Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Zojuist zei Lente: Nou ja... Uitgesllapen????? Drie keer???? Nou dan moet je nu toch echt wel zijn uitgeslapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Jij trouwens ook een fijne dag Gypsy, goed dat je rustig aan doet, dan heb je tijd om te wennen aan een lief in je leven. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 @jopie Bedankt voor de taart @Reacher ik ga hem helemaal alleen opeten voor jullie trakteer ik op een ijsje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Lars hebbert Te laat!!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Ik ga aan mijn koffie infuus. Al die taart maakt dorstig. En zo’n ijsje vult natuurlijk ook Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Proficiat Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 @Lars van harte! @jopie wat heerlijk een kleinkind erbij. Zo leuk lijkt mij dat! Maar ja. Dat duurt misschien nog wel 20 jaar, als het al gebeurt. De natuur kun je niet dwingen en als mijn dochters geen kinderen willen, begrijp ik dat ook volledig. ik ben net wakker. Ik slaap gewoon heel lang diep. Als niemand dan lawaai maakt.... ik baal daar juist van, omdat ik soms delen van mijn dag mis. Maar ben ook paar dagen laat gaan slapen. Het is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 1 uur geleden zei Reacher: Dagpact: Lente Lars Francoise Reacher Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen allemaal, Alweer wat werkuurtjes erop zitten Ga zo weer weg Werken tot 3 uur Daarna, tukkie op de bank, daarna etentje met vrienden Asperges worden het Lars gefeliciteerd met je 6 maanden alweer Dat heb je voorlopig maar weer mooi gehaald he Jopie, Ook van harte met je vierde kleinkind Het is en blijft een wonder he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 wow jopie, weer een mini vrouwtje in jullie roedel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemiddag, Jopie gefeliciteerd met jouw kleindochter!!! Lars gefeliciteerd met je half jaar nuchter, top prestatie! Fijne dag allen. Dagpact: Lente Lars Francoise Reacher Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 ZBB, zet je koers en stuur 'm. Geluk. Leuk, Joop, felicitados. Lars natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Van harte gefeliciteerd jopie. Ook Lars van harte met je halfjaar, klasse man. Hier een rustig dagje op hemelsvaartdag, Straks even ergens koffiedrinken. Kan iemand me even op dagpact zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Dank je wel Lente, wanneer ga je op vakantie. Ik twijfel erg om op vakantie te gaan. Zie er tegen op om alleen te gaan. Maar heb ook wel weer eens zin om er even uit te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Had je niet iemand @Antoinnette die met je mee zou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemiddag allemaal, Net terug heerlijk genoten. Het weer knapte lekker op dus toch nog eventjes gewandeld. Ik voel me steeds meer op mijn gemak bij hem en bij het afscheid gaf hij me een dikke knuffel en een zoen op mijn wang. Genoten! Hoe is het met jullie? Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 1 uur geleden zei Lente: Fijne dag allen. Dagpact: Lente Lars Francoise Reacher Smaragd Antoinnette Rapilos Was weer van het dagpact afgegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Ja eerst wel Lars, maar sinds ik ben wie ik ben, houdt hij de boot af. Ik heb daar dus nu even geen zin in om met hem te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Mooi Gypsy Steeds een klein stapje verder ik geniet met je mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 1 minuut geleden zei Antoinnette: Ja eerst wel Lars, maar sinds ik ben wie ik ben, houdt hij de boot af. Ik heb daar dus nu even geen zin in om met hem te gaan. Wat is er dan zo erg veranderd? Het is toch juist goed dat je jezelf bent? Of ben ik nou gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 groepsreis kan ook een optie zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Een zoen op je wang het begin is er @Gypsy Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Hij accepteert me niet zoals ik nu ben helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Zijn probleem @Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 12 minuten geleden zei Antoinnette: Hij accepteert me niet zoals ik nu ben helaas. Dan is hij je niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden