar nog veel last van spieren, benen, maar komt echt goed,  dat wisselend gevoel maajjtg je onzeker he? Maar zo bekend verschijnsel. Komt goed, lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kaida74:

Goeiemiddag, meldplicht ;)

Ik zit in een wave dus ben wat minder actief hier. Ben niet vooruit te branden, omdat dat ik een paar weken geleden zo enthousiast over mijn e-bike was, staat ie alweer een week in de schuur. Balen :-( Maar ik heb er de energie niet voor 

Morgen afsluitend gesprek op mijn werk (daarna ziek uit dienst ivm tijdelijk contract) en vrijdag intake GGZ. genoeg spannende dingen weer op de agenda... 

Kijk uit dat je bij het GGZ niet weer wat anders aangesmeerd krijgt. Waves en windows kennen ze daar niet.... Waarschijnlijk hebben ze wel een pilletje of een diagnose voor je huidige situatie :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He allemaal,

Ik had even een vraagje, ik heb niet zo enorm lang oxazepam gebruikt ( maandje of 5 a 6) en ben inmiddels op eigen kracht afgebouwd naar 2x0,5mg.

Ik slik er eentje in de ochtend (rond 9 uur) en eentje in de middag (rond 15:30).

Ik ben  degene van de middag aan het afbouwen naar 0,25... Zo heb ik dat bij de andere oxa's ook gedaan en dat ging goed van 0,5mg naar 0,25 en dan stoppen. Maar wat is wijsheid? eerst die van de middag afbouwen naar 0 of is het handiger om eerst de ochtend af te bouwen naar 0,25? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Toffee:

He allemaal,

Ik had even een vraagje, ik heb niet zo enorm lang oxazepam gebruikt ( maandje of 5 a 6) en ben inmiddels op eigen kracht afgebouwd naar 2x0,5mg.

Ik slik er eentje in de ochtend (rond 9 uur) en eentje in de middag (rond 15:30).

Ik ben  degene van de middag aan het afbouwen naar 0,25... Zo heb ik dat bij de andere oxa's ook gedaan en dat ging goed van 0,5mg naar 0,25 en dan stoppen. Maar wat is wijsheid? eerst die van de middag afbouwen naar 0 of is het handiger om eerst de ochtend af te bouwen naar 0,25? 

Je zou ook van beide doseringen steeds iets af kunnen halen, evt dmv een vijl oid. Dan hoef je niet te kiezen.

bewerkt door MyBattle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Toffee:

He allemaal,

Ik had even een vraagje, ik heb niet zo enorm lang oxazepam gebruikt ( maandje of 5 a 6) en ben inmiddels op eigen kracht afgebouwd naar 2x0,5mg.

Ik slik er eentje in de ochtend (rond 9 uur) en eentje in de middag (rond 15:30).

Ik ben  degene van de middag aan het afbouwen naar 0,25... Zo heb ik dat bij de andere oxa's ook gedaan en dat ging goed van 0,5mg naar 0,25 en dan stoppen. Maar wat is wijsheid? eerst die van de middag afbouwen naar 0 of is het handiger om eerst de ochtend af te bouwen naar 0,25? 

Ik zou de ochtend naar 0,25 doen en dan stoppen. Zo heb ik het ook gedaan tenminste. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei MyBattle:

Kijk uit dat je bij het GGZ niet weer wat anders aangesmeerd krijgt. Waves en windows kennen ze daar niet.... Waarschijnlijk hebben ze wel een pilletje of een diagnose voor je huidige situatie :P

 

Ik duw ze de ashton manual onder de neus ;-) Ik heb (helaas) genoeg ervaring met ggz instellingen en weet dat ze scheutig zijn met pillen. Maar ik kom juist om af te bouwen, dat weten ze. Plus mijn psychische toestand natuurlijk ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...