Gast Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 (bewerkt) Goedemorgen, vroeg wakker. Wel goed geslapen alleen ook getrakteerd op heftige nachtmerries. Zit ik nu van " bij te komen". Misschien zo nog even een uurtje " proberen". Dagpact Lente. Tot later 16 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goedemorgen nieuwe dag nieuwe ronde nieuwe kansen Dagpact: Lente Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goedemorgen @Lars, zo is dat. Beetje kunnen slapen? Meer rust in t hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Nee slaap weer bagger we gaan het wel weer zien vandaag. In ieder geval naar dagbesteding beetje afleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Naar joh, ik hoop dat de dagbesteding je goede afleiding geeft. Sterkte! Hopelijk toch een goede dag. Ik ga vanochtend naar de psych. Ik had best pittig " huiswerk", bespreken we vandaag. Zie ik een tikkie tegen op. Ik hoop dat je een rustige en prettige dag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 31 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen nieuwe dag nieuwe ronde nieuwe kansen Dagpact: Lente Lars Senna33 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goedemorgen @Senna33 Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lente Lars Senna33 jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goedemorgen @jowan en @Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goedemorgen frummers. Het heeft hier geregend vannacht. Hoop op een droge dag verder want moet heel veel in de tuin werken.... Afijn, we zullen het zien, eerst maar een bakje. Lars, sterkte maar weer. Ik hoop dat die onrust nu toch echt snel een beetje gaat zakken. Helpen ontspanningsoefeningen helemaal niks? Lente sterkte straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goedemorgen @Yvonne doe ik eigenlijk niet ontspanningoefeningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Zou je toch eens kunnen proberen, het kán echt helpen... al zelfs de ademhalingsoefening kan heel veel ontspanning geven... gewoon eens proberen Lars. Er is vast heel veel over te vinden op internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lente Lars Senna33 jowan AlJo @Lente sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goedemorgen. Het is droog hier, heb mijn meditatie gedaan en er is koffie. Wat wl een mens nog meer? Sterkte voor wie het nodig heeft. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Moghu mensen, Veel sterkte vandaag Lente Hier goed geslapen maar al een paar dagen rond 5 uur wakker. Vandaag weer naar de dagbest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 18 minuten geleden zei AlJo: Goeiemorgen. Dagpact: Lente Lars Senna33 jowan AlJo Antoinnette Goedemorgen, gisteren een vervelende dag, vandaag vast beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 (bewerkt) Dagpact: Lente Lars Senna33 jowan Aljo Kunsie Antoinette 16 april 2018 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goeiemorgen, Lekker geslapen, schitterend weer hier! Vanmiddag op de fiets naar de Brijder in de stad. Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Dank jullie wel. Hier nog even een dik uurtje gepakt. Klikt erg goed met de psych, en ik kan er alleen maar mijn voordeel mee gaan doe, dus ondanks het spannende dus doen. Angst voelen en er toch voor gaan. Komt goed. Nu toch echt aan de slag. Was wel even lekker, nog even lui zijn goed idee @Yvonne, de tip voor @Lars. Fijn jn toch dat we elkaar zo mogen steunen. Kracht van het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 @Antoinnette, ik hoop ook dat je een betere dag hebt. @bolletje, ook al zo vroeg. Plezier bij de dagbesteding @kunsie, een groepsgebeuren of een individueel gesprek bij de brijder? Zo, nu ga ik echt in actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 23 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Het is droog hier, heb mijn meditatie gedaan en er is koffie. Wat wl een mens nog meer? Sterkte voor wie het nodig heeft. Fijne dag. Hoe doe je dat? Mediteren? Ik probeer weleens iets maar mijn gedachtes blijven maar doorgaan ik kan dat niet stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Jij ook een goede dag gewenst Lente en succes bij de psych. Mijn dag gaat vast beter worden, er is ook geen voetbal vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 12 minuten geleden zei Lente: @Antoinnette, ik hoop ook dat je een betere dag hebt. @bolletje, ook al zo vroeg. Plezier bij de dagbesteding @kunsie, een groepsgebeuren of een individueel gesprek bij de brijder? Zo, nu ga ik echt in actie. Het is individueel, ik ben al 5 keer eerder geweest. Het is cognitieve gedragstherapie en ik heb ook een goede klik met de therapeut. Ik zie er gelukkig niet tegenop om heen te gaan, dat scheelt een hoop! Jij sterkte gewenst met de spanning, komt vast goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden