Spring naar bijdragen

zondag 22 April


MarQ

Aanbevolen berichten

Goeie morgen MarQ en Gyps,

Klopt Gyps. Onweer en hagel vanavond dus wil ik vandaag buiten een hoop doen. Haken in de muur bevestigen voor plantenbakken, kunstgras leggen, onderkant schuur afkitten, dus nog werk zat. Krijg dat niet af hoor maar ik  begin wel. Ga jij vandaag doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 1 dingetje wat bij mij verkeerd schoot bij de terugval van @Francoise Ik heb expres toen niet gereageerd omdat ik mij nogal kon irriteren aan het zinnetje 'dat heb ik wel verdiend' Die zin snap ik dus niet. Welke alcoholist kan een fles rosé 'verdienen'? 

Maar goed het is goed dat je je herpakt hebt en het daarbij hebt gelaten. Vond het wel knap dat je na een hele fles nog visite kon ontvangen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

Goeie morgen MarQ en Gyps,

Klopt Gyps. Onweer en hagel vanavond dus wil ik vandaag buiten een hoop doen. Haken in de muur bevestigen voor plantenbakken, kunstgras leggen, onderkant schuur afkitten, dus nog werk zat. Krijg dat niet af hoor maar ik  begin wel. Ga jij vandaag doen?

Jemig! Wat een druk programma! Hier heb ik het beddengoed in de was gedaan kan ik dat nog even buiten drogen. Slaapt lekkerder vind ik altijd dan binnen drogen. Verder nog even verder met klussen en wat huishoudelijk geneuzel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ik herken dat heel goed Gyps, het was bij mij zoiets van, ik heb hard genoeg gewerkt, nu heb ik wel wat drank verdiend. Meer zo iets van weten dat drank niet goed is maar als ik er nu iets goeds tegenover zet, dan is drinken niet zo erg. Het is een smoes zoeken voor iets dat niet mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

O ik herken dat heel goed Gyps, het was bij mij zoiets van, ik heb hard genoeg gewerkt, nu heb ik wel wat drank verdiend. Meer zo iets van weten dat drank niet goed is maar als ik er nu iets goeds tegenover zet, dan is drinken niet zo erg. Het is een smoes zoeken voor iets dat niet mag.

Ja ik snap het op zich wel. Maar ik vond dat ze er nogal luchtig en makkelijk over deed. Daarom heb ik maar niet gereageerd. Ik heb die smoesjes ook wel hoor maar ik voel me wel meteen heel schuldig dan en dat proefde ik niet bij haar. Maar goed het is weer voorbij we gaan door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Wat een nacht. Buikpijn dacht ik maar als ik begeleiding erbij haal vind ze het meer maagpijn. Net of er een band omheen zit die aan getrokken word. Ik heb koorts en ondertussen ook keel en oor pijn

Dagpact :

MarQ

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

over een drankje verdienen , ik denk dat we allemaal in die fase hebben gezeten

en het is eigenlijk een ingeburgerd iets  , zo van na het harde werken of een klusje

doen in of rond het huis en dan van , nou we hebben wel een drankje verdient

maar ik heb inmiddels geleerd via de leefstijltraining bij de jellinek dat dat

dus niet de juiste manier is om je zelf te belonen met drank als alcoholist zijnde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen !

Ik ben ook mijn afmelding van gister vergeten. Ik ben net wakker geworden door de wekker die ik extra gezet heb. Zodat ik vanavond op tijd moe ben, en morgen hopelijk fit en weer vroeg op sta. 

Goed idee dat beddengoed buiten laten drogen dat slaapt inderdaad beter. Ga ik dadelijk ook doen, wasmachine is nu nog bezet

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...