bolletje Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 (bewerkt) Goeide morgen, Vandaag een mooie dag kanjers dus hoop ik dat iedereen kan genieten. Dis hoe is het nu? Jesh. ik durf het haast niet te vragen maar heb je???????? Cyclad goed geslapen? Trouwens hoe hebben we geslapen mensen? Wat gaan we vandaag doen? Ik in ieder geval de tuin in. Heb gisteren twee kruidjes gekocht, munt en bieslook, heerlijk. Vandaag maar eens buiten planten 7 april 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Morgen ! Ik heb ook goed geslapen. Ik krijg dit weekend een hondje te logeren dus ik ga er lekker op uit met haar. Ik hoop dat iedereen zich wat beter voelt. Ik mis de laatste tijd wat mensen hier Senna Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yules Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 @Senna33 Ik ben er nog Senna ... ik lees mee, en help waar nodig Fijne dag ! Krisje x Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Geen bericht ... Goed bericht ... Senna33 en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Zet 'm op @Dis ! Maak er het beste van. Mijn nacht ging weer wat beter. 'Maar' 3 keer wakker geworden....dat is al beter. Toen ik ziek werd tijdens de zwangerschap ben ik vlak voor het lorazepamgebruik gaan bijhouden hoe weinig ik nog sliep. Ook tijdens het gebruik. Toen ik daar gisterenavond naar keek, realiseerde ik mij dan er nu nachten zijn die beter gaan! Beter dan met een pam! Dat was wel even goed voor de mindset. Ik ben nog niet uit de piekerfase die weer even is aangebroken, maar probeer mezelf wel af te leiden. Heb gisterenavond een weekje weg met het gezin geboekt voor de eerste week van juni. Pas over 2 maanden. Dan moet er toch alweer wat meer schot inzitten. En hoop ik ook gewoon te kunnen zwemmen zonder paniekaanval. Fijne dag allemaal! Probeer van de zon te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Piekeren is weer terug mensen. Jullie zijn allemaal aan het genieten van het weer. Maar mijn hoofd begint weer te doemdenken of deze onrust ooit weer over gaat. Ja, het is al zoveel beter. Maar ben gewoon zo moe en onrustig. Mijn meisje is vandaag vier maanden oud. Over een week ben ik ook vier maanden geleden gestopt met de troep. En nog steeds onrust, moe, piekeren, niet zo goed slapen. En het werd net wat rustiger in mij hoofd. Is dit dan nu een wave? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Beste allemaal, Wat een herkenbaarheid. Ik heb deze week 1 nacht behoorlijk geslapen. Verder bijna niet en ik ben aan het eind van mijn Latijn. Het goede gevoel is al weken weg en ik voel me steeds verder wegzakken. Ik weet nu ook precies wat Senna doormaakt. Deze week moest ik slapen en heb ik een slaappil in de medicijnkast gevonden. Dat hielp, maar zadelt me op met een vreselijke schuldgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Beste @Cyclad58 heb je hem genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Ik raakte net helemaal in paniek omdat het warm weer is. Ik ben echt een freak geworden. Hier kijk ik altijd naar uit. Niet normaal. Ik ben officieel gek geworden nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 13 minuten geleden zei Dis: Ja @Jeshen Jij bent niet gek! die onrust, dat vind ik ook het ergste. Mijn partner zou vandaag graag met mij een terrasje pakken, maar ik zit nu te stuiteren. Hopelijk vanmiddag beetje beter, ook voor jou. Hopelijk zakt het bij jou snel @Dis Ik bijt erdoorheen en ben voor de tweede keer deze week in de dierentuin. Afleiding en doen werkt het beste. Ik zag deze even echt niet aankomen. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 (bewerkt) 20 maart 2019 bewerkt door Bernice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 6 uur geleden zei Bestwel: Geen bericht ... Goed bericht ... Idem. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 4 uur geleden zei Jeshen: Ik raakte net helemaal in paniek omdat het warm weer is. Ik ben echt een freak geworden. Hier kijk ik altijd naar uit. Niet normaal. Ik ben officieel gek geworden nu. Ha @Jeshen, nee, je bent absoluut niet gek. Je bent wel officieel benzo ontwenster. En daar komt die shit door. Je moet even wennen aan de plotselinge temperatuurstijging. Komt goed. Ik ben zelf vandaag een stuk gaan fietsen. Bij tijd en wijle flink zweten, maar fijn om te doen. Goed ook dat jij afleiding zoekt. Hoe was het in de dierentuin? En je antwoord op je vraag aan mij is (helaas) ja. Ik zag geen andere uitweg, maar er is nooit een excuus. Er moet wel een reden zijn voor mijn nu acute slaapprobleem (ik sliep wel eerder nachtjes minder, maar niet te vergelijken met wat ik nu meemaak), maar eigenlijk gaat het qua ontwenning goed en heb ik geen stressonderwerpen, behalve om mijn nachtrust. Komt het ooit goed? Vast wel, maar het voelt even niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 2 uur geleden zei Bernice: Ook hier pure wanhoop. Angst voor de angst. Hoop dat ik ooit weer een beetje rust zal vinden. Sterkte allemaal Sterkte, @Bernice Angst voor de angst is niet helpend, maar wel een logisch gevolg van alles wat je moet doormaken. Sterkte, en ik ben er van overtuigd dat ook bij jou de rust zal terugkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 5 uur geleden zei Dis: Ja @Jeshen die onrust, dat vind ik ook het ergste. Mijn partner zou vandaag graag met mij een terrasje pakken, maar ik zit nu te stuiteren. Hopelijk vanmiddag beter. Dank voor je reactie, het doet altijd goed wat steun! Ben je er nog uit kunnen gaan om een terrasje te pakken, @Dis? Ik hoop het echt, het was mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Jammer dat hetzo lang duurde voor die rust kwam Dis, hopelijk kun je dat vanavond vast houden en lekker naar bed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 2 uur geleden zei Cyclad58: Ha @Jeshen, nee, je bent absoluut niet gek. Je bent wel officieel benzo ontwenster. En daar komt die shit door. Je moet even wennen aan de plotselinge temperatuurstijging. Komt goed. Ik ben zelf vandaag een stuk gaan fietsen. Bij tijd en wijle flink zweten, maar fijn om te doen. Goed ook dat jij afleiding zoekt. Hoe was het in de dierentuin? En je antwoord op je vraag aan mij is (helaas) ja. Ik zag geen andere uitweg, maar er is nooit een excuus. Er moet wel een reden zijn voor mijn nu acute slaapprobleem (ik sliep wel eerder nachtjes minder, maar niet te vergelijken met wat ik nu meemaak), maar eigenlijk gaat het qua ontwenning goed en heb ik geen stressonderwerpen, behalve om mijn nachtrust. Komt het ooit goed? Vast wel, maar het voelt even niet zo. En met jou ook Ad. Jij lijkt nu ook wave te hebben en dat merk je meteen in het slapen. Maar dat je verder niet onrustig bent is al super fijn! Een zwak moment en nu geen pilletjes meer he! Ik heb heerlijk gewandeld in de dierentuin. Na een tijdje kon ik weer genieten van de warmte gelukkig. Op weg naar huis begon ik weer te huilen. Thuis moet toch mijn veilige haven zijn!? Maar ik word dan juist onrustig. Nig steeds. Hopelijk is deze wave voor mij ook snel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 4 uur geleden zei Bernice: Ook hier pure wanhoop. Angst voor de angst. Hoop dat ik ooit weer een beetje rust zal vinden. Sterkte allemaal Ook jij komt erdoorheen @Bernice Die angst en onrust is zo naar! Maar wordt minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 2 uur geleden zei Dis: Helaas nee. Ik begin nu pas wat rustiger te worden. Maar we hebben ons niet verveeld. Gelukkig is het wel gekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 7 april 2018 Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 (bewerkt) 20 maart 2019 bewerkt door Bernice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 11 uur geleden zei Bernice: @Cyclad58en @Jeshen Dank je wel voor jullie steun! Hopelijk komt slapen en innerlijke rust ook snel voor jullie. Ik heb een zware dag (en nacht) achter de rug en dat komt ook doordat mn schoonmoeder vannacht, toch nog onverwachts, is overleden. Ja, zo is het leven maar eigenlijk kan ik het er net niet bij hebben. Iedereen heel veel sterkte gewenst.! Gecondoleerd. Heel veel sterkte met het verlies @Bernice Dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Och Bernice wat verdrietig voor jou en je gezin. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 15 uur geleden zei Bernice: @Cyclad58en @Jeshen Dank je wel voor jullie steun! Hopelijk komt slapen en innerlijke rust ook snel voor jullie. Ik heb een zware dag (en nacht) achter de rug en dat komt ook doordat mn schoonmoeder vannacht, toch nog onverwachts, is overleden. Ja, zo is het leven maar eigenlijk kan ik het er net niet bij hebben. Iedereen heel veel sterkte gewenst.! Gecondoleerd. Heel veel sterkte Bernice. Helaas hebben we timing niet in de hand, en ik begrijp helemaal dat je dit er niet bij kan hebben. Maar je komt er weer doorheen, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden