Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 20-4-2018

bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu Dis.:)

Inderdaad Kadia wat een kolere herrie in dat ding. De goede man had ook vergeten om de radio aan te zetten, maar toen die dat eenmaal gedaan had was het leed niet meer te overzien zeg.

Dadelijk tanden laten trekken. pffffttttt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei bolletje:

Moghu Dis.:)

Inderdaad Kadia wat een kolere herrie in dat ding. De goede man had ook vergeten om de radio aan te zetten, maar toen die dat eenmaal gedaan had was het leed niet meer te overzien zeg.

Dadelijk tanden laten trekken. pffffttttt.

Goeiemorgen allemaal, bolletje, succes weer vandaag, nu bij de tandarts, MRI achter de rug, hoppa naar het volgende en dan weekend, sterkte X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jeshen:

Goedemorgen! Het kan niet elke nacht feest zijn. Tot 2.30 geslapen en toen veel korte tukkies en weer wakker en draaien. Ik doe het er maar mee! Geniet van de zon!

Wat was de uitslag @bolletje? Of krijg je die later pas?

KLinkt zoals mijn nach ! @Jeshen. Ik word tegenwoordig om 2.13u stipt wakker. Dan ga ik naar de wc, kruip er weer in, slaap max anderhalf uur en daarna alleen maar licht slapen en dromen. 

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dis:

Ook goedemorgen allemaal. Het is wat rustig hier op het forum.:)

Komt misschien door het mooie weer? Ik probeer hier wel elke dag even langs te komen, maar had de afgelopen dagen ook mijn kids bij me, omdat hun vader in het buitenland zat. Dan ben ik ook niet super actief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gek,... de afgelopen nachten word ik standaard om 2.13u wakker. Echt, als ik wakker word dan weet ik op voorhand al dat het 2.13u is..... Dit al 3 nachten achter elkaar. Ook begint mijn lichaam dan heel erg te ''gonzen'' Dit duurt gelukkig niet lang, maar voelt wel heel gek, alsof ik tijdelijk onder stroom sta. Herkent iemand van jullie dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bestwel:

@Kaida74 .. ik herken niet het wakker worden om 2:13 ... wel het "Gonzen" of "Brommen" van mijn lichaam ... en net als met alle Benzo ontwenningsverschijnselen ... het gaat over ...

@Bestwel had al zo'n vermoeden dat het erbij hoorde. Het duurt gelukkig niet lang, maar het is wel een gek/raar gevoel. Overdag heb ik er geen last van, alleen halverwege de nacht 1 keer.

1 uur geleden zei Difficult:

Succes @bolletje

Mijn moeder leert me haken, goeie therapie :-) mijn handen trillen alleen zo erg. Is dit normaal? 

Jep! @Difficult hier ook trillende handjes als het afbouwen (in mijn geval) te snel gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kaida74:

Zo gek,... de afgelopen nachten word ik standaard om 2.13u wakker. Echt, als ik wakker word dan weet ik op voorhand al dat het 2.13u is..... Dit al 3 nachten achter elkaar. Ook begint mijn lichaam dan heel erg te ''gonzen'' Dit duurt gelukkig niet lang, maar voelt wel heel gek, alsof ik tijdelijk onder stroom sta. Herkent iemand van jullie dit?

Bizar hè? Ik had dat een par jaar terug eens een tijdje (een dag of 5 of zo). Ik stond (en sta) meestal rond 6:30 uur op en in die week werd ik echt elke werkdag om 5:38 uur wakker. Je kon de klok er op gelijk zetten. Na een week was dat ritme wel weer ongedaan gemaakt, maar nu jij erover begint herinner ik me dat weer. Of er ergens binnen in je een ingebouwd alarm afgaat. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kaida74:

Ik ben de afgelopen tijd heel vaak om 2.30 wakker....

Ik herken het dus wel iets. Of klokslag 1.5 uur later. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kaida74:

Zeer herkenbaar. Heb dat een tijd gehad. Maar als het midden in de nacht gebeurd om te plassen, kan het ook zijn dat je lichaam daar ineens aan gaat wennen. Kan je weer doorbreken door stug te blijven liggen en niet te plassen( als het lukt natuurlijk).  Dag gonzen is altijd in de buurt. En idd altijd in de nacht. Ik heb het van begin tot eind en een paar nachten niet gehad, maar meestal wel. Ook in de ochtend bij het wakker worden.

Ik werd afgelopen nacht kletsnat wakker en had een flinke huilbui vandaag. Morgen heb ik een afspraak met een vriendin om naar een concert te gaan. En ik heb geen zin. Ik ben moe. Ik heb pijn in mijn buik. Moet denk ik ongesteld worden en dat hakt er ook makkelijk in tijdens benzo ontwenning.

@Dis Ik denk dat het mooie weer onze aandacht en tijd wat meer opeist. Meer gezelligheid hoop ik dan. Ik was gewoon niet lekker en tegelijk ook druk met andere dingen. Kan de komende dagen ook nog even zo zijn dat ik er niet heel veel ben. Maar wie weet.... je weet het nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Jeshen:

Ik ben de afgelopen tijd heel vaak om 2.30 wakker....

Ik herken het dus wel iets. Of klokslag 1.5 uur later. 

Ja dat heb ik ook @Jeshen! Als ik rond half 3 wakker word, dan val ik vrij snel weer in slaap en dan anderhalf uur later weer wakker. Daarna doezelen tot een uur of 7. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kannietmeer:

Zeer herkenbaar. Heb dat een tijd gehad. Maar als het midden in de nacht gebeurd om te plassen, kan het ook zijn dat je lichaam daar ineens aan gaat wennen. Kan je weer doorbreken door stug te blijven liggen en niet te plassen( als het lukt natuurlijk).  Dag gonzen is altijd in de buurt. En idd altijd in de nacht. Ik heb het van begin tot eind en een paar nachten niet gehad, maar meestal wel. Ook in de ochtend bij het wakker worden.

Ik werd afgelopen nacht kletsnat wakker en had een flinke huilbui vandaag. Morgen heb ik een afspraak met een vriendin om naar een concert te gaan. En ik heb geen zin. Ik ben moe. Ik heb pijn in mijn buik. Moet denk ik ongesteld worden en dat hakt er ook makkelijk in tijdens benzo ontwenning.

@Dis Ik denk dat het mooie weer onze aandacht en tijd wat meer opeist. Meer gezelligheid hoop ik dan. Ik was gewoon niet lekker en tegelijk ook druk met andere dingen. Kan de komende dagen ook nog even zo zijn dat ik er niet heel veel ben. Maar wie weet.... je weet het nooit.

@Kannietmeer @Cyclad58Fijn die herkenning! Afgelopen nacht wat meer gegons gevoeld. Net of mijn electrische deken me onder stroom zet, maar die staat met dat mooie weer natuurlijk niet aan ;-)

Lieve @Kannietmeer dat kletsnat wakker worden heb ik ook regelmatig. (De leeftijd en de medicatie...) Heeft de huilbui je een beetje opgelucht? Ik hoop dat je je vandaag beter voelt en toch naar het concert kunt gaan. Heb je wat afleiding! Knuffel voor jou!

Vannacht werd ik om half 2 al wakker, omdat ik énórm nodig moest plassen. Viel niet te negeren ;-) Daarna geslapen tot kwart voor 4 en daarna een poosje wakker gelegen (half uurtje denk ik) En ik werd om 9.15 wakker. HUH? (Sliep om kwart voor 12) Wéér een ander patroon opeens.... Maargoed, ik heb wel mijn uren gemaakt en daar ben ik blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...