bolletje Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Goeie morgen allemaal, Heeft iedereen goed geslapen? We gaan er vandaag weer tegenaan mensen. Cyclad voor jou een extra knuffel kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 (bewerkt) Morgen allemaal! Bedankt @bolletjeen @Dis Ik heb vannacht wel wat geslapen, maar nog niet echt veel. Max 5 uur denk ik. Gelukkig geen paniekaanval gehad, dus geen behoefte gehad om iets in te nemen. Daar ben ik heel blij mee. Straks eens wat hardlopen, wellicht helpt dat. Voel me nog wel heel onrustig. 16 mei 2018 bewerkt door Cyclad58 Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 (bewerkt) 9 uur geleden zei Cyclad58: Morgen allemaal! Bedankt @bolletjeen @Dis Ik heb vannacht wel wat geslapen, maar nog niet echt veel. Max 5 uur denk ik. Gelukkig geen paniekaanval gehad, dus geen behoefte gehad om iets in te nemen. Daar ben ik heel blij mee. Straks eens wat hardlopen, wellicht helpt dat. Voel me nog wel heel onrustig. Nog even doorzetten vanaf een maand of 7 zul je merken dat het echt beter wordt. Daarna ging het bij mij met schokken vooruit. 16 mei 2018 bewerkt door mito Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 1 minuut geleden zei mito: Nog even doorzetten vanaf een maand of 7 zul je merken dat het echt beter wordt. Daarna ging het bi mij met schokken vooruit. Dat is bemoedigend, dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 (bewerkt) En ook bij mij, nu ook 7,5 mnd, met hele grote tussen pozen stukken beter, maar nog veel last van spieren, benen, maar komt echt goed, lieve gr Guusje 16 mei 2018 bewerkt door GUUS Verwijderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Goeiemiddag, meldplicht Ik zit in een wave dus ben wat minder actief hier. Ben niet vooruit te branden, omdat dat ik een paar weken geleden zo enthousiast over mijn e-bike was, staat ie alweer een week in de schuur. Balen :-( Maar ik heb er de energie niet voor Morgen afsluitend gesprek op mijn werk (daarna ziek uit dienst ivm tijdelijk contract) en vrijdag intake GGZ. genoeg spannende dingen weer op de agenda... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 En ook bij mij, nu ook 7,5 mnd, met hele grote tussen pozen stukken beter, maar nog veel last van spieren, benen, maar komt echt goed, dat wisselend gevoel maajjtg je onzeker he? Maar zo bekend verschijnsel. Komt goed, lieve gr Guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MyBattle Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 2 uur geleden zei Kaida74: Goeiemiddag, meldplicht Ik zit in een wave dus ben wat minder actief hier. Ben niet vooruit te branden, omdat dat ik een paar weken geleden zo enthousiast over mijn e-bike was, staat ie alweer een week in de schuur. Balen :-( Maar ik heb er de energie niet voor Morgen afsluitend gesprek op mijn werk (daarna ziek uit dienst ivm tijdelijk contract) en vrijdag intake GGZ. genoeg spannende dingen weer op de agenda... Kijk uit dat je bij het GGZ niet weer wat anders aangesmeerd krijgt. Waves en windows kennen ze daar niet.... Waarschijnlijk hebben ze wel een pilletje of een diagnose voor je huidige situatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toffee Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 He allemaal, Ik had even een vraagje, ik heb niet zo enorm lang oxazepam gebruikt ( maandje of 5 a 6) en ben inmiddels op eigen kracht afgebouwd naar 2x0,5mg. Ik slik er eentje in de ochtend (rond 9 uur) en eentje in de middag (rond 15:30). Ik ben degene van de middag aan het afbouwen naar 0,25... Zo heb ik dat bij de andere oxa's ook gedaan en dat ging goed van 0,5mg naar 0,25 en dan stoppen. Maar wat is wijsheid? eerst die van de middag afbouwen naar 0 of is het handiger om eerst de ochtend af te bouwen naar 0,25? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MyBattle Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Hangt er denk ik vanaf wanneer je het meeste last hebt. Ik neem het gros sochtends en bij de lunch. Sommigen doen het savonds omdat ze niet slapen. Ik heb sochtends de meeste onrust als ik dan niks of een goede dosis neem stuiter ik maar rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MyBattle Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Toffee: He allemaal, Ik had even een vraagje, ik heb niet zo enorm lang oxazepam gebruikt ( maandje of 5 a 6) en ben inmiddels op eigen kracht afgebouwd naar 2x0,5mg. Ik slik er eentje in de ochtend (rond 9 uur) en eentje in de middag (rond 15:30). Ik ben degene van de middag aan het afbouwen naar 0,25... Zo heb ik dat bij de andere oxa's ook gedaan en dat ging goed van 0,5mg naar 0,25 en dan stoppen. Maar wat is wijsheid? eerst die van de middag afbouwen naar 0 of is het handiger om eerst de ochtend af te bouwen naar 0,25? Je zou ook van beide doseringen steeds iets af kunnen halen, evt dmv een vijl oid. Dan hoef je niet te kiezen. 16 mei 2018 bewerkt door MyBattle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Dat deed ik maar wanneer ik jou was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clau Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 16 uur geleden zei Toffee: He allemaal, Ik had even een vraagje, ik heb niet zo enorm lang oxazepam gebruikt ( maandje of 5 a 6) en ben inmiddels op eigen kracht afgebouwd naar 2x0,5mg. Ik slik er eentje in de ochtend (rond 9 uur) en eentje in de middag (rond 15:30). Ik ben degene van de middag aan het afbouwen naar 0,25... Zo heb ik dat bij de andere oxa's ook gedaan en dat ging goed van 0,5mg naar 0,25 en dan stoppen. Maar wat is wijsheid? eerst die van de middag afbouwen naar 0 of is het handiger om eerst de ochtend af te bouwen naar 0,25? Ik zou de ochtend naar 0,25 doen en dan stoppen. Zo heb ik het ook gedaan tenminste. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 22 uur geleden zei MyBattle: Kijk uit dat je bij het GGZ niet weer wat anders aangesmeerd krijgt. Waves en windows kennen ze daar niet.... Waarschijnlijk hebben ze wel een pilletje of een diagnose voor je huidige situatie Ik duw ze de ashton manual onder de neus ;-) Ik heb (helaas) genoeg ervaring met ggz instellingen en weet dat ze scheutig zijn met pillen. Maar ik kom juist om af te bouwen, dat weten ze. Plus mijn psychische toestand natuurlijk ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MyBattle Geplaatst 17 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2018 (bewerkt) -- 17 mei 2018 bewerkt door MyBattle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden