Lars Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Fijn @Smaragd en weer door gaan zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Een goede en/of leerzame dag allemaal. Dagpact MarQ Kunsie AIJO IJsvogel Antoinnette Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Het is weer duidelijk tijd voor een: groepsknuffel!!!!! lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Zien jullie die ene die in het midden van de kluwe verschrikt omhoog kijkt? Wat zou die denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 soms is het extra schrijnend als alle "buitenkantjes" goed zijn en de binnenkant toch somber is of gewoon niet lekker in je vel zitten. Ik weet nog van die tijden, dat werd ik ook nog ontevreden over mezelf dat ik alle goeie dingen niet waardeerde en ontevreden bleef. Bij mij is dat inmiddels over na jaren niet drinken, de overgang al ver voorbij, en selectief mogen zijn omdat dat me helpt, in alles eigenlijk. En ups en downs zullen altijd bij het leven horen. De natuur zit ook zo in elkaar en komt er ook altijd weer bovenop. Wij ook uiteindelijk. onder de riem dus! en nu naar buiten! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 2 uur geleden zei hub: [...] Ik ben het type niet dat zich overgeeft aan een hogere macht en daarom dan ineens van alle zonden is verlost. [...] Maar dát zou makkelijk zijn zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 3 minuten geleden zei Reacher: Zien jullie die ene die in het midden van de kluwe verschrikt omhoog kijkt? Wat zou die denken? "Mijn hemel... ik stond me alleen maar even lekker uit te rekken... krijg je dit!! Heb ik dat??" Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Fijn dat je iets laat horen @Smaragd. Jouw scootmobiel sucks @bolletje Misschien kun je beter naar de garage ermee. Ik las @lidia even. Hooiiiiii! Ijsje voor @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Niet drinken maakt alles dragelijker @lady jane. Op de korte termijn niet, maar daarna verdwijnt de mist langzaam. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 3 minuten geleden zei Kohtje: "Mijn hemel... ik stond me alleen maar even lekker uit te rekken... krijg je dit!! Heb ik dat??" Of ‘zie ik daar een koelkast naar beneden komen?’ Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 “Aaaarrrgghhh, zit ik WEER in het midden!” Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 “Blik op oneindig, uitzitten, alles gaat voorbij” Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 (bewerkt) “I just loooooooooove this feeling. It makes me feel.... well. Just look at my face” 21 april 2018 bewerkt door Lika Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Hoe bedoel je, Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 O, wacht... onderschriftjes bij de foto van Reacher natuurlijk. Sorry. Dacht dat je in de knel zat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 En dank @Reacher! Kakofonie van pratende (wat zijn zijn het?) ringstaartmaki’s in mijn hoofd.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Volgens mij vult Lika in wat het middelste diertje denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Klopt. Werd er geheel en al door opgeslokt, Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Als ik dat middelste diertje zou zijn zou ik waarschijnlijk denken ‘wacht, heb ik het gasfornuis wel uit gezet?’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Ik ben links vooraan even snuffelen aan de billen daarom kijkt die andere zo verschrikt Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Niet erg mindfull besef ik mij nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Lars! Boefje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Zojuist zei Reacher: Lars! Boefje! Behoorlijk mindfull anders Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Touché Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Zojuist zei Reacher: Touché Zucht nu moet ik weer googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden