Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zeker nostalgisch. Ik verzamelde zelfs die sigarenbandjes. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 (bewerkt) Fijn, ook op het dagpact, @Quinn. Ik heb mezelf er ook weer op gezet. Ik ervaar het als steunend dit te doen en ook als steunend naar elkaar. Het gaat ons lukken. Ik ga nu toch masr even een kleine siesta houden, niet slapen maar mijn zere lijf ff rust gunnen. Ik ben superblij dat ik sinds deze week ook kon starten met het revatraject. Kan ik alleen maar mijn voordeel mee doen. En @Bor ook erbij. Fijn allemaal. 14 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 5 minuten geleden zei Bor: Dat is lief van je Quinn. Maar we gaan niet aan whisky doen hoor Vind ik ook Nancy. Pijp ruikt ook zo lekker vind ik. Jaaaaaa! Maar ik ken niemand die nog pijp rookt...zou je dat nog kunnen kopen, pijptabak?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zojuist zei nancy: Jaaaaaa! Maar ik ken niemand die nog pijp rookt...zou je dat nog kunnen kopen, pijptabak?? Ja toch? Bij zo'n tabakszaakje die ook loten verkopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zojuist zei nancy: Jaaaaaa! Maar ik ken niemand die nog pijp rookt...zou je dat nog kunnen kopen, pijptabak?? Mijn opa rookte dat. In het begin rook het lekker, maar al vlug werd het smerig. Ik heb geen idee trouwens ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Quinn heb jij een vriend en vriendin? Wilde het steeds vragen maar durfde niet. Wel stoer als het zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Mijn vader pruimde zo smerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zeg @nancy je noemt me nu toch geen opa wel? Want ook ik heb m'n grenzen hoor! @Lente over grenzen gesproken, goed dat je die van je herstellende lijf accepteert. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Daarom hou ik nu niet van pruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zojuist zei Smaragd: Quinn heb jij een vriend en vriendin? Wilde het steeds vragen maar durfde niet. Wel stoer als het zo is. Ja, dat klopt, eentje van beide soorten, heb moeite met kiezen maar stoer... eerder stoer van hen hoor, ik heb voornamelijk de voordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Haha Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Dank Quinn, leukerd ben je. Heerlijk! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 @Smaragd jij hebt toch ook een vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Klopt Lars al bijna 30 jaar en ik ben 45. Mijn eerste grote en enige lieverd. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik wil ook zo'n buurman! Haha nee hoor Quinn, ik kijk wel uit! Nou ja, niet dat ik van plan ben om nu te gaan roken en al helemaal geen pruimtabak..iekk...krijg wel trek in een sigaret trouwens...waar is mijn e-smokerrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Wat fijn al op zo'n jonge leeftijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Destijds best spannend Lars maar mijn ouders vonden het goed na het wennen aan natuurlijk. Jos Brink was toen de enige gay openlijk haha is goed gekomen lief mens ben jij Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Smaragd: Destijds best spannend Lars maar mijn ouders vonden het goed na het wennen aan natuurlijk. Jos Brink was toen de enige gay openlijk haha is goed gekomen lief mens ben jij En andre van Duin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Met 2 personen een relatie? Oh boy... ben al blij dat ik van die ene af ben nu We hebben hier het shoppen voor schoenen erop zitten. En goed geslaagd voor haar. Ze wilde eerst van die carnavalsgympen, die dingen die lichtjes geven als je loopt, vol met blingbling en glitters. Was ik even blij dat ze niet goed pasten. Plastic spul allemaal dus vermoedelijk veel te warm. Ze verzinnen steeds gekkere dingen. Smaragd en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 @NickyLJ80 ah, maar dan was die ene vast geen leuk persoon. Ik ben ook blij min of meer van de ex af te zijn hoor. Oe, schoenen met lichtjes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Vind hem inderdaad geen leuk persoon meer. Daarom ook ex nu gelukkig. Moeilijke beslissing geweest, héél egoïstisch natuurlijk ook, maar voor mij het beste. Jep, lichtjes. En glitters. En knipperend en flikkerend bij élke stap. Zou er zelf kierewiet van worden maar ik ben ook geen 7 meer natuurlijk Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei NickyLJ80: Vind hem inderdaad geen leuk persoon meer. Daarom ook ex nu gelukkig. Moeilijke beslissing geweest, héél egoïstisch natuurlijk ook, maar voor mij het beste. Jep, lichtjes. En glitters. En knipperend en flikkerend bij élke stap. Zou er zelf kierewiet van worden maar ik ben ook geen 7 meer natuurlijk Haha helemaal leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 En ik had harde uitspraken in het begin maar had jammer genoeg gelijk blijkbaar. Ik ga me richten op positieve mensen dat werkt voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 3 minuten geleden zei NickyLJ80: Vind hem inderdaad geen leuk persoon meer. Daarom ook ex nu gelukkig. Moeilijke beslissing geweest, héél egoïstisch natuurlijk ook, maar voor mij het beste. Jep, lichtjes. En glitters. En knipperend en flikkerend bij élke stap. Zou er zelf kierewiet van worden maar ik ben ook geen 7 meer natuurlijk Ik ben ook geen zeven meer, maar met die beschrijving wil ik ze toch echt hebben NickyLJ80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Mocht mijn relatie ooit uitgaan, dan ga ik voor Lars. Meen ik serieus, een lieve grote vent. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden