Lars Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Wat moet ik antwoorden dan? Zal niet meer zeuren en mijn leven hier op het forum beteren? laat nou gewoon gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 laat het maar gaan dan En laat verder ook maar, zelf doen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Wat heb ik jou misdaan @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Niet weg gaan Lars, kom op. Ik schrijf hier weinig omdat ik beetje moeilijk zit, komt wel weer Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Niks @Lars jongen, meer een uiting van machteloosheid. Want je moet zelf weten wat je doet. Maar ik vind ook wat. Niet weggaan, okee? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 (bewerkt) Het blijft opmerkelijk hoe verschillend mensen elkaar kunnen ervaren. Wat Fruitvlieg schrijft herken ik niet. Ik heb dat natuurlijk altijd goed weten verhullen maar ik word juist vaak blij van je @Lars Ik word blij van je droge opmerkingen, je plaatjes, je belangstellende vragen aan anderen, je bent voor mij zo’n beetje de forum lijm. Ik word natuurlijk niet blij van je verdriet, maar ik herken daar wel weer zaken in waardoor ik me verbonden met je voel, en daardoor minder alleen. 26 april 2018 bewerkt door Reacher Ongeveer 88 spelfouten :-/ lady jane en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 En als de ex van Rob de Nijs heb ik natuurlijk een goed oog voor mooie karaktereigenschappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Bij deze verklaar ik het weekend extra vroeg geopend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 @Reacher jij zegt het honderd keer beter dan ik. Dank u. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 De koffie, thee en sapjes staan Klaarrrrrrrr.l en nu een plaatje wat ik niet( nog niet ) kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Zojuist zei Quinn: @Reacher jij zegt het honderd keer beter dan ik. Dank u. Als de ex van Rob de Nijs kan ik extra goed gevoelens formuleren bedankt voor t compliment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Net een superfijn gesprek gehad met een aa- maatje, of hoe je t noemen wilt. Word ik blij van. Correctie: BEN ik blij van! Dag 51 is een feit! Yezzz. Was in eerste instantie een @$£%##dag, zo zie je maar ( ik) . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 @Reacher, die rob waardeerde niet wie die als ex had, man man, blij met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Goedenavond Voor het dagpact meld ik me droog af. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Fijn Lente! Goed gedaan joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Goedenavond, Lars ik lees je ook graag. Ben zelfs soms jaloers op je dat je alles zo kunt benoemen en uiten. Ik pot altijd alles teveel op, dan loopt het te hoog op en BOEM. Gewoon blijven zoals je bent want ik heb daar veel aan. Kan ik nog veel van leren. Vandaag een goede dag gehad. Zit echt weer in een opwaartse spiraal. Heerlijk bewust van genietend. Eten smaakt mij weer heel goed, zoveel meer energie. Zie er alweer veel beter uit, krijg complimenten. Mijn relatie gaat stukken beter niet drinkend. Gaf vaak de schuld aan de ander maar drinkend was ik natuurlijk de laatste week voor mijn crash ook niet het aller beste gezelschap. Drinkend ben je zo egoïstisch eigenlijk, zo een klein bekrompen nep wereld waar je inzit, althans ik dan. Wil daar niet meer naar terug, verdien ik gewoon niet. Want ben best een leuk mens zonder, met niet....Het is het waard om voor te vechten. Voelt trouwens nu niet als vechten maar eerder als bijkomen. Maar die periode dat het zo zal aanvoelen zal ook geheid wel weer eens komen. Of niet? Elke terugval na een lange periode droog staan kan toch ook een doel hebben. Laat ik het positief bezien:) Fijne avond en sterkte voor degenen het nodig hebben. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Oeh fijn @Harp! Lekker een extra dagje voor jezelf. Leuk je hier te lezen! Ik heb ondertussen het forum even wat gezelliger ingericht, dan hebben wij ook een oranjenacht, maar dan qua lichtjes. Disclaimer: Mocht iemand ergens op dit plaatje een fles drank ontwaren dan is dit per ongeluk en dus niet met opzet door mij over het hoofd gezien. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Hoi hoi... Ah, een extra vroeg geopend weekend. En nu dan?@Lars, kalm aan jochie. Morgen ziet het er allemaal misschien weer wat leuker uit. Je hebt duidelijk je dag niet. Overkomt ons allemaal regelmatig. Als je je maar realiseert dat je een gewaardeerd forumlid bent en we kúnnen dan misschien wel zonder jou maar de meesten willen dat niet... (je moet dit anders lezen dan het er staat... overal waar 'ons' en 'we' staat moet eigenlijk 'me' en 'ik' staan want ik mag niet namens anderen spreken..) @Senna33, zou je, alsjeblieft, als je terug bent, nog vier keer sorry willen zeggen? Ik weet dat je niet meer dan drie keer sorry wilt zeggen, maar ik heb een getalletjes tic en heb wat met het getal zeven.. Dus, alsjeblieft, alsjeblieft?? Als vier keer je écht teveel is, is twee keer ook goed. Want het getal vijf staat voor mij, na zeven, op de tweede plaats. Bij voorbaat dank, maar als je het niet doet dan ben ik niet boos... Hoop trouwens wel dat je lekker 'gegriekt' hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 1 uur geleden zei jopie: Morgen lekker werken. Met gelede bus feestvierders van en naar Amsterdam brengen. Ik vind t prima... Meestal een gez ellig gekkenhuis. Pittig dagje voor de boeg dan lijkt me. Hoop voor je dat het allemaal gezellig verloopt inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Een aantal dagen geleden las ik een prachtig stukje van je @Harp, op Quinn zijn draadje over een leven dat weinig voorstelt, maar er gewoon mag zijn. Ook ik heb daar iets aan Fijn dat het beter gaat Smaragdenpracht Tja weekend Kohtje. Nu mogen we kiezen wat we gaan doen. Ik stel mij zo voor dat jij je eendjes en hondjes in de watten gaat leggen met aandacht en liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Hub gaat schaken met Spock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Lente en haar hondje genieten van een glaasje warme melk, knus bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Jopie en Quinn nemen een bordje Brinta en een koffie terwijl ze naar een opgaande zon kijken, ieder vanaf hun eigen plekje op aard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Jannigje zit onder een prieeltje waar geen duiven mogen komen te genieten van haar high tea. En iedereen die ze lief vindt mag daar aanschuiven. Zo kan ik nog wel vijf pagina’s vol schrijven. Het gaat dus een mooi weekend worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Ik begrijp Fruitvlieg ook wel maar ik kan niet zomaar alles even veranderen. Zit gewoon in een mindere periode dat heeft tijd nodig bij mij. Ik wil me niet anders voor doen dan ik ben daar pas ik voor. Voor de rest weet ik het nu allemaal even niet dus ik meld me maar droog af @Reacher en vele anderen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden